![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar goed, dit hoort idd meer op L&G. -> L&G. |
![]() |
||
Citaat:
en als je de pil slikt voorkom je toch ook dat er nog een leven op aarde komt? is de morning-after pil dan ook moord? want in principe zou er dan al een kind kunnen groeien... iemand die abortus wil plegen moet dat gewoon kunnen doen... diegene wil dat kind niet, hoe zou diegene er dan voor kunnen zorgen? als je een kind niet wenst, ben je het niet waard om ervoor te zorgen.
||
Citaat:
||
Citaat:
maar er gebeuren wel eens ongelukjes... en dan is een mogelijkheid tot abortus toch wel handig.
||
![]() |
Citaat:
Als je op de vijftiende een kind zou krijgen bijvoorbeeld dan is dat voor jou en het kindje niet goed! Dus je moet niet beginnne te lullen dat het kindermoord is want dan weetje toch niet goed waar je het over hebt. En doe alsjeblieft niet of je precies weet wat een abortus inhoudt als je het zelf niet hebt meegemaakt! Kindermoord?? Wil wel eens zien wat je zegt als het echt zo is. En ik heb nooit gezegd dat het de normaalste zaak van de wereld is, goed lezen. Je mag je mening geven, oke. Maar je moet niet zo drastisch doen met je kindermoord want dat is een argument wat nergens op slaat! Jij bent zeker ook tegen euthanasie! En de mensen die abortus doen zijn allemaal moordenaars! Nou nou zijn er veel slechte mensen op de wereld dan ![]()
||
Citaat:
2.Ik ben niet tegen euthanasie want dat is iemand verlossen uit zijn ongewild lijden, is dus niet te vergelijken met abortus! 3.Ik weet wel waarover het gaat, mijn zus heeft 2x abortus moeten plegen! 4.En, als je goed gelezen hebt, heb ik er ook bij geschreven dat abortus moet kunnen, slechts alleen indien het niet vermeden kon worden. Maar tegenwoordig zijn er genoeg dingen om een zwangerschap te vermijden zoals condoom, pil etc. En op zich kan je het kindermoord noemen, want uit een eitje groeit namelijk een baby. En euhhh mensen die abortus moeten plegen uit ongelukje, hebben dus verkeerd gehandeld! 5.Hier kost het iets meer dan 1000€!
Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 20:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja ik ging er misschien beetje te fel op in sorry!
||
Citaat:
ik laat 'm wel staan, maar liever met wat tips voor de topicstarter zeg maar....
||
![]() |
Citaat:
*Tot 4 weken: overtijdbehandeling (vrucht+baarmoederslijmvlies wegzuigen) *4 tot 12 weken: zuigcurettage (oprerekt,uitgezogen) *12 tot 16 weken: finksmethode (stukjes hakken, wegzuigen) *Na 16 weken: prostaglandine techniek (hormoon; weeën) Dit zijn de aantekeningen van mijn spreekbeurt over abortus in de 3e. Het klopt dus wel. Ik zou het niet meer precies uit kunnen leggen, maar misschien kan iemand deze aantekeningen wel goed verder uitleggen ?
|
Nee joh, is helemaal niet zo eng... En heb je ook nog wat te eten bij je op de weg terug naar huis ;-)
Volgens mij kunnen jullie beter naar de dokter gaan, 't is niet voor niets z'n werk, die weet het beste wanneer die morning-after pil nog werkt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 |