![]() |
|
![]() |
De vorige topic ging zover offtopic dat we hebben besloten deze te sluiten en een nieuwe te openen.
Hier de URL: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=128279 RAC staat voor Rock Against Communism. Je kunt het simpelweg beschrijven als nazistische punk. Net zoals je NSBM hebt in de metal. Enkele bands: Srewdriver Bound for Glory Brutal Attac Landser Bleu eyed devils Fraction Hexagone Rahowa Wat vinden jullie van de bands in deze muziekstroming? Kun je het waarderen of niet? Ik verwacht hieruit een volwassen discussie, met beargumenteerde reply's. Succes.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over RAC: de muziek is niet echt boeiend en de teksten ook niet. |
![]() |
|
![]() |
Rhinus, jij vroeg in die andere topic of alle RAC nazistisch is.
Nee dat is et niet, ik ken veel RAC bands die niet racistisch zijn. als jij in uje teksten standpunten hebt tegen communisme dan kan je et al zien als RAC bands daarbij zie ik als grote voorbeelden: Ultima Thule Volund Smet etc etc etc........ |
![]() |
||
Citaat:
nazi's vonden joden 'inferieur' en daarom vergasten ze ze maar. zulke mensen verdienen geen leven op deze planeet, mensen die anderen minder waard vinden vanwege hun ras. DUS VERGELIJK ME GVD NIET MET EEN NAZI, denk ff na. /me thinks dat we een beetje offtopic zijn geraakt though
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kiest toch voor de zelfde oplossing als zij, en ook al snap ik het wel, blijft toch niet goed...snapez vous? |
![]() |
||
Citaat:
praten we morge ofzo, vandaag te druk ;p trouwens heel fout dat je het woord 'oplossing' gebruikt ![]() ![]()
|
en nou vraag ik me dus af
is het zo dat het bij rac-bands 1 bepaalde stijl muziek is of zou je rotterdam terror corps met hun sieg heil ook rac kunnen noemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik weet verder het antwoord op je vraag niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() trouwens, die skrewdriver waren toch engelsen? zijn heel leuk duits gaan zingen ![]() (hmz eigenlijk volkomen nutteloze reply)
||
Citaat:
|
ik snap niet echt waarom een band zich een band tegen het communisme zou willen noemen, het is niet alsof het communisme op de drempel staat in de landen waar ze vandaan komen.. Naja ik kan me niet echt goed uitdrukken, maar ik vind het heel raar dat er een aparte anti-communistische muziekstroming is
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik hou van screwdriver...wel excuseer, ik vind de muziek aanstekelijk...en de teksten eerder grappig...wel een beetje onzin vind ik personelijk maar who cares, het is leuk om naar te luisteren...
En trouwens, zever nu toch niet constant over dat nazi gedoe, het gaat om de muziek...en dat de teksten af en toe offensief zijn zie je toch over het hoofd...ik heb heus niets tegen vreemdelingen ofzo, waarom wordt een voorkeur voor muziekstijl toch steeds opnieuw in verband gebracht met een levenswijze, snap ik nou niet Bewijs: Als ik nu een machtig liedje hoor gemaakt door hollanders met de titel: Belgen zijn rotte honden...ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 16:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() bijvoorbeeld: als je een cd koopt van een chistelijke band, ben je dan christelijk? lijkt mij niet als ik jou zie lopen met een t-shirt met daarop de bovenstaand tekst dan zou ik toch al snel (voorbarig?) m'n conclusies trekken...
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 19:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en aan je foto al helemaal ![]() en -Archangel-: boeit me geen hol of ik slim lijk in jouw ogen of ni :x
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 20:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij vind de vergelijking stom. Daar geef je nogsteeds geen argumenten voor. Ik zou me niet schamen als ik een Christelijke band leuk vond. Ik zou me ook niet schamen als ik Christen was. Ik zou dus de muziek draaien en best kleren van die band willen hebben. Wat is je punt.. Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 22:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, da zalk ff over het hoofd zien... ik woon idd in ehv en ben geen nazi, maare lets rock? neem aan dat je me dan in elkaar wil stompen omdat ik toevallig in jou ogen 'fouten ideen' zou hebben?...das ook lekker zinnig.. ik denk dat je dan weinig verwijderd zit van de manier van de nazi's tegenover de joden... iemand z'n 'fouten' ideeen stamp je er niet zo maar even uit.... maar goed, da lijkt voor een hoop mensen nog niet echt duidelijk. en over beargumentatie bedoelde ik jou reactie op RACbands..'blabla nazis dood blabla'....beetje kortzichtig en dom imho. Ik heb et zelf ook niet op bands die rechtse ideeen propaganderen, maar verwoord dat teminste wel op andere en iets inteligentere manier...en dat ontbrak nogal duidelijk in jou post.. duidelijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus je hebt Poep gepraat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
word dat ook niet viking rock genoemd. Midgard Soner, Hel, Ulthima Thule?? Ik vind het wel gaaf klinken. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|