Oud 17-09-2002, 20:23
jul!@
jul!@ is offline
hallllooo allemaal,

ik wil graag jullie mening,

het probleem is als volgt: mijn vriend is op zn 18de het huis uit gegaan omdat hij thuis werd mishandeld, hij woont nu al 4 jaar op zichzelf. maar als hij zijn loon krijgt moet hij zijn rekeningen + huur + boodschappen betalen en houd dan bijna geen geld over. dus kunnen we geen leuke dingen doen op zijn kosten maar daar zit ik niet mee. mijn ouders wel!!!!!!!!! mijn ouders lopen vaak over hem te zeiken en ik word er gek van.
mijn vriend was aan de drugs en kon toen niet sparen, ik heb hem daar van af geholpen. en we houden nu wat geld over.
samen komen we er wel. maar mn ouders,

wat vinden jullie???????

liefs xxxxxxx julia
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 20:42
miro
miro is offline
Ik kan heel erg goed begrijpen dat je ouders er wel mee zitten. Zo zijn ouders nou eenmaal, ze willen jou beschermen. Maar je zegt t zelf al: jullie komen dr wel. Zolang je daar zelf in geloofd is het goed.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:45
Cassidy
Cassidy is offline
ik vind dat je een schat bent dat je je vriend zo helpt

wel beetje lullig van je ouders, hebben ze wel geprobeerd
om het te begrijpen? ik bedoel heb je t als ns Helemaal uitgelegd
waarom het zo is enzo? Als ze je steeds in de rede vallen ofzo
als je dit probeerd te doen(of als je het hebt uitgelegd maar ze willen het maar niet begrijpen--> schrijf alles eens Helemaal(!) op
als brief, misschien dat ze het daarna begrijpen?

hoop dat je hier iets aan hebt,

liefs, Cassy
Oud 17-09-2002, 20:50
jul!@
jul!@ is offline
dank je cassy,

mijn ouders willen dat ik hem dump en dat ik een
nette en rijke jongen zoek, maar ik heb 5 maanden
met mn vriend en hou zoveel van hem dat ik hem niet kwijt
wil

*zucht*

wat moet ik nou doen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx julia
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 21:05
PardonMe
PardonMe is offline
wow.. je vriend heeft dus best al wat meegemaakt, als ik het zo lees.. en jij probeert hem daar zo goed mogelijk bij te helpen, vind ik heel knap van je!!

Tja en ouders, die willen altijd wat zij denken dat het beste voor hun kids is.. Alleen zijn die kids het daar niet altijd mee eens, jammer is dat.. Ik vind dat sommige ouders hun kinderen wel eens wat meer mogen steunen bij beslissingen, ze moeten ook dingen zelf op kunnen knappen en door alles voor te kauwen helpt dat niet..

Maar iig het is denk ik moeilijk om je ouders in te laten zien dat jij happy bent zoals het gaat met je vriend, tevreden zullen ze niet snel zijn denk ik.. kan ik me wel een beetje voorstellen gezien de problemen van je vriend.. Maar goed, probeer er niet te veel van aan te trekken, en blijf bij je vriend.. misschien dat ze je graag met iemand anders zouden zien, maar ze zullen je toch niet verbieden met je vriend om te gaan...?
Oud 17-09-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
jul!@ schreef:
ik wil graag jullie mening,
Serieus?

Citaat:
mijn vriend is op zn 18de het huis uit gegaan omdat hij thuis werd mishandeld, hij woont nu al 4 jaar op zichzelf.
Dat maakt hem nu 22?

Citaat:
mijn vriend was aan de drugs
Ah.

Met andere woorden:
- Jij bent 14.
- Hij is een 22 jarige op zichzelf wonende ex-drugsgebruiker (no offense, maar je ouders zien het waarschijnlijk zo).

Het verbaast me niks dat je ouders het niet leuk vinden. Denk ook dat je daar weinig aan kunt veranderen eerlijk gezegd.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:43
running spirit
running spirit is offline
Citaat:
******** schreef:
Serieus?

Dat maakt hem nu 22?

Ah.

Met andere woorden:
- Jij bent 14.
- Hij is een 22 jarige op zichzelf wonende ex-drugsgebruiker (no offense, maar je ouders zien het waarschijnlijk zo).

Het verbaast me niks dat je ouders het niet leuk vinden. Denk ook dat je daar weinig aan kunt veranderen eerlijk gezegd.
precies hij is veel ouder als jij en alleen de leeftijd zou je ouders al zorgen doen laten maken en dan de rest nog. drugsgebruik ik zou eerlijk gezegd denken dat je ouders nog feller zouden reageren maarja dat zouden mijn ouders teminste doen
Oud 19-09-2002, 18:54
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
Met andere woorden:
- Jij bent 14.

tja, ik had zover nog niet eens doorgerekend..
maar eik kan ik me zo de reactie van je ouders best wel voorstellen, mijn vader zou zoiets namelijk ook echt niet zien zitten.. hij is zo tegen drugs als je maar zijn kunt en ik denk niet dat hij het op prijs had gesteld dat ik op 14-jarige leeftijd met een jongen van 22 thuis was gekomen, dus ik kan me voorstellen dat je ouders dit een beetje angstvallig aanzien en dat ze het niet echt tof vinden...
Oud 19-09-2002, 19:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
meisje!!!!

mijn moeder zou me levens lang huisarrest geven! net zolang totdat ik die jongen nooit meer zou zien! hij is 8 jaar ouder dus? en hij heeft aan de drugs gezeten en woont op zichzelf... tja uhm, k vind het zelf echt niet erg ofzo... maar je moet blij zijn met de redenen waarom je ouders zeuren, want ze hadden veel hogere eisen kunnen stellen...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 20:24
lieve
lieve is offline
Je ouders zijn ongerust! DUUHH,is niet meer als normaal!
Maar je kan het toch eens serieus hebben over jullie! Je mag blij zijn,dat je vriend dat allemaal aankan en durft! Op je 18 meteen op je eigen benen staan, is niet gemakkelijk! En hij heeft zich herpakt op het gebied van de drugs! Dus .. ik vind het in elk geval al een mooie prestatie!Als je het in het geheel bekijkt hé!

Een goed gesprek met je ouders kan soms wonderen doen! Ik dacht vroeger ook,dat serieus praten met je moeder of vader niet kon! Maar de laatste tijd, heb ik veel serieuse en diepe gesprekken met m'n moeder! En het kan soms serieus veel helpen en deugd doen! M'n moeder begrijpt mij verdomd veel beter! En ik krijg ook veel meer toe,door gewoon eens met haar te praten! En ik houd nu ook meer rekening met m'n ouders!
Momenteel mag ik niet klagen over de relatie van mij en m'n ouders!
Oud 19-09-2002, 20:34
Gothic
Gothic is offline
Maakt het uit, je bent veel te jong voor zo'n serieuse relatie. En je bent veel te jong om nu al een slechte relatie met je ouders op te bouwen....
Oud 24-09-2002, 18:53
jul!@
jul!@ is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Maakt het uit, je bent veel te jong voor zo'n serieuse relatie. En je bent veel te jong om nu al een slechte relatie met je ouders op te bouwen....

ik ben volwassener als jij denkt, als je me ziet zou je zeggen dat ik 18 was, en voor mijn gedrag ben ik ook 18.
ik heb nu een half jaar met mijn vriend
en ben al klaar voor een vaste relatie,
dus droom maar lekker verder.......

much love julia
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:08
Tox
Tox is offline
Citaat:
jul!@ schreef:
ik ben volwassener als jij denkt, als je me ziet zou je zeggen dat ik 18 was, en voor mijn gedrag ben ik ook 18.
ik heb nu een half jaar met mijn vriend
en ben al klaar voor een vaste relatie,
dus droom maar lekker verder.......

much love julia
volgens mij een jong pubertje dat zichzelf weer eens overschat, dit bedoel ik niet flauw, maar op je 14e al klaar voor een echte relatie. En je zelf ook nog eens vet volwassen vinden. Volgens mij kunnen we hem gezien het leeftijdsverschil wel indelen in de caterogie pedofiel.

Maar ja je bent "volwassen"genoeg om je eigen keuzes te maken als ik dat zo hoor
Oud 25-09-2002, 12:18
Tox
Tox is offline
Owja en je naam kwam me al bekend voor op het forum en check deze topic laat zien hoe serieus je relatie van een half jaar is

deze laat zien hoe leuk je vriendje is

hier wil je weer contact zoeken met jongens, leuke vriendin ben jij

in deze topic zeg je dat je vriend 20 is

en hier beweer je ineens in plaats van een half jaar een jaar een relatie te hebben

Pfff en nog meer van die sterke "IK WIL AANDACHT"-verhalen tss kom op meid je hebt al je geloofwaardigheid verloren.
Oud 25-09-2002, 12:31
Roos
Roos is offline
Citaat:
******** schreef:
Met andere woorden:
- Jij bent 14.

Nou precies, dat wilde ik ook zeggen. Ik zou m'n kind van 14 verbieden met zo iemand om te gaan. Of eerlijk gezegd hoop ik mjn kind zo op voed, dat ze zelf inziet dat dit een beetje buiten porporties is.
Oud 25-09-2002, 13:30
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik kan heel erg goed begrijpen dat je ouders er wel mee zitten. Zo zijn ouders nou eenmaal, ze willen jou beschermen. Maar je zegt t zelf al: jullie komen dr wel. Zolang je daar zelf in geloofd is het goed.
Geloven is juist helemaal niet goed. Er zijn tientallen oorlogen geweest (en nog steeds) alleen maar omdat mensen geloven in dingen.

Geloven is het dingen aannemen zonder dat er concrete bewijzen voor zijn. En er is helemaal geen concreet bewijs voor het feit dat deze twee lovebirds het lang uithouden. Sterker nog, er is veel bewijs tegen die stelling.
Oud 01-10-2002, 20:07
xcorienx
xcorienx is offline
ik snap er geen zak meer van wat je allemaal bedoelt en wat wel waar is en wat niet, want wat je allemaal hebt gepost klopt onderling niet helemaal.
maar als ik dit verhaal serieus neem, kan ik me heel wat bij de gevoelens van je ouders voorstellen. als je er iets aan wilt doen moet je ze aan elkaar voorstellen en dat niet onverwacht. dus een afspraak waarin je iedereen nog even officieel aan elkaar voorstelt. wel een beetje laat na een jaar, maar wil je hiermee doorgaan is het nooit te laat.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:14
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Serieus?

Dat maakt hem nu 22?

Ah.

Met andere woorden:
- Jij bent 14.

Helemaal mee eens. Jouw ouders zijn verstandig.., jij bent behoorlijk dom, (meisjes van 14 zijn meestal eigenwijs) Als ik met een iemand zou hebben die drugs gebruikt en mn ouders komen daar achter zou ik minstens een jaar huisarrest krijgen ofziets...

En jouw vriend is nu eigenlijk pedofiel... lekker geruststellende gedachte dan!

Pff, je kan je dan wel een hele meid voelen maar je bent pas 14. Wie weet kom je erachter dat je vriend wel helemaal niet zo lief is zoals iemand hier al eerder zei.

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:09
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tox schreef:
Owja en je naam kwam me al bekend voor op het forum en check deze topic laat zien hoe serieus je relatie van een half jaar is

deze laat zien hoe leuk je vriendje is

hier wil je weer contact zoeken met jongens, leuke vriendin ben jij

in deze topic zeg je dat je vriend 20 is

en hier beweer je ineens in plaats van een half jaar een jaar een relatie te hebben

Pfff en nog meer van die sterke "IK WIL AANDACHT"-verhalen tss kom op meid je hebt al je geloofwaardigheid verloren.
wow, dat ik eigenlijk nog serieus op dit topic geantwoord heb!!!
Maar die links die jij gaf duiden niet bepaald op een "volwassen" iemand nee..

En dan kan je nog wel zeggen hoe volwassen jij jezelf wel niet vindt, maar je bent nog altijd maar een jong meisje.. Je kan je nog zo volwassen vinden, maaar je bent het niet..
Trouwens ook niet goed als je je nu al als iemand van 20 aan het gedragen bent.. vind ik iig niet normaal...
Oud 04-10-2002, 00:53
blabla1
blabla1 is offline
heeey julia alles goed groetjes alex
Oud 04-10-2002, 17:42
running spirit
running spirit is offline
heey jaap alles goed groetjes donald duck
Oud 05-10-2002, 09:47
moenbase
moenbase is offline
14 - 22

Nee, dat lijkt me logisch dat je ouders dat niet zo 'leuk' vinden.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten