Oud 31-08-2002, 10:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben een meisje, kan niet koken en haat t om te strijken of mijn bed op te maken. Ik hou van jongens die wel goed kunnen koken en die piano kunnen spelen (maar dat is nu irrelevant).
Ik studeer (eigenlijk pas vanaf aankomde maandag) en hoop op een topfunctie ooit, ik werk, ben geen zwak lief meisje en betaal mijn bier zelf. Ik heb zelf innitiatief genomen om het vriendje wat ik nu heb te krijgen en heb zelf betaalt toen we uit eten gingen, verder wil ik later een mooie auto en goed kunnen inparkeren.

en nee ik ben niet geemancipeerd, ik vind het leuk om 'betuttelt' te worden, ik vind het leuk als mijn vriendje de vent gaat uithangen en aanbied te betalen. Ik vind het leuk als een jongen nog 'ouderwetse' manieren heeft, de deur open houdt en mijn stoel aanschuift. Als een jongen een lift wil (ik heb nog geen auto maar een fiets) gaat hij mooi fietsen en ik achterop. en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik wil ook helemaal niet volledig emanciperen, ik vind dat helemaal nix.

de vraag: is volledige emancipatie wel gewenst?? Mannen willen toch een meiske om te verzorgen en lief te hebben en vrouwen vinden het toch leuk als er enigzins voor ze gezorgt wordt en als ze een sterke vent hebben die beschermend is.

2de vraag: waar ligt de grens tussen goede manieren en ongeemancipeerdheid?
Oud 31-08-2002, 10:40
rodina
rodina is offline
Wouw ik vind 't echt geweldig als een jongen de deur voor me open houdt, tuurlijk hij hoeft geen jas over een plas te gooien, en ook niet alles voor me te betalen. Maar hij moet wel wat voor me over hebben.

En idd er zijn grenzen, ik ben een paar keer met een jongen uit geweest die ALLES voor me betaalde, dat is ook niet leuk; dan ga je je zo afhankelijk voelen terwijl ik ook m'n eigen boontjes wel kan doppen.

Maar een jongen moet moeite voor je doen, als ie aan komt zetten met één roosje of me op komt halen, of naar huis brengt terwijl we een eind uit elkaar wonen, ik vind 't geweldig