![]() |
|
afgelopen zondag
![]() ik stond onder de doesj bij mn vriend, zelfde probleem... nix meer kunnen zien, nix horen... ben op de grond van de doesjkabine gaan zitten met me kop naar beneden ![]() toen gint over maar daarna nog wel een aantal dagen een beetjuh hoofdpijn gehad alleen bij mij ging dit samen met ontstoken voorhoofdsholten... duuuuzzzzzzzzzzz...
|
![]() |
Ik heb zoiets ook heel vaak, de ene keer erger dan de andere keer. Ik heb het altijd als ik nogal moe ben en/of te weinig heb gegeten (lage bloedsuikerspiegel) en dan vanuit liggende positie of zelfs zittend opsta.
Dit is gewoon een zuurstoftekort in de hersenen, waardoor je nogal zwart gaat zien, en zelfs kunt vallen (heb ik wel 's gehad). Het gaat als het goed is heel snel weer over en dan is er niets meer aan de hand. Als dit het is, dan zou ik me niet zo'n zorgen erom maken. Ikzelf vind het zelfs best lachen als ik weer zo lekker duizelig word, het werkt gewoon verdovend, net als een of andere drug... Bij mij wordt m'n gehoor dan ook een stuk slechter, alsof ik door een donkere tunnel ga ofzo... edit: ipv heel vaak kan ik beter zeggen soms; zo vaak is het nou ook weer niet. En meestal is het maar een beetje, dan blijf ik nog wel zien, alleen gaat het nogal suizen in m'n oren en ben ik heel duizelig. Maar een paar keer is me dus overkomen dat ik echt gewoon viel, ook al wist ik dat ik me staande moest proberen te houden, en ook al kon ik met m'n hand tegen de muur steunen. En als je het niet al te vaak hebt en ook dat je niet erg lang niks ziet, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken, maar als je het erg vaak hebt en het zijn echt heftige aanvallen, dan zou ik naar de dokter gaan. Ook als je denkt dat het ergens anders mee samenhangt. Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 23:47. |
![]() |
|
![]() |
ik heb het pas ook gehad!!! op een gegeven moment zag ik helemaal zwart en alles tintelde...toen viel ik op de grond, want ik kon nie meer op me benen staan.. en toen ben ik tegen de bank aan gaan zitte..en na 10 minuten ofzo ging het wel weer.
Maar het was echt zooo eng want er was niemand in de buurt. En daarna voelde ik me echt slap..net alsof alle kracht uit me lijf weg was.. Maar volgens mij hoeft dit nix met migraine te maken te hebben hoor! Ik heb zelf ook migraine en daar zijn hele andere verschijnselen bij.. Ik zou gewoon een keer naar de dokter gaan, kan ten slotte nooit kwaad, zeker niet als je het steeds vaker krijgt! Nog suc6 verder! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen mijn moeder of vriend er bij was, vond ik het minder eng... vooral omdat ik zelf alleen hoef te zitten en iemand anders water kan pakken etc, ook als er iets gebeurd.. ben je iig rustiger en heb ik het idee dat het sneller over is. Overigens voel ik van te voren al een beetje dat het gaat gebeuren, mijn armen en/of benen voelen heel.. zwaar en moe aan, alsof ze niet van mij zijn. Niet veel later gaat mijn gezicht tintelen, zie ik niets meer en hoor ik alles heel bedompt.... Mja, hoofdpijn heb ik erna niet echt, wel heel slap en moe... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en dat was weer bij mn vriend onder de doesj ![]()
|
Verwijderd
|
mja, wel vaker gehad.is gewoon als jee een beetje zwak bent... te weinig gegeten, slaaptekort dat soort dingen. gebeurt idd vaak bij douchen door de warmte of bij snel opstaan ofzo. als je het echt elke week een paar keer hebt moet je es naar de dokter gaan en je bloeddruk ff laten testen ofzo. alