Oud 26-09-2013, 11:55
dedbigb
dedbigb is offline
marijuana, wiet, hasj, hoe je het ook wilt noemen.

DIT ZIJN GEEN DRUGS,

drugs zijn zaken zoals: cocaine, heroine, dopamine, coffeine, caffeine, paracetamol, de meeste andere medicijnen die je dagelijks zonder het te betwijfelen afslikt, maar wiet. is een plant. net als de eikenboom voor je deur. een plant met medische toepassings fucnties zoals het genezen van kanker bijvoorbeeld. maar nee hier hebben jullie nooit van gehoord want '' de media brengt er geen verslag over, daarom is het niet waar'' want zouden mensen liever miljarden winst tellen over dingen als chemokuren of liever geen centjes tellen en de wereld gezond en vrolijk zien ?
kort samen gevat,
Wiet = geen drug. maar een plant / geneesmiddel.
De enige reden dat het illegaal is omdat mensen met belangen in de papier industie hiervoor gelobbied hebben jaren geleden (want van de wiet plant kun je kwalitatief BETER papier maken dat tot wel 100x vaker gerecycled kan worden, but again, dit betekend minder winst voor de papierindustrie, dus het moet verboden worden) en dit zelfde geld voor alle andere toepassings nutten van marijuana. of het nu ziektes, kleren, papier, onderdag is. het is een plant die alles kan maar de personen die jou als eigendom hebben (denk aan benjamin natanyahu, evelyn rothschild of welke zionist dan ook) willen niet dat jij 'vrij'' bent. nee je bent een loonslaaf van de dag dat je geboren word, tot de dag dat je sterft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2013, 12:36
Verwijderd
Wait, what?

Ik quote Wikipedia:
Citaat:
Drugs (ook wel: verdovende middelen, stimulerende middelen, bedwelmingsmiddelen, roesmiddelen, geestverruimende middelen, verboden middelen of dope) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder 'drogerende' (verdovende, opwekkende en/of hallucinogene) werking hebben en die tot verslaving kunnen leiden.
Van Dale:
Citaat:
drug (m; meervoud: drugs) 1verdovend midde
En dan een hele reeks op http://www.encyclo.nl/begrip/drugs

Cannabis is is iets dat je kunt gebruiken als genotsmiddel, het heeft een drogerende werking. In onze taal valt dat onder de noemer drugs. De muskaatnoot wordt gewoon in de keuken gebruikt, maar kun je ook als drug gebruiken. Alsem, kattenkruid, klimmende blauwe winde, allemaal planten. Vliegenzwam, kaalkopjes, truffels, allemaal zwammen, ook gebruikt als drug. Marihuana wordt eerder gebruikt als genotsmiddel dan als medicijn, daarnaast wordt morfine bijvoorbeeld eerder gebruikt als medicijn, maar is ook te gebruiken als drug.

Genezen van kanker? Lijkt me knap, die bron zou ik graag willen zien! Dat cannabis medicinaal gebruikt wordt, is ook niet zo'n heel groot geheim. Verder klink je nogal paranoia. We praten hier gewoon gezellig over recreatief drugsgebruik.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 12:51
dedbigb
dedbigb is offline
http://www.cancer.gov/cancertopics/p...essional/page4 alsjeblieft, en niet zomaar een ALU hoedjes website, nee een door de overheid van de verenigde staten beheerde domein naam.

jullie schreeuwen allemaal zo makkelijk van huhhh je hebt geen bewijs dit dat zus zo, terwijl jullie ZELF geen bewijs hebben van het geen dat ik juist probeer te verwerpen.

ik hoop dat je huilt in je bureaustoel van ongelijk

edit: als je nog meer wilt. google eens iets, zo moeilijk is dat niet
http://tv.greenmedinfo.com/how-and-w...c-explanation/
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:17
Verwijderd
Weetje wat er in wiet zit? THC. THC is een drug, dus wiet is wel degelijk een drug.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 13:34
huntingyade
huntingyade is offline
omdat ik nu niet in de gelegenheid ben om het goed door te lezen/commentaar te geven ga ik dat toch doen.

Citaat:
One study in mice and rats suggested that cannabinoids may have a protective effect against the development of certain types of tumors
en zo gaat het verder wel door. het is niet goed onderzocht.
Oud 26-09-2013, 13:56
Verwijderd
Jullie? Ik tegen de rest? Ik lig op dit moment te lachen in mijn zetel over je houding.

Edit: ik ben vriendelijk vandaag, een heel eigen topic voor je standpunten!

Laatst gewijzigd op 26-09-2013 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 00:27
DAH
DAH is offline
Citaat:
http://www.cancer.gov/cancertopics/p...essional/page4 alsjeblieft, en niet zomaar een ALU hoedjes website, nee een door de overheid van de verenigde staten beheerde domein naam.

jullie schreeuwen allemaal zo makkelijk van huhhh je hebt geen bewijs dit dat zus zo, terwijl jullie ZELF geen bewijs hebben van het geen dat ik juist probeer te verwerpen.

ik hoop dat je huilt in je bureaustoel van ongelijk

edit: als je nog meer wilt. google eens iets, zo moeilijk is dat niet
http://tv.greenmedinfo.com/how-and-w...c-explanation/
Wow, gebruik je nu een Amerikaanse overheidssite als bron? Wat zeggen ze over AIDS? Je bent inconsequent en gebruikt/misbruikt argumenten om je verhaal te laten kloppen.
Oud 27-09-2013, 10:30
Verwijderd
Natuurlijk is wiet een drug. Als je denkt van niet snap je niet wat drugs zijn. Het hele wiet is een natuurlijke plant argument is nogal dom. Datura is ook een plant, als je daar een handjevol zaden van eet gaat het ook niet zo goed meer met je. Wiet heeft genezende waarde, prima, MDMA ook.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 12:10
Verwijderd
Heb je hem weer :')

Wie geeft er nou een fuck om of en hoe andere mensen iets categoriseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten