Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar eik kan ik me zo de reactie van je ouders best wel voorstellen, mijn vader zou zoiets namelijk ook echt niet zien zitten.. hij is zo tegen drugs als je maar zijn kunt en ik denk niet dat hij het op prijs had gesteld dat ik op 14-jarige leeftijd met een jongen van 22 thuis was gekomen, dus ik kan me voorstellen dat je ouders dit een beetje angstvallig aanzien en dat ze het niet echt tof vinden...
|
![]() |
meisje!!!!
mijn moeder zou me levens lang huisarrest geven! net zolang totdat ik die jongen nooit meer zou zien! hij is 8 jaar ouder dus? en hij heeft aan de drugs gezeten en woont op zichzelf... tja uhm, k vind het zelf echt niet erg ofzo... maar je moet blij zijn met de redenen waarom je ouders zeuren, want ze hadden veel hogere eisen kunnen stellen... |
![]() |
|
![]() |
Je ouders zijn ongerust! DUUHH,is niet meer als normaal!
Maar je kan het toch eens serieus hebben over jullie! Je mag blij zijn,dat je vriend dat allemaal aankan en durft! Op je 18 meteen op je eigen benen staan, is niet gemakkelijk! En hij heeft zich herpakt op het gebied van de drugs! Dus .. ik vind het in elk geval al een mooie prestatie!Als je het in het geheel bekijkt hé! Een goed gesprek met je ouders kan soms wonderen doen! Ik dacht vroeger ook,dat serieus praten met je moeder of vader niet kon! Maar de laatste tijd, heb ik veel serieuse en diepe gesprekken met m'n moeder! En het kan soms serieus veel helpen en deugd doen! M'n moeder begrijpt mij verdomd veel beter! En ik krijg ook veel meer toe,door gewoon eens met haar te praten! En ik houd nu ook meer rekening met m'n ouders! Momenteel mag ik niet klagen over de relatie van mij en m'n ouders! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Maakt het uit, je bent veel te jong voor zo'n serieuse relatie. En je bent veel te jong om nu al een slechte relatie met je ouders op te bouwen....
||
![]() |
Citaat:
ik ben volwassener als jij denkt, als je me ziet zou je zeggen dat ik 18 was, en voor mijn gedrag ben ik ook 18. ik heb nu een half jaar met mijn vriend en ben al klaar voor een vaste relatie, dus droom maar lekker verder....... much love julia |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja je bent "volwassen"genoeg om je eigen keuzes te maken als ik dat zo hoor ![]()
|
Owja en je naam kwam me al bekend voor op het forum en check deze topic laat zien hoe serieus je relatie van een half jaar is
deze laat zien hoe leuk je vriendje is hier wil je weer contact zoeken met jongens, leuke vriendin ben jij in deze topic zeg je dat je vriend 20 is en hier beweer je ineens in plaats van een half jaar een jaar een relatie te hebben Pfff en nog meer van die sterke "IK WIL AANDACHT"-verhalen tss kom op meid je hebt al je geloofwaardigheid verloren.
||
Citaat:
||
Citaat:
Geloven is het dingen aannemen zonder dat er concrete bewijzen voor zijn. En er is helemaal geen concreet bewijs voor het feit dat deze twee lovebirds het lang uithouden. Sterker nog, er is veel bewijs tegen die stelling.
|
![]() ![]() maar als ik dit verhaal serieus neem, kan ik me heel wat bij de gevoelens van je ouders voorstellen. als je er iets aan wilt doen moet je ze aan elkaar voorstellen en dat niet onverwacht. dus een afspraak waarin je iedereen nog even officieel aan elkaar voorstelt. wel een beetje laat na een jaar, maar wil je hiermee doorgaan is het nooit te laat. |
![]() |
||
Citaat:
En jouw vriend is nu eigenlijk pedofiel... lekker geruststellende gedachte dan! Pff, je kan je dan wel een hele meid voelen maar je bent pas 14. Wie weet kom je erachter dat je vriend wel helemaal niet zo lief is zoals iemand hier al eerder zei. Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 14:18. |
![]() |
||
Citaat:
Maar die links die jij gaf duiden niet bepaald op een "volwassen" iemand nee.. En dan kan je nog wel zeggen hoe volwassen jij jezelf wel niet vindt, maar je bent nog altijd maar een jong meisje.. Je kan je nog zo volwassen vinden, maaar je bent het niet.. Trouwens ook niet goed als je je nu al als iemand van 20 aan het gedragen bent.. vind ik iig niet normaal...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Liefde & Relatie |
ouders en vriend Multilot | 10 | 09-01-2005 13:06 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |