HOI HOI
Ik had deze week dus precies hetzelfde en ik dnk niet dat ik een goede oplossing heb, maar ik wil ff laten weten dat je niet alleen bent
Ik was vorige week met goede hoop aan de studie rechten begonnen, ik wil het al jaren.
Maar mijn ouders zijn gescheiden dus studeren is voor mij een beetje duur, mijn moeder was zo lief om het collegegeld te betalen en mijn vader had mijn boeken totaal 250 euro voor alleen het eerste trimester betaald.
Enfin... de studie was vreselijk...saai, duf, veel stof, moeilijk, akelige mensen (is niet eens het ergste).. mar uiteindelijk heb ik het toch afegelopen woensdag tegen mijn ouders gezegd, nadat ik helemaal overstur was en het echt niet meer zag zitten.. op een een of andere manier vonden ze het ok en donderdag was het voor mij de laatste mogelijkheid om te wisselen van studie, nu begin ik met media en cultuur en ik vind het nu al hartstikke leuk, dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was, ik kon nog zonder porblemen wisselen alleen deze boeken moest ik zlef betalen..das minder maar logisch natuurlijk...
veel succes en wacht niet te lang, of ga ervoor en haal in 1 jaar je propedeuse en stop dan ermee....