Ik zou graag wat hulp van de meiden willen! Ik ben 18 jaar en zij is 17 jaar Maar hier het verhaal..
Paar dagen terug ben ik naast een meisje gaan zitten in de trein (leeuwarden --> Utrecht) omdat het nog als enigste plekje vrij was maar we raakte eigenlijk vrij snel aan de praat, het was gezellig en ik vond het echt een leuke meid om te zien en ze kwam gezellig en betrouwbaar over.
Maar in het kort. zijn we toen in een kroegje beland en toen uit het niets besloten om naar de bios te gaan (wat eigenlijk een grapje was om te gaan. werd het toch sirieus) onderweg en in de kroeg klikte het eigenlijk al meteen erg goed. eenmaal in de bios sloeg ik me arm om der heen en dat vond ze oke (Godzijdank) later pakte ze zelfs me hand en ze was erg moe. En na een tijdje lag ze ook tegen me aan.
daarna hebben we nog gezellig gepraat maar was het wel tijd om naar huis te gaan. Klein afscheidskusje en nummers uitgewisseld zijn we onze weg gegaan.
Eerlijk gezegd ben ik wel geschrokken van hoe snel het ging want zo ken ik me zelf niet blijkbaar voelde het zo erg vertrouwd dat het zo snel ging.
Maar die avond hebben we nog gezellig ge'appt en dag erna ook. en ze vond dat het een gezellig dagje was en ze stemde er mee in om nog is een keer wat samen te gaan doen
Hier de vraag... en ben er eigenlijk best van in de war
Ik vroeg de dag erna of ze zinhad/tijd om wat te gaan doen samen.. ik bood aan om woensdag of donderdag of vrijdaag wat te gaan doen.. omdat ik er van overtuigd was dat ze mij ook wel 'leuk' vond. Maar toen kreeg ik het antwoord : Ik moet even kijken..
Ik zelf denk dan gelijk aan een afwijzing maar denken aan de gezellige dag in de stad twijfel ik.. (ik zou me wel aanstellen maar ik mis het om een vriendin te hebben). ik zou echt graag een mening van een neutraal iemand te horen...
Is ze daadwerkelijk geintresseerd of blijft het bij die ene gezellig dag?
alvast bedankt dames!