Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie geen problemen eigenlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wij hebben 3 problemen,
probleem 1 men nichtje die heeft gedroomd over een jongen uit mijn klas. en ze weet niet wat ze er mee moet want ze droomde dat ze op zen schoot lag te praten met hem (precies wat k met hem heb gedaan toen we nog hadden .....) Leuke droom toch, niks mis mee. probleem 2 ik ben al een tijdje op een jongen maar die is niet op mij maar nu hoorde k van een vriendin van me dat ze het gevraagd had op wie hij is.. en ze zij ja hij keek naar jou maar zij op een meisje uit de klas ... Wie zegt dat hij de waarheid sprak? Als ik verliefd ben op iemand, wil ik ook niet dat meteen iedereen het weet. Dus als ik echt gedwongen zou worden, om het te zeggen, dan zou ik gwn een andere naam zeggen. probleem 3 men beste vriendin is op men ex vriendje en tja wat moet k daar mee Dat maakt toch niet uit, als je op iemand anders bent? Het lijkt me dat je wel over hem heen bent. En zo niet, zolang zij nog geen relatie hebben, hoef je je nergens druk over te maken. Laatst gewijzigd op 22-02-2014 om 15:45. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |