![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Zout houdt vocht vast, dat was het! Daar wordt je dus dikker door (mits je aanleg hebt, zoals ik). Uhm, nu weet ik het niet precies meer, maar ik dacht dat zout ook vet was.
||
Citaat:
|
![]() |
artikeltje over de gevolgen bij mannen:
Slecht nieuws is er voor mannelijke dropliefhebbers. Uit onderzoek in Italië is namelijk gebleken dat het eten van drop een rampzalige invloed heeft op de libido van de man. Libido is een mooi woord voor hoe veel zin in sex iemand heeft. Uit het onderzoek bleek dat het eten van slechts 7 gram drop gedurende 4 dagen het testosterongehalte bij de proefpersonen met 44% liet dalen. Testosteron is het mannelijk hormoon. Na 4 dagen geen drop was het hormoonniveau weer terug op het oude niveau. Als boosdoener is het glyceride, een vetzuur uit drop, aangewezen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
Waar haal jij je informatie vandaan??? leer je tegenwoordig niks fatsoenlijks mer op school ??? HAHAHA LOL |
![]() |
|
in drop zit zout (in zoete drop niet natuurlijk...), en zout verhoogt je bloeddruk (als je teveel eet, iig). Je wordt er niet dik van (natuurlijk wel als je teveel drop eet), maar toen ik een te lage bloeddruk had, moest ik veel zoute drop en chips eten. Van een te hoge bloeddruk kun je geloof ik hartkloppingen krijgen, dus in dat geval kun je van drop hartkloppingen krijgen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Drop smaakverkiezing Ramondos | 2 | 25-10-2006 16:11 | |
Eten & Drinken |
Drop 'slecht' snoep? Popgamer1989 | 16 | 19-07-2005 09:17 | |
Eten & Drinken |
Drop in het buitenland schildpaddaggie | 21 | 15-07-2003 15:51 | |