![]() |
|
![]() |
Jan-Diederik (Phil) en OhBOEMah D-LUX (Krijn)
Bezoekjes aan Kabouter Rien Vroegindeweij (Schrijver, poeët, rechter en kruidenier in Kabouterland) gaf ook geen enkele uitkomst en hij verwees me door naar het bos of de heide. Daar heb ik het echter nog eens gevraagd, bij de grote boze wolf. Er werd mij echter verteld dat art SHOCK simpelweg ENORM VEEL GELUL WAS. Nijntje Pluis makes more sence zullen we maar zeggen. Maar het feit dat jullie je zo op lieten naaien door het hele gebeuren geeft te kennen dat.. ja wat geeft dat te kennen. Dat jullie wel heel makkelijk op te naaien zijn. En oh zo goedgelovig, maar goed, dat kan je ook zien als een deugd. Forumbazen hebben hun hersentjes gekraakt over het geheel, want het probleem was dat ze i.v.m. artistieke vrijheid geen bal konden doen. En dan nog, wat willen ze doen? 'Een ban'? Van het woord alleen al ga je huilen. ('ja maarrrrr, *KGIEUWWWWWW* don't underestimate the power of the toetsenbord' hoor ik de forrrrumbaas al denken) Zo zie je dat zeker op dit forum enorm veel mazen in de wet zijn te vinden. Goed ik ben hier niet om jullie af te kraken, de meesten van jullie hebben met hun naiviteit en bekrompenheid zichzelf al ontzettend voor lul gezet. Veel plezier met rukken van elkander en het kwijlen op ieders rijmpjes. Art-Choq heeft in ieder geval niet alleen voor zorgen gezorgd; ik, nee wij, hebben ons HE-LE-MAAL ziek gelachen hier. Gegroet Met dank aan Krijn (OhBOEMah D-LUX), Daan (Hannibal), Roel (LL Cool R) en Philip (Jan-Diederik & Phreshness) voor contact: flipjethesmall@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 21:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij bemoedigt je en hij.. hij.. ja, en voor een geitenwollen sok neukt ie zo geweldig.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #veel2 Verwijderd | 500 | 25-04-2011 16:43 | |
De Kantine |
De Grote "Nijntje" tribute thread. RanC | 253 | 25-03-2005 11:26 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag aan? (dag xxxxxx uit de wat heb je aan geschiedenis) Black Sugar | 487 | 18-02-2003 07:56 | |
De Kantine |
Waar slaap jij vannacht? Amidala | 87 | 19-08-2002 00:45 |