Oke dit is komt misschien een beetje hc over maar dat is echt niet zo bedoelt.
Ik ben een meisje van 14. Met carnaval heb ik een jongen leren kennen. Over het algemeen ben ik best "moeilijk". Ik word zelden verliefd en vind het belangrijk om vooral mijn eigen ding te doen.
Maar deze jongen..... ik weet niet het klikte meteen. Hij is grappig, sportief, lief en ik vind het super knap. Wij herberg super veel contact op snap. Ik zit zelf in 3VWO een hij zit in 2 VMBO T. Hij is een keer blijven zitten. School gaat mij gemakelijk af, maar ik vind mezelf niet een VWO- kind. De meeste jongens en meiden uit mijn klas zijn echt anders. Mijn vriendinnen zeggen ook altijd dat ik niet meer en jongen van het VWO zou viben. Dus toen hij zei dat hij in de tweede zat vind ik dat nog week een dingetje maar VMBO maakt mij eigenijk niks uit. Totdat hij gisteren een snap stuurde waarom hij zei dat hij zijn "leptob" vergeten was. Mijn vriendin zag de snap en begon kei hard te lachen. Ik vind het vooral genant voor hem want ik ben helemal niet zo op spelling maar dit is toch wel een flinke fout. Nu vraag ik me af of wij wel zullen klikken. Wat denken jullie?
|