Oud 22-08-2002, 21:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb vandaag gelezen hoeveel sommige voetballers verdienen, en das echt niet gezond meer hoor... mij iets te veel nullen voor mensen die alleen maar hun hobby uit oefenen geef dat geld uit aan mensen die het nodig hebben, of mensen die het WEL verdienen met hun werk (bijv. vrijwillers of mensen in derder wereld landen) voetballers brengen toch niets bij in deze maatschappij alleen maar een beetje lol er veel ruzie tussen de verschillende groepen.............
wat vinden jullie er van??
Oud 22-08-2002, 22:04
Krugdinho
Krugdinho is offline
als die jongens goed voetballen mogen ze van mij best goed verdienen maar dit is echt te bizar ja.
Oud 22-08-2002, 22:13
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
hun leven worden wel helemaal verkloot, omdat ze nooit rustig alleen kunnen zijn

denk ik
Oud 23-08-2002, 00:25
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
mij iets te veel nullen voor mensen die alleen maar hun hobby uit oefenen *knip* voetballers brengen toch niets bij in deze maatschappij alleen maar een beetje lol er veel ruzie tussen de verschillende groepen.............
Blijkbaar willen heel veel mensen kijken naar andere mensen die goed met een bal overweg kunnen. Al die mensen kijken ook naar de shirtjes, de reclameborden en voor de wedstrijd, in de rust en na de wesdtrijd en kopen de producten die daar worden aangeprijsd.
Oud 23-08-2002, 07:28
Verwijderd
Het is idd gestoord jah. Beckham verdiende dacht ik het meest. 350.000 pond per week
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 10:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het ook belachelijk wat sommige voetballers verdienen. Tegenwoordig lijkt het alleen maar om geld te draaien in het voetbalwereldje, terwijl leuk voetbal spelen toch het belangrijkste blijft. En dan ook nog dat geouwehoer van de media er helemaal omheen, maar OK dat heeft er niet zo veel mee te maken, maar ik wil alleen maar zeggen dat de voetbalwereld zo langzamerhand een wereld is geworden waar geld en geouwehoer het belangrijkste lijken te zijn.
Oud 23-08-2002, 18:24
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Het is idd gestoord jah. Beckham verdiende dacht ik het meest. 350.000 pond per week
Keane verdient het meest van de Premier League
Oud 23-08-2002, 20:55
Rioto
Citaat:
rare kwast schreef:
ik heb vandaag gelezen hoeveel sommige voetballers verdienen, en das echt niet gezond meer hoor... mij iets te veel nullen voor mensen die alleen maar hun hobby uit oefenen geef dat geld uit aan mensen die het nodig hebben, of mensen die het WEL verdienen met hun werk (bijv. vrijwillers of mensen in derder wereld landen) voetballers brengen toch niets bij in deze maatschappij alleen maar een beetje lol er veel ruzie tussen de verschillende groepen.............
tja als zouden de voetballers nou is de helf zouden verdienen zouden er minder ondervoeden kinderen kunnen zijn of zie ik het nou verkeerd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 23:35
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Maypole schreef:
tja als zouden de voetballers nou is de helf zouden verdienen zouden er minder ondervoeden kinderen kunnen zijn of zie ik het nou verkeerd
was het maar zo makkelijk.
*leest iemand wel eens iets verder dan de 1e reactie?*
Oud 24-08-2002, 01:18
Verwijderd
De Fifa wou toch ook gewoon als een verbod op te hoge tranfers doen. Kunnen ze misschien ook meteen doen voor te hoge salarissen Maar dat zullen ze we weer niet kunnen maken..

Maarik vind het ook hoor, sommige verdienen echt heel erg veel.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 12:54
AGH
AGH is offline
Die hele voetbalwereld is toch een corrupte bende?
Sepp Blätter wil een verbod doen op hoge transfers, maar verduistert zelf wel op rare manier een heleboel geld.

Het verschil is alleen dat voetbal voor de supporters zou moeten zijn en niet voor de mensen met het geld.
Het is toch te gek dat je weet ik veel hoeveel euro betaald om je favoriete ploeg te zien voetballen en deze topverdieners met rust al met 6-0 achter ziet staan?
Wij betalen om hun te zien werken en als ze dan met dat gigantische salaris het nog niet voor elkaar kunnen krijgen om rechtsback te staan, omdat ze persé rechtsbuiten willen staan dan mag deze speler wat mij betreft uitkijken naar een andere club.

De meeste voetballers voetballen puur voor het geld.
Toch jammer, want de voetballers waarvoor ik naar het stadion komen zijn trots om bij ‘mijn’ clubje te mogen voetballen…
Helaas worden dat er steeds minder.
De meeste voetballers zijn trots op de centen die ze van de bobo’s krijgen.
Bobo’s die overigens geen verplichte combi kennen, niet onoverdekt hoeven te staan, die niet hoeven te betalen voor een kaartje, geen SV krijgen als ze de scheidsrechter een ‘lul’ noemen, die in de rust zalm krijgen in plaats van halfgare gehaktballen met waterige mayonaise en die gewoon wijn kunnen drinken terwijl er rondom en in het stadion nergens meer bier te krijgen is.

Dit bericht werd trouwens mede mogelijk gemaakt door Unox, Nike, Coca Cola en Cadeaushop Joke.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 14:07
spsup
spsup is offline
hmmz de vraag is groot naar het aanbod en dat geld dat wordt wel mede mogelijk gemaakt door sponsoren enz en om dat het geld naar derde wereld landen te sturen slaat gewoon nergens op je bent gewoon jaloers
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 18:16
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik denk dat je rustig kan zeggen dat voetballers bijna 20 jaar van hun leven in de prullenbak gooien. Niet uitgaan op je 20e altijd maar met je sport bezig zijn.
Bovendien is het na die paar jaar afgelopen en kunnen ze hun werk niet meer doen en moeten dus reserves hebben opgebouwd.
Ook lopen ze een groter risico op lichamelijk letsel.
Ze vermaken hele volken
worden met de dod bedriegd als het niet (of juist wel) goed gaat

Daar mag best wat tegenover staan.
Maar 350000 pond is misschien wat veel per week

en stort jij zelf ook de helft van je inkomsten op giro 567 van Help Afrika?
In vergelijking met die mensen daar heb jij ook waanzinnig veel geld
Oud 03-12-2002, 18:04
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
voetbal the best.mzzl.
Oud 03-12-2002, 19:35
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
Niet uitgaan op je 20e altijd maar met je sport bezig zijn.
hoe vaak lees ik niet in de media dat er weer 1 of andere voetballer zich in het uitgaansleven heeft misdragen

verder voor de topicstarter: kom je snel achter....
denk dat iedere jan modaal wel voorstander is van het aan banden leggen van salarissen van voetballers. er is gewoon een hele verkeerde tendens gaande waar supporters zoals altijd weer de dupe van worden
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:10
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Dat zie je dus verkeerd.
Het armoede probleem is niet op te lossen door geld.
Je heb voor het oplossen natuurlijk wel geld nodig. Maar wat belangerijker is een doordacht plan, wat het op kan lossen. En tot nu toe is dat er niet. En dan kun je al die miljoenen wel dumpen voor voedsel bij die kinderen, maar dan rek je alleen de tijd. Maar uiteindelijk word het probleem alleen groter.
Want hoe meer kinderen het overleven, hoe meer kinderen ze gaan 'produceren' als ze ouder zijn. Want hoe meer kinderen ze hebben, kunnen ze door beter verzorgd worden. Dus blijven ze maar kinderen 'kweken'. Maar hoe meer mensen dat weer betekend, en hoe meer voedsel er verdeeld moet worden. Maar dat voedsel is er niet!!! Dus schieten de goede doelen weer te hulp etc etc etc.
En zo blijf je het probleem groter maken.

Stop aids now zou mischien wel goed kunnen zijn.
Maar dat word een heel ander verhaal.

En denk nou niet dat ik het eens ben met het geld wat word verdient, want dat is absoluut niet zo. Ik vind die bedragen totaal absurt. Maar dat is iedereen die geen Profvoetballer is wel met me eens.
Oud 09-12-2002, 14:31
Firebolt
Firebolt is offline
als de overheid er geen geld in zou steken zouden de salarissen al een heel ander verhaal zijn
Oud 10-12-2002, 14:54
Lovestar
Lovestar is offline
ik vind het ook heel vaag, want ze kiezen er zelf voor................ook al worden ze achtervolgt door de paparazzi, ze hoeven niet zoveel geld!!!
Oud 10-12-2002, 15:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waarom gaat het hier alleen over voetballers?

M. Schumacher is de best betaalde sporter.
Tiger Woods verdient ook miljoenen
Basketballers/honkballers verdienen ook miljoenen

Voetballers hebben het zeker niet slecht en verdienen te veel dat vind ik ook maar kijk ook eens naar andere sporten.
Oud 19-12-2002, 18:27
Dancing Demon
Dancing Demon is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Waarom gaat het hier alleen over voetballers?

M. Schumacher is de best betaalde sporter.
Tiger Woods verdient ook miljoenen
Basketballers/honkballers verdienen ook miljoenen

Voetballers hebben het zeker niet slecht en verdienen te veel dat vind ik ook maar kijk ook eens naar andere sporten.
Er zijn anders genoeg sporten waarbij men een stuk minder verdient en die ook leuk zijn om naar te kijken en waar een stuk minder rellen bij komen kijken.

Kijk naar hockey, darts, volleybal, zwemmen, schaatsen enz.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:36
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Dancing Demon schreef:
Er zijn anders genoeg sporten waarbij men een stuk minder verdient en die ook leuk zijn om naar te kijken en waar een stuk minder rellen bij komen kijken.

Kijk naar hockey, darts, volleybal, zwemmen, schaatsen enz.
ja maar er zijn ook genoeg sporten waar ze meer verdienen

en deze topic ging niet over rellen d8 ik
Oud 19-12-2002, 18:37
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
de salarissen worden al wat aan banden gelegd toch?
Oud 19-12-2002, 18:39
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
de salarissen worden al wat aan banden gelegd toch?
ja klopt daar zijn de fifa en uefa mee bezig jah

maar of het nederlandse voetbal daar beter van wordt weet ik niet want ze zullen in het buitenland altijd meer kunnen betalen dan in nederland/belgie
Oud 20-12-2002, 11:53
Senno
Senno is offline
Citaat:
rare kwast schreef:
Voetbal is een manier om oorlog te kanaliseren in een sociaal acceptabele manier. Voetbal heeft een hogere bedoeling dan alleen maar achter een bal aanrennen en hem tussen twee paaltjes trappen. Keep that in mind...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 12:19
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Senno schreef:
Voetbal is een manier om oorlog te kanaliseren in een sociaal acceptabele manier. Voetbal heeft een hogere bedoeling dan alleen maar achter een bal aanrennen en hem tussen twee paaltjes trappen. Keep that in mind...

rot jij tog op man

ik hoop dat je een ban krijgt want die info van kan echt niet
Oud 22-12-2002, 18:07
REIE
REIE is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
rot jij tog op man

ik hoop dat je een ban krijgt want die info van kan echt niet
Ja, hoehoe, dit hoort bij psycho-analyse. Sigmund Freud ontdekte al dat men sublimatie gebruikt om lusten en emoties uit het Es op een sociaal acceptabele manier uit.

REIE
Oud 22-12-2002, 21:07
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
REIE schreef:
Ja, hoehoe, dit hoort bij psycho-analyse. Sigmund Freud ontdekte al dat men sublimatie gebruikt om lusten en emoties uit het Es op een sociaal acceptabele manier uit.

REIE
vind ik ook
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten