Oud 08-06-2013, 08:51
sammie1998
sammie1998 is offline
hallo, ik ben een jongen van 14 jaar oud. ik ben zelf al best nieuwschierig naar seks maar ik weet niet of mijn vriendin (ook 14) dat ook is. ik vind het best moeilijk om zo iets te vragen. ik heb al wel het een en ander gedaan. gewoon het zoenen natuurlijk maar ook met handen in elkaars shirt, ik heb haar borsten al wel gestreeld maar nog niet zonder dat ze een BH aan had. ik weet niet wat zij wel of niet wilt. hoe denken andere meiden van ongeveer 14 hier over??

bedankt alvast!!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 09:44
JVV079
JVV079 is offline
Sorry hoor maar denk je dat ze klaar is voor seks als je nog niet eens onder haar BH hebt mogen voelen?? En hoelang hebben jullie?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 10:03
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Vraag het haar. Wat andere (14 jarige) hierover denken zegt niets over jouw vriendin.
Oud 08-06-2013, 10:12
sammie1998
sammie1998 is offline
jvv079: we hebben nu + 6 maanden en het gaat niet over mogen maar nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 11:48
Pluis
Pluis is offline
Ik was er op mijn veertiende nog niet aan toe, maar ik heb dan ook pas een week voor mijn 15e voor het eerst gezoend. En de eerste keer een piemel in m'n hand vond ik heel eng, laat staan dat ik toen seks wilde . Probeer eens haar t-shirt uit te trekken, samen stapje voor stapje ietsje verder.
Oud 08-06-2013, 12:10
sammie1998
sammie1998 is offline
@pluis en hoe kan je gemakkelijk merken of ze het onprettig vind of dat ze het niet wil? want dat is een beetje de reden dat ik dit topic geopend heb, ik wil niks doen wat zij niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:26
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
@pluis en hoe kan je gemakkelijk merken of ze het onprettig vind of dat ze het niet wil? want dat is een beetje de reden dat ik dit topic geopend heb, ik wil niks doen wat zij niet wilt.
Als ze nee zegt.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:29
sammie1998
sammie1998 is offline
ja dat snap ik ook wel maar ik weet niet zeker of ze het zegt als ze het niet wilt...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:39
Verwijderd
Dan zorg je dat je daar zeker van bent. Door met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 19:11
JVV079
JVV079 is offline
Ik zou er maar eerst goed over praten.. Ik vind 6 maanden best kort op 14 jarige leeftijd dan weet je nog niet of je er klaar voor bent.. Maar volgens mij ben jij alleen maar uit op seks.. Een relatie kan je ook SPANNEND houden door alles rustig aan op te bouwen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 22:37
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Citaat:
Als ze nee zegt.
Dit ja. of ze duwt je handen weg. Of ze gaat enorm lopen giechelen en doet zelf helemaal niks meer met haar handen, dan is meestal het enorm awkward stadium ook wel bereikt.

En ja het is het sjiekst als je het even vraagt maar mij heeft nooit een jongen gevraagd of hij mijn t-shirt uit mocht trekken of aan mijn borsten mocht zitten Alleen voor de daadwerkelijke seks vroeg de eerste jongen het netjes.
Oud 08-06-2013, 22:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En ja het is het sjiekst als je het even vraagt maar mij heeft nooit een jongen gevraagd of hij mijn t-shirt uit mocht trekken of aan mijn borsten mocht zitten
Over awkward momenten gesproken inderdaad.
Oud 10-06-2013, 22:20
sammie1998
sammie1998 is offline
nog een vraagje, ze vond het goed dat ik haar shirt uit trok maar ze zij niks over haar BH. ook niet over aanlaten. moet ik dat ook vragen of denken jullie dat als ze haar shirt uit wilt doen dat ze ook haar BH wel uit wilt doen?
bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 22:44
JVV079
JVV079 is offline
Pffff je vraagt dat toch niet? Je gaat gewoon zoenen en je kijkt wat ze toelaat... Vragen is echt kinderachtig en raar
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 00:19
bloodyb
bloodyb is offline
Nee hoor, dat is helemaal niet raar. Als je durft te vragen of ze haar shirt uittrekt kan je ook vragen of haar bh uit mag. Wil ze dat niet? Nou jammerdebammer, mss volgende keer.
Oud 11-06-2013, 00:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee hoor, dat is helemaal niet raar. Als je durft te vragen of ze haar shirt uittrekt kan je ook vragen of haar bh uit mag. Wil ze dat niet? Nou jammerdebammer, mss volgende keer.
God dat zal een opwindende eerste keer worden.

"Mag ik je shirt uitdoen?
"Mag ik je bh uitdoen?"
"Mag ik je aanraken?"
"Mag ik je broek uitdoen?"
"Mogen je sokken uit?"
"Mag ik je kussen?"
etc.

Heb óf van te voren een gesprek met haar wat ze wel en niet al wil, of probeer als jullie bezig zijn erachter te komen wat ze wel en niet wil. Dit bijvoorbeeld door of te wachten tot zij je hand ergens heen leidt, of door voorzichtig zelf wat initiatief te tonen en langzaam wat uit te proberen. Maar bij elke stap vragen lijkt me erg awkward en de mood niet zo ten goede komen.
Oud 11-06-2013, 10:47
bloodyb
bloodyb is offline
Een bh uitdoen is wat anders dan je sokken. En de eerste keer zal er meer sprake zijn van onhandigheid en zenuwen dan van opwinding.
Oud 11-06-2013, 11:04
xxaerxx
xxaerxx is offline
Pm me maar voor meer info is mischien niet zo fijn voor jou dat iedereen alles kan lezen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Pm me maar voor meer info is mischien niet zo fijn voor jou dat iedereen alles kan lezen
Dat is juist het idee.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 11:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Een bh uitdoen is wat anders dan je sokken. En de eerste keer zal er meer sprake zijn van onhandigheid en zenuwen dan van opwinding.
Dat van de sokken was natuurlijk een grapje.

Bij jou misschien.
Oud 11-06-2013, 12:47
bloodyb
bloodyb is offline
Bij mij idd maar ik denk niet dat ik daarmee een uitzondering was.
Oud 11-06-2013, 16:06
Em.
Em. is offline
Citaat:

"Mag ik je bh uitdoen?"
"Mag ik je aanraken?"
"Mogen je sokken uit?"
"Mag ik je kussen?"
etc.

Heb óf van te voren een gesprek met haar wat ze wel en niet al wil, of probeer als jullie bezig zijn erachter te komen wat ze wel en niet wil. Dit bijvoorbeeld door of te wachten tot zij je hand ergens heen leidt, of door voorzichtig zelf wat initiatief te tonen en langzaam wat uit te proberen. Maar bij elke stap vragen lijkt me erg awkward en de mood niet zo ten goede komen.

Ik vind het eigenlijk best een goed idee om te vragen 'mag ik...?' als je er niet zeker van bent. En zoals jij het stelt lijkt het me wat overdreven, sowieso komen waarschijnlijk niet al die vragen achter elkaar. Het lijkt me waarschijnlijker dat óf al die stappen wat rustiger doorlopen worden (en hey, op gegeven moment weet je dan wel dat die bh uitmag) of dat de ander op gegeven moment wel aangeeft 'hey jij met je vragen, doe maar niet en neuk me maar gewoon' of zoiets.

Ik vind het in ieder geval wel positief als je zoiets dúrft te vragen. Dat je niet denkt 'o jee, het is vast niet sexy als ik niet alles in één keer weet en goed doe en goed kan inschatten' en dan maar gaat proberen zonder te vragen en zonder te weten hoe ver je eigenlijk kan gaan. Je hoeft niet meteen alles te vragen, zeker niet als je ook wel gewoon weet/merkt dat je verder kan/mag gaan (bijvoorbeeld omdat de ander je zo ongeveer bespringt ), maar als je ergens niet zeker van bent lijkt vragen me een goede oplossing. Kunnen en durven praten over wat je met elkaar doet/wil doen, lijkt me alleen maar heel positief.
Oud 15-06-2013, 14:23
Halla2929
Halla2929 is offline
begin gewoon met dr te praten in rl of w'app/skype enzo en begin dan een beetje langzaam over dit onderwerp te praten met dr. en maak rustig duidelijk dat je misschien toe bent aan een stap verder in de relatie ofzo. veel suc6 met je eerste keer als het ervan komt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:

"Mag ik je bh uitdoen?"
"Mag ik je aanraken?"
"Mogen je sokken uit?"
"Mag ik je kussen?"
etc.

Ja mag gewoon praten tijdens de sex hoor.. dat is wel zo verhelderend en je weet gelijk wat de ander wil doen en niet wil. Jij doet net of je alleen VOOR de sex mag praten... Dat JIJ dat niet doet ok... maar doe het dan niet voorkomen dat het niet hoort. Want dat is onzin.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk best een goed idee om te vragen 'mag ik...?' als je er niet zeker van bent. En zoals jij het stelt lijkt het me wat overdreven, sowieso komen waarschijnlijk niet al die vragen achter elkaar. Het lijkt me waarschijnlijker dat óf al die stappen wat rustiger doorlopen worden (en hey, op gegeven moment weet je dan wel dat die bh uitmag) of dat de ander op gegeven moment wel aangeeft 'hey jij met je vragen, doe maar niet en neuk me maar gewoon' of zoiets.

Ik vind het in ieder geval wel positief als je zoiets dúrft te vragen. Dat je niet denkt 'o jee, het is vast niet sexy als ik niet alles in één keer weet en goed doe en goed kan inschatten' en dan maar gaat proberen zonder te vragen en zonder te weten hoe ver je eigenlijk kan gaan. Je hoeft niet meteen alles te vragen, zeker niet als je ook wel gewoon weet/merkt dat je verder kan/mag gaan (bijvoorbeeld omdat de ander je zo ongeveer bespringt ), maar als je ergens niet zeker van bent lijkt vragen me een goede oplossing. Kunnen en durven praten over wat je met elkaar doet/wil doen, lijkt me alleen maar heel positief.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Pffff je vraagt dat toch niet? Je gaat gewoon zoenen en je kijkt wat ze toelaat... Vragen is echt kinderachtig en raar
Dat kan je prima vragen. Dat is niet kinderachtig en zeker niet raar.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Nee, gewoon doen waar je zin in hebt is kinderachtig en raar. Tuurlijk, het klinkt raar als je het zo vraagt van: "Hey, mag ik aan je borsten zitten?" Maar je kan wel iets doen als: "Je zou het toch niet erg vinden?" terwijl je haar borsten aanraakt ofzo.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten