Hallo, ik ben een jongen van 17 jaar en ik heb een probleem, ik heb nog nooit gezoend/relatie gehad en ik hoor altijd mensen van bv. in de klas zeggen dat ze naar hun vriendin gaan en op stap gaan, etc... En ik wil dat ook maar ik ben heel onzeker omdat ik niet de magerste ben en ik ben geen prater, en ik heb geen geld om op stap te gaan en mijn moeder ook niet door bepaalde redenen maar als ik dat hier moet uitleggen ben ik nog lang bezig en ik kan geen vakantiewerk doen want dat kan ik nooit combineren met school. Ik ga ook nooit naar buiten met vrienden omdat ik altijd bang ben dat ik vervelend of kinderachtig ben. Er is veel gebeurd in mijn leven zoals mijn ouders zijn gescheiden, mijn vader is verslaafd aan poker en maakt zijn laatste geld er aan op en ziet zijn kaarten liever dan zijn kinderen, mijn moeder is/was verslaafd aan medicatie, ze heeft ook een zelfmoordpoging gedaan, wat gelukkig mislukt is, op school gaat het niet goed en ik heb gewoon het gevoel dat ik nooit iets goed kan doen en heel vaak zie ik het nut van het leven niet in en wil ik mezelf iets aandoen. Waarom kan ik geen normaal leven hebben gelijk de meeste, waarom krijg ik alleen maar tegenslag? Als iemand mij zou kunnen helpen dat zou ik apprecieren.
|