![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Mag ik je shirt uitdoen? "Mag ik je bh uitdoen?" "Mag ik je aanraken?" "Mag ik je broek uitdoen?" "Mogen je sokken uit?" "Mag ik je kussen?" etc. Heb óf van te voren een gesprek met haar wat ze wel en niet al wil, of probeer als jullie bezig zijn erachter te komen wat ze wel en niet wil. Dit bijvoorbeeld door of te wachten tot zij je hand ergens heen leidt, of door voorzichtig zelf wat initiatief te tonen en langzaam wat uit te proberen. Maar bij elke stap vragen lijkt me erg awkward en de mood niet zo ten goede komen.
||
Citaat:
Ik vind het eigenlijk best een goed idee om te vragen 'mag ik...?' als je er niet zeker van bent. En zoals jij het stelt lijkt het me wat overdreven, sowieso komen waarschijnlijk niet al die vragen achter elkaar. Het lijkt me waarschijnlijker dat óf al die stappen wat rustiger doorlopen worden (en hey, op gegeven moment weet je dan wel dat die bh uitmag) of dat de ander op gegeven moment wel aangeeft 'hey jij met je vragen, doe maar niet en neuk me maar gewoon' of zoiets. Ik vind het in ieder geval wel positief als je zoiets dúrft te vragen. Dat je niet denkt 'o jee, het is vast niet sexy als ik niet alles in één keer weet en goed doe en goed kan inschatten' en dan maar gaat proberen zonder te vragen en zonder te weten hoe ver je eigenlijk kan gaan. Je hoeft niet meteen alles te vragen, zeker niet als je ook wel gewoon weet/merkt dat je verder kan/mag gaan (bijvoorbeeld omdat de ander je zo ongeveer bespringt ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |