Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wedstrijdje doen wie het hier het ergste heeft?
Ik doe mee, maar de competitie is hier van zo'n abominabel niveau dat ik me niet eens ga verwaardigen om over mijn (imaginaire) ellende te praten. Bleh, ik ben een zeikerd ![]() Oh, en dat gedicht, tja, meer een statement dan een gedicht, ik geloof niet dat dit diepe sporen achter gaat laten in de bodem van de Neuberg-ruimte. Maar waarom heb jij nu al meer replies dan ik altijd krijg he? ![]()
|
![]() |
- single (ben het niet gewend)
Ben ik altijd al geweest... - vindt ik een x iemand leuk zijn ze bezet of vindt ze mij niet leuk Yup. - ben verslaafd aan internet Idem. - heb al 8 maanden hoofdpijn Ik heb een mengsel van hoofdpijn, buikpijn, blessures van sport, raak soms in paniek zonder aanwijsbare redenen, voel me vaak misselijk door stress, enz *bla* Oh ja, niet te vergeten dat ik bijna 21 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Nog nooit gezoend heb of wat dan ook... Maar goed, voor die hoofdpijn naar de dokter gaan? |
![]() |
|
vind je gedichtje niet zo mooi maar het kan wel mooi worden als je de dingen wat mooier in elkaar laat overlopen. Bijvoorbeeld
mijn leven is een hel dat van een ander de hemel misschien wel ja dit loopt ook nog niet zo mooi, maar het leek me wel mooi klinken als de laatste regel rijmt, dat heeft wel wat. Maar het is jou gedicht en je moet doen wat je wil maar dit wou ik ff zeggen doeg, van druppel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede de manier waarop je het omschrijft.. Ik vind de zin "Mijn leven is een hel, dat van een ander misschien de hemel"opzich wel een goede zin, maar hij is verkeerd gebruikt. Het loopt gewoon niet zo. (sorry als ik teveel kritiek heb, maar het is niet bedoeld om je af te kraken ofzow..) Verder ff in het algemeen: Iedereen heeft ellende op zijn of haar eigen manier. Het boeit toch niet wie der meer heeft dan wie? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hmm
sorry ik had de zeer vervelende uitwijding van Marc S verward met jouw post mijn excuses! een hersenspinsel is leuk maar ik denk niet dat het hier thuishoort immers ik denk dat als we allen onze hersenspinsels hier gingen posten we een post snelheid zouden krijgen alsop onzin dan kan ik ook posten: ik voel mij kut das nutteloos probeer het in een mooie vorm te gieten ik wil jouw gevoel wel begrijpen, maar dan wel zodat ik er zelf ook nog iets aan overhoudt, en dat kan alleen voor mij als het in een mooie poetische vorm staat! (desnoods een pakkend verhaal oid) |
![]() |
|
K vind het wel een mooi hersenspinsel..
doet me aan mezelf denken.. k leef echt in een hel.. ![]() Maar ach wat boeit t... (*rent al naar psychologie voor ze ze uitgescholden krijgt*)
||
Citaat:
Jij is n heeeeeel goeie (vind ik)..
||
Citaat:
Hoeft t ook niet te snappen.. zolang als je t maar begrijpt ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |