Oud 24-01-2015, 11:41
antjuh
antjuh is offline
De stichting Zomerkampen Breda heeft tot doel vakantiekampen te organiseren voor jeugdigen en jongeren waarbij zij in de gelegenheid gesteld moeten worden te komen tot een maximale ontplooiing. Eenvoudig komt het erop neer dat de stichting kinderen uit Breda en omstreken een prettige vakantie aanbiedt voor een zo laag mogelijk bedrag.

Voor de Zomerkampen zijn wij elk jaar hard op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die het leuk vinden om kinderen de vakantie van hun leven te geven. Meedraaien als vrijwilliger op een zomerkamp is meer dan vrijwilligerswerk.... het is ook voor de vrijwilliger een geweldige ervaring!

week 1 19 juli t/m 25 juli 2015
week 2 26 juli t/m 1 augustus 2015
week 3 2 augustus t/m 7 augustus 2015

Wil jij graag mee als vrijwilliger en kinderen de tijd van hun leven geven, kijk dan op www.zomerkampenbreda.nl en geef je snel op. Daarnaast is het is ook mogelijk om mee gaan voor je stage dus twijfel niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2015, 10:27
quintyy
quintyy is offline
Het lijkt mij heel erg leuk om dit te doen, maar ik weet nog niet zeker of ik helemaal mee kan.
Kun je misschien vertellen hoeveel aanmeldingen er zijn en hoeveel daarvan meestal worden geaccepteerd? Dan weet ik hoeveel kans ik maak, indien ik werkelijk kan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 11:47
antjuh
antjuh is offline
hoi

er zijn elk jaar een aantal nieuwe aanmeldingen, dit is elk jaar anders dus hier kan ik niets over zeggen. wel kan ik zeggen dat er eerst een trainingsweekend is voor nieuwe en 2e jaars vrijwilligers zodat wij en jij kunnen zlen of de zomerkampen iets voor je zijn.

ik hoop hier mee je vraag voldoende te hebben beantwoord

annemieke, stichting zomerkampen breda
Met citaat reageren
Oud 24-02-2015, 11:58
rensend
rensend is offline
Lijk me leuk maar help altyt al een ander kamp rond die tyt dus denk nie dat ik kan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten