Oud 02-12-2015, 20:54
Alex/nl
Alex/nl is offline
Hallo iedereen die dit leest! Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar ik heb nog nooit iets geplaatst en normaal zou ik dit soort dingen in het echt aan mijn vrienden vragen maar waarom ik dat niet doe leg ik later uit.

Sinds de eerste klas( Ik zit nu in de derde ) zit ik bij een heel leuk meisje in de klas. (We hebben nu nogsteeds dezelfde klas als in de eerste en dat blijft voorlopig zo als het goed is) En het probleem is, dat ik niet weet wat ik er mee aan moet. Ik ken haar nu iets meer dan twee jaar en we hebben dezelfde vriendengroep en we zijn best goede vrienden. Ik zou tegen haar willen zeggen dat ik haar leuk vind, maar omdat we dezelfde vriendengroep hebben ben ik bang dat als ze me niet leuk vindt, dat ik de vriendengroep uit elkaar drijf. Om dezelfde reden vraag ik mijn vrienden niet om hulp. Ik denk ook wel dat ze mij een beetje leuk vindt, maar dat kan ook komen omdat ik constant aan haar denk en dat ik daardoor verkeerde dingen ga denken. Ze lacht wel vaak om mijn grappen, we zeggen altijd hallo 's ochtends op school, ik zit naast haar bij een paar vakken en op de terugweg naar huis fiets ik altijd naast haar voor iets van vijf minuten. Maar wat ik moet doen om te laten weten dat ik haar echt leuk vind, weet ik niet. Het zou fijn zijn als iemand mij kan helpen.

Nog bedankt voor het lezen van deze hele lap tekst, omdat het voor mij een best lange dag is geweest kan het zijn dat ik hier en daar wat info ben vergeten, dus dat zal ik aanvullen als ik er aan denk, Alex.

Laatst gewijzigd op 03-12-2015 om 16:24. Reden: Typfoutje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2015, 21:17
Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens met z'n tweeën af te spreken!
Oud 03-12-2015, 09:15
Verwijderd
Ik snap dat je 't lastig vindt, maar ik zou toch echt een keer proberen met haar af te spreken. Waarom bespreek je 't niet eens een keer als je naast haar fietst? Of als dat te kort voor je is, als je naast haar zit op school. Je hoeft echt niet meteen te zeggen dat je haar leuk vindt, als je dat nog niet durft. En als jullie dezelfde vriendengroep hebben, dan is het toch niet zo raar als jullie een keer afspreken? Moet je alleen wel oppassen dat je niet gefriendzoned wordt

En ik denk niet, dat als zij jou niet leuk zou vinden, dat dan direct de hele vriendengroep uit elkaar valt.. Zowel, dan moet je je toch eens afvragen wat voor 'vriendengroep' het eigenlijk was.

Zijn er verder geen relaties in die groep? Als dat wel zo is, hoef jij je denk ik geen zorgen te maken. Die hebben dan namelijk ook het risico genomen En anders, eentje moet de eerste zijn hè!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 13:30
Alex/nl
Alex/nl is offline
Er was een jaartje terug wel een relatie in onze vriendgroep ( nu niet meer ) Dat uit elkaar drijven dat ik had getypt klopt niet echt, ik bedoelde meer dat je een lange tijd een hele ongemakkelijke sfeer voelde als die twee bij elkaar waren.

En iets van een afspraakje regelen wordt ook best wel lastig, omdat we binnen ons groepje niet veel afspreken, zelden tot nooit eigenlijk. Dat komt omdat we allemaal best ver uit elkaar wonen. Ik streep de optie trouwens ook niet af ofzo, ik moet er alleen even over nadenken hoe ik het moet brengen zonder te laten weten dat ik haar leuk vind, aangezien naar haar toe gaan best ver is.

En ik denk ook dat ik het er met een vriend over ga hebben (die eerst verkering had met dat andere meisje) want ik vertrouw hem en hij kent haar ook best goed.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 13:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er was een jaartje terug wel een relatie in onze vriendgroep ( nu niet meer ) Dat uit elkaar drijven dat ik had getypt klopt niet echt, ik bedoelde meer dat je een lange tijd een hele ongemakkelijke sfeer voelde als die twee bij elkaar waren.

En iets van een afspraakje regelen wordt ook best wel lastig, omdat we binnen ons groepje niet veel afspreken, zelden tot nooit eigenlijk. Dat komt omdat we allemaal best ver uit elkaar wonen. Ik streep de optie trouwens ook niet af ofzo, ik moet er alleen even over nadenken hoe ik het moet brengen zonder te laten weten dat ik haar leuk vind, aangezien naar haar toe gaan best ver is.

En ik denk ook dat ik het er met een vriend over ga hebben (die eerst verkering had met dat andere meisje) want ik vertrouw hem en hij kent haar ook best goed.
Binnen mijn groep van de middelbare school werd ook weinig afgesproken, maar daar trok ik me weinig van aan. Ik vond een jongen leuk, en hij mij, waarom zou je dan geen tijd met z'n tweeën doorbrengen?
Oud 03-12-2015, 16:27
Willie98
Willie98 is offline
Als je haar vraagt iets te gaan doen mag ze best denken dat je haar leuk vind hoor, dat is misschien alleen maar makkelijker voor jou
Ik ben nu aan het daten met een meisje dat ooit bij me op school zat maar dat ik al twee jaar niet had gezien. Gewoon gevraagd of ze wilde afspreken, ik zag er ook heel erg tegen op hoor! Maar uiteindelijk kwam het toch goed
Lekker vragen, er kan niet zoveel gebeuren
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 16:28
Alex/nl
Alex/nl is offline
Citaat:
Binnen mijn groep van de middelbare school werd ook weinig afgesproken, maar daar trok ik me weinig van aan. Ik vond een jongen leuk, en hij mij, waarom zou je dan geen tijd met z'n tweeën doorbrengen?
Dat wil ik ook doen, alleen weet ik niet of zij mij ook leuk vindt. Ik heb zo'n gevoel van wel maar ik denk dat ik bij vrienden een beetje ga rondvragen voordat ik vertel wat ik van haar vind en de relatie tussen mij en dat meisje ongemakkelijk maak.

Citaat:
Als je haar vraagt iets te gaan doen mag ze best denken dat je haar leuk vind hoor, dat is misschien alleen maar makkelijker voor jou
Ik ben nu aan het daten met een meisje dat ooit bij me op school zat maar dat ik al twee jaar niet had gezien. Gewoon gevraagd of ze wilde afspreken, ik zag er ook heel erg tegen op hoor! Maar uiteindelijk kwam het toch goed
Lekker vragen, er kan niet zoveel gebeuren
Bedankt voor de tip! Ik zal er over nadenken om het misschien gewoon te vragen.

Laatst gewijzigd op 03-12-2015 om 16:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten