Advertentie | |
|
![]() |
|
Stiekem zelf een keer naar de kapper gaan zonder je moeder? Ik weet niet of het een goed advies is, misschien wordt ze heel boos. Maar wie weet staat het heel goed en vindt ze het uiteindelijk wel oké.
Wat vind je pa ervan?
||
Citaat:
|
Als je al bijna 15 bent mag je echt wel zelf uitmaken hoe kort/lang je je haar wilt. Stel je moeder maar voor de keuze: of je laat het korter knippen als je weer met haar naar de kapper gaat of je laat het knippen als je bij je vader bent.
|
Laat je een keer heel kort opscheren door een bekende, een vriend bijvoorbeeld. Is niet heel moeilijk en kan weinig bij fout gaan, je hoeft er echt geen kapper voor te zijn.
Misschien wordt je moeder boos, maar dat zal ze echt niet lang blijven en waarschijnlijk gaat ze vanzelf inzien dat iets anders misschien ook wel eens leuk is.
||
Citaat:
![]()
|
De keuze is aan jou. Hoe graag wil je kort haar?
Het is wel duidelijk dat je moeder onredelijk is en kort haar niet zal toestaan. Als je het echt wilt zul je het dus buiten je moeder om moeten doen, bijvoorbeeld door alleen naar de kapper te gaan of samen met je vader. Als je bang blijft dat je ruzie krijgt met je moeder dan moet je maar accepteren dat je geen kort haar zult hebben. Zo simpel is het volgens mij. Waar ben je eigenlijk precies bang voor? Dat je straf krijgt ofzo? |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik dit kapsel neem: http://www.kapsels.net/kapsels11/ombre-kapsel5.htm
Vindt het zelf erg mooi, wat vinden jullie? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |