Hi yaall
ik laat hier nog graag een bericht achter dat alles goed gekomen is!
We zijn nu 6 maanden verder en er is veel gebeurd, het is ook super snel voorbij gegaan woah. Ben al zo oud nog ff en ik ben 19 ;p
Na alle voorgaande berichten ben ik inderdaad bij mijn grootouders van mijn Indonesische kant gaan wonen, ik heb daar zo'n 4 a 5 maanden gezeten en echt een super tijd gehad.
Het is bijzonder hoe een goed thuisfront je doet voelen in daily life. Ik heb het zoals ik vertelde sinds mijn 4de nooit gekend dus ik denk dat "lastig leven" zeker iets is wat ik gekend heb. Ik woon nu sinds ongeveer een maand op mijzelf met de vrienden waarover ik sprak.
Gelukkig dat alles toch goed komt, en dat heb ik ook altijd mezelf bedacht: "Het komt wel goed". Dus voor de gene die op dit topic stuiten door een of andere google search en zich in een soortgelijke situatie bevinden, hou moed en bedenk een plan om uit de situatie te geraken, om deze plan te kunnen bedenken, plaats bijvoorbeeld een topic hier op scholieren.com
Ben ondertussen geslaagd voor mijn motorrijbewijs en ga over 3 maanden op rondreis door Japan, graag wil ik allen die met advies / suggesties zijn gekomen nogmaals hartelijk bedanken !!!