![]() |
|
Ik heb er nog niet zoveel over gelezen daarom post ik dit.
Dit spel van de makers van Shogun brengt volgens mij weer de oude sfeer terug in het RTS genre. Zoiets als in de Age of empires reeks. Alleen nu in 3d. Het is zelfs mogelijk om met over de 10000 eenheden te vechten. Volgens mij word dit een echte topper. www.totalwar.com http://www.totalwar.com/Community/medieval/gallery.htm check deze links en laat me weten of iemand nog meer informatie over dit spel heeft De release datum in Nederland is 1 september |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan niet wachten tot ie uitkomt. Klinkt misschien gek maar ik kan vooral niet wachten op het turn-based gedeelte, kruistochtje hier, prinsesje daar... Ik denk dat ik als de Duitsers wil beginnen en zo snel mogelijk Vlaanderen van de Fransen ga jatten - als dat ivm de paus enigzins mogelijk is.
![]() Als het goed is staan er in de nieuwste edities van de PC Gamer UK en PC Zone UK al een grote preview en review. Verder heeft www.totalwar.org wel een aardig forum en kan je heel veel informatie over de gameplay bij www.fourbelowzero.com halen. |
![]() |
|
Ik denk van wel. Ik heb een P4 1.6Ghz met 256MB RAM en een GeForce 2. Die laatste slag trekt hij vrijwel de hele tijd prima.
Hier kan je trouwens wat aardige mods voor de demo weghalen: http://www.geocities.com/armendoza/Medieval.html In ieder geval zijn Hastings en Roland's Song echt aan te raden, behalve die twee heb ik verder alleen Catapult Madness gespeeld. Erg flauw maar goed om te zien hoe vernietigend katapulten ook tegen infanterie kunnen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet ook niet hoe het komt. Waarschijnlijk een gaar bugje, dat er in de eindversie wel uit zal zijn. (en ja, ik heb de nieuwste vidkaart drivers)
|
Hmm..
Spel lijkt me wel wat ![]() Heb Shogun: Total War, maar die werkt niet op mijn eigen pc jammergenoeg (wel op die van me vader, maar daar kan ik ook niet telkens op spelen). Dat het dit keer afspeelt in Europa-Noord Afrika is wel een leuke twist. Het enige dat minder was van Shogun is dat het bouwen van gebouwen eeuwenlang duurde. Het zou leuker zijn als je 3-5 gebouwen tegelijk kon bouwen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Total War serie PunkyFunkyDucky | 10 | 06-02-2011 04:06 | |
Games |
[PC] Medieval Totalwar 2 DrunkenMagician | 12 | 28-01-2006 23:52 | |
Games |