Hallo allemaal,
Ik heb gister best iets vervelend meegemaakt .. Ik had een feestje van een vriend van mij. Ik had nog nooit gedronken maar er werd drank geschonken dus ik deed lekker mee.. De alcohol viel helemaal niet goed en ik was nogal aangeschoten richting de dronken. Een jongen van dat feestje maakte er echt heel veel misbruik van en begon aan plekken bij mij te zitten wat ik helemaal niet fijn vond (billen, borsten hij ging aan het einde zelfs in mijn broek) ik kan me dit heel vaag herinneren maar toch ook best goed .. Ik kon niet echt tegenstribbelen (ben best een klein meisje en ook niet heel sterk vooral door de alcohol nu) Ik heb meerdere keren aangegeven dat die moest stoppen. Het maakte hem niks uit en ging door, hij begon allemaal vieze dingen in mijn oor te fluisteren en ik wou echt weg.. Uiteindelijk kwam een andere jongen en die zei dat die moest stoppen, dus stopte die. Nu de dag later komen steeds vage herinneringen terug, maar ik zit er echt heel erg mee .. Ik durf het ook aan niemand te vertellen, omdat het ook een beetje mijn eigen schuld is. Iemand tips voor mij?
|