![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
flesje koop je 1 keer, vloeistof ook, maar isheel veel enje hoeft telkens maar een heel klein beetje te gebruiken, end an verdunnen met lauwwarm water.
schadelijk? volgens mij is met alleen water reinigen schadelijker ofzo, die zeep is heus niet irriterend. het is geeneens zeep, het is vloeistof zonder zeep. anyway, ik had een keer een ontsteking, echt erg, kweet ook nie precies hoe ik eraan kwam, denk gewoon door bepaalde dingen zoals syntetische dingen dragen, slecht eten enzo, zeepresten achterblijven...en toen ging ik dat dus maar proberen en twas meteen over, want het helpt je zuurgraad herstellen en op peil houden. je kan het volgens de bijsluiter 1 x per dag doen, maar tlijkt me beter als je het gewoon een paar keer per week doet ofzo. om het een beetje bij te houden. en schimmelinfecties oplopen door dat spul? het is juist voor het tegengaan van dat soort dingen. |
![]() |
|
Is Lactacyd een soortgelijk iets? De dokter schreef mij dit voor, het is ook een soort vaginale reiniger ofzo.
![]() dit dus. Lactacyd Femina reinigt even effectief als zeep, maar verstoort het natuurlijk evenwicht niet, omdat het werkt op basis van het lichaamseigen melkzuur. Tenzij de arts anders voorschrijft, kan de vagina een tot twee keer gereinigd worden met Lactacyd Femina alleen, er staat 'een tot twee keer'. een tot twee keer per wat? week/maand/jaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat een vaginale douche is schijnt iedereen te weten, waar het voor dient ongeveer ook,
kleine poging voor wat meer uitleg.... Vaginale douche kan zijn voor gewoon te reinigen maar ook als medicatie, er kan via vaginale douche ook antibiotica, ontsmettingsmiddel, .... toegediend worden een vaginale douche is niet meer schadelijk voor de zuurtegraad van de vagina dan gewoon wassen (hangt wel af wel product er in de douche zit en hoe vaak het wordt gebruikt) voor regelmatig wassen is lactacyd femina de beste "zeep" ze heeft exact dezelfde zuurtegraad als de vagina en bevat lactobaccilen (bacterien die de vagina zuur houden en zo infecties buiten) verdomme, ik klinkt als een dokter
|
http://chatfreak.endoria.net/FAQ/index.php?forumid=2#59 -> staat het ook
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
hoe duur is dat allemaal dan ongeveer???
jullie denken nu waarschijnlijk ga dan zelf kijken maar...... k woon niet meer in nl in duitsland nu en daar heb ik zoiets nog nooit gezien en zo vaak kom ik ook niet in nl! dus kan iemand me dat ff zeggen Thnx alvast ![]() KuzZzZz..........
|
Verwijderd
|
Gewoon kraanwater is trouwens niet de zuurtegraad van je vagina, je moet aangezuurd kraanwater hebben. Lactacyd enzo zijn wel de juiste zuurtegraad, dus kan het helemaal geen kwaad.
Dat heeft mijn schoonzus me verteld ![]() Maareh, hoeveel moet zo'n ding van lactacyd eigenlijk kosten? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vulva Artemist | 43 | 25-06-2008 07:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lactacyd Fragezeichen | 24 | 21-10-2004 21:25 | |
Lichaam & Gezondheid |