Advertentie | |
|
![]() |
|
voor hatebreed kun je kijken op deze site . daar staat vast wel een mp3 ofzo op....die nieuwe plaat roeleert...
Maar ik ben idd ook benieuwd hoe james hetfield dat gaat doen dan....
||
Citaat:
nou als je eerst kill em all / justis for all luisterd en je krijg ineens load en reload voor je neus is het toch ineeens veeeeeeeel minder |
![]() |
||
Citaat:
't Klinkt anders, niet slechter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Eeuh idd na het black album is het over het algemeen alleen maar commerciele bagger en zeg niet dat het niet zo is want waarom moet een dvd met net zoveel materiaal als laten we zeggen nigthwish / rammstein ofzo E20,- duurder zijn daar is maar een reden voor omdat die gasten in hun dure huisjes willen wonen
Wat mij betreft drop dead metallica!!!
||
Citaat:
het zit ondergronds, maar daarom is het juist ook zo knap (bedoel de ingewikkelde dingen...) James bijv. zingt en speelt redelijk moeilijke accoorden, dat vind ik goed. En load en re-load vond ik niet al te slecht, 't was anders, zeker weten, maar wel juist dapper van ze omdat niemand het verwachtte, en dus totaal niet commercieel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Metallica heeft altijd gedaan waar ze zelf zin in had. Of je dat leuk vind of niet is een totaal ander verhaal. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |