Oud 10-09-2002, 16:17
Bor
Bor is offline
Ik hoorde er laatst iemand over praten, maar wat houdt het precies in??
Oud 10-09-2002, 16:31
georgie
georgie is offline
Ok ga een poging wagen:
Nou het is dus bedoeld om je vagina te reinigen en het is dus een "flesje" met daarop een lang dun iets (kan ff geen woord verzinnen) met gaatjes aan het einde. In dat flesje doe je speciale vloeistof en water en dan stop je dat "iets" dus in je vagina en krijp je in het flesje. Dan reinigt dat water met die vloeistof je vagina. Hoop dat het nu een btje duidelijk is, sorry voor de vaagheid
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 18:01
Roos
Roos is offline
Een flesje met speciale zeep, en een soort rietje eraan. Dat rietje breng je in, en als je dan knijpt, komt de zeep eruit en reinigt je vagina.

Gebruik 't zelf niet, volgens mij doen niet veel meisjes dat.
Oud 10-09-2002, 20:51
georgie
georgie is offline
Citaat:
rosi schreef:
ikke wel
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
georgie schreef:

ikke wel
en hoe veel gaat dat kosten ?

't lijkt me wel grappig om eens te probere
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:28
zus en zo
zus en zo is offline
vaginale douches kunnen toch schadelijk zijn voor de zuurgraad? en daardoor kan je weer schimmelinfecties oplopen enz. enz.

is volgens mij niet gezond om dat te gebruiken.
Oud 10-09-2002, 21:33
georgie
georgie is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

en hoe veel gaat dat kosten ?

't lijkt me wel grappig om eens te probere
kweenie, mn moeder heeft em gekocht voor mij
maar dat flesje koop je één keer en die vloeistof hoeft niet besist, kan ook met alleen water
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 21:35
georgie
georgie is offline
Citaat:
zus en zo schreef:
vaginale douches kunnen toch schadelijk zijn voor de zuurgraad? en daardoor kan je weer schimmelinfecties oplopen enz. enz.

is volgens mij niet gezond om dat te gebruiken.
als je te vaak een vaginale douche neemt wel, maar anders valt het wel mee. Ik moest het doen van de huisarts, omdat mijn zuurgraad sowieso niet helemaal goed was ofzo, snap het ook niet helemaal, huisarts is nogal vaag
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:02
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
rosi schreef:
Een flesje met speciale zeep, en een soort rietje eraan. Dat rietje breng je in, en als je dan knijpt, komt de zeep eruit en reinigt je vagina.

Idd, maar door alle dokters wordt aangeraden zulk spul niet te gebruiken en de vagina met lauw water te reinigen. De zeep kan toch je vagina irriteren.
Oud 11-09-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:

Idd, maar door alle dokters wordt aangeraden zulk spul niet te gebruiken en de vagina met lauw water te reinigen. De zeep kan toch je vagina irriteren.
jah dan doe je er toch lauw water in..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:46
Verwijderd
flesje koop je 1 keer, vloeistof ook, maar isheel veel enje hoeft telkens maar een heel klein beetje te gebruiken, end an verdunnen met lauwwarm water.

schadelijk? volgens mij is met alleen water reinigen schadelijker ofzo, die zeep is heus niet irriterend. het is geeneens zeep, het is vloeistof zonder zeep. anyway, ik had een keer een ontsteking, echt erg, kweet ook nie precies hoe ik eraan kwam, denk gewoon door bepaalde dingen zoals syntetische dingen dragen, slecht eten enzo, zeepresten achterblijven...en toen ging ik dat dus maar proberen en twas meteen over, want het helpt je zuurgraad herstellen en op peil houden.
je kan het volgens de bijsluiter 1 x per dag doen, maar tlijkt me beter als je het gewoon een paar keer per week doet ofzo. om het een beetje bij te houden.

