Heb ik ook gehad, had mijn haar beetje vaak laten verven en tja, toen werd het droog en pluizig. Je moet je haar een tijdje met rust laten, dat als eerste. Verf het dus níet.
Vervolgens is het ook heel goed om je haar om de dag te wassen, dus niet élke dag. Gebruik dan ook conditioner, maar níet op je hoofdhuid, laat het goed inwerken en spoel het goed uit. Je kan ook een soort hot-oil masker voor je haar gebruiken, van gliss kur geloof ik, dat helpt ook goed.
Föhn je haar níet, dat is namelijk helemaal niet goed voor je haar. Gebruik geen gel/lak/wax of andere prut.
Verwacht niet na een weekje al meteen een groot verschil, hou het dus een tijdje vol!
Bij mij heeft het super goed geholpen!
Oh ja, mayo kan je idd ook in je haar smeren, zorg er voor dat je een hele dag alleen bent, koop een pot mayo, smeer dat royaal in je haar (ook op je hoofdhuid) en laat dat een dag inwerken. Spoel het daarna góed uit met warm/heet water (zo warm als je aankan he), was je hoofdhuid met shampoo en de rest smeer je in met conditioner, in laten werken, goed uitspoelen en voila. Je haar glimt meer, lijkt wat voller en dus minder pluizig en droog...
|