| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
vindt ik heel gaaf om te horen het is ook een begin van het engels dichten (die ik meestal in nedrelands zoals je wel ziet )ik vondt het gevoel waarmee ik het heb egschreven best wel mooi daarom dat ik met dat gevoel ,het engels heb uit geprobberd ![]() dank je voor je al je kritiek (bedoel het in mijn opzicht goed hor )xxxx sylvana
|
|
|
|
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[b]Mkay ik gaat ff hard zijn, neem me niet kwalijk, dit is gewoon kritisch bedoeld: Ik vind het flut, het zijn een hoop woorden maar komt allemaal precies op hetzelfde neer, er zit wenig afwisseling in, en het is een typisch voorbeeld van een one in a million gedicht... niet gewebdt van jou the hard way maar maakt niet uit ik leer over al iets van toch?? xxx sylvana [Dit bericht is aangepast door misspretty (09-01-2002).]
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|