en schimmelinfecties oplopen door dat spul? het is juist voor het tegengaan van dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:01
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
ey,

k ga het denk ook maar een keer proberen!
maar k heb een klein probleempje!

waar kan je dit allemaal kopen?????
alvast bedankt

KuzZzZz.........
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:42
georgie
georgie is offline
Citaat:
gangstah_girl schreef:
ey,

k ga het denk ook maar een keer proberen!
maar k heb een klein probleempje!

waar kan je dit allemaal kopen?????
alvast bedankt

KuzZzZz.........
Gewoon bij de drogist, bij het kruidvat staat het bij het maandverband etc.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:42
madasun
Is Lactacyd een soortgelijk iets? De dokter schreef mij dit voor, het is ook een soort vaginale reiniger ofzo.

dit dus.

Lactacyd Femina reinigt even effectief als zeep, maar verstoort het natuurlijk evenwicht niet, omdat het werkt op basis van het lichaamseigen melkzuur. Tenzij de arts anders voorschrijft, kan de vagina een tot twee keer gereinigd worden met Lactacyd Femina

alleen, er staat 'een tot twee keer'. een tot twee keer per wat? week/maand/jaar maar goed..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:44
nurse_Kain
nurse_Kain is offline
Wat een vaginale douche is schijnt iedereen te weten, waar het voor dient ongeveer ook,
kleine poging voor wat meer uitleg....

Vaginale douche kan zijn voor gewoon te reinigen maar ook als medicatie, er kan via vaginale douche ook antibiotica, ontsmettingsmiddel, .... toegediend worden

een vaginale douche is niet meer schadelijk voor de zuurtegraad van de vagina dan gewoon wassen (hangt wel af wel product er in de douche zit en hoe vaak het wordt gebruikt)

voor regelmatig wassen is lactacyd femina de beste "zeep"
ze heeft exact dezelfde zuurtegraad als de vagina en bevat lactobaccilen (bacterien die de vagina zuur houden en zo infecties buiten)

verdomme, ik klinkt als een dokter
Oud 13-09-2002, 12:21
Roos
Roos is offline
Citaat:
madasun schreef:
Is Lactacyd een soortgelijk iets? De dokter schreef mij dit voor, het is ook een soort vaginale reiniger ofzo.

dit dus.

Lactacyd Femina reinigt even effectief als zeep, maar verstoort het natuurlijk evenwicht niet, omdat het werkt op basis van het lichaamseigen melkzuur. Tenzij de arts anders voorschrijft, kan de vagina een tot twee keer gereinigd worden met Lactacyd Femina

alleen, er staat 'een tot twee keer'. een tot twee keer per wat? week/maand/jaar maar goed..
Volgens mij heb je er daar twee van. Een voor uitwendig en een voor inwendig gebruik. Maar het is idd het goede.
Oud 13-09-2002, 20:14
Verwijderd
ik heb t gekocht omdat ik daar vlakbij een cyste had dat binnenin alles verstopte,en zodra t open was, had ik t dus gebruikt, ja ik wou niet nog meer ontstekingen...

is wel geinig btw alsje t in je hebt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:15
Blisz
Blisz is offline
hoe duur is dat allemaal dan ongeveer???
jullie denken nu waarschijnlijk ga dan zelf kijken maar...... k woon niet meer in nl in duitsland nu en daar heb ik zoiets nog nooit gezien en zo vaak kom ik ook niet in nl!
dus kan iemand me dat ff zeggen

Thnx alvast

KuzZzZz..........
Oud 17-09-2002, 14:00
Verwijderd
Gewoon kraanwater is trouwens niet de zuurtegraad van je vagina, je moet aangezuurd kraanwater hebben. Lactacyd enzo zijn wel de juiste zuurtegraad, dus kan het helemaal geen kwaad.
Dat heeft mijn schoonzus me verteld

Maareh, hoeveel moet zo'n ding van lactacyd eigenlijk kosten?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten