omg, ik heb dat ook. Het dekentje is roze, zat in m'n kerstpakket. M'n olijfgroene SUSE-deken ligt boven
En Kronos onder m'n benen. En Stoffer op schoot en Henk op de rugleuning van m'n luie stoel. En de sloffen zijn feloranje en klompvormig met een Nederlandse vlag.
OMG!@ Mijn dekentje is wit met roze zigzagjes erop. M'n sloffen zijn een soort van zwart/wit geruit en er zitten van die pompoms aan. Op m'n schoot ligt m'n ouwe trouwe laptop. <3
Ja m'n laptop is ook aanwezig maar Stoffer kan daar best achter liggen. En Henk probeerde al net voor de laptop, op m'n niet bestaande borsten te gaan liggen.
Dan heb ik me vergist. Ik dacht dat plok nog een jonge God was.
Aankomende 3 juni ergens vlak na 14:00, ben ik langer uit m'n moeder dan dat er tussen het tekenen van de documenten in hotel De Wereld zat en mijn geboorte
22-12-2016, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Hotel De Wereld is een hotel in de Nederlandse stad Wageningen, in de provincie Gelderland. In 1945 kwam de Canadese geallieerde generaal Charles Foulkes op zaterdag 5 mei, welke dag sedertdien Bevrijdingsdag heet, in dit hotel met de Duitse bezettende militairen de overgave van de Duitsers in Nederland overeen. De overgave werd hier echter niet ondertekend.
Overigens zijn wij Oostenrijkse oude tutten: gebreide sloffen en verschillende natuurwollen dekens, een rieten stoel met kussens voor in de rug en tijdschriften op de salontafel. En er staan zeepjes uitgestald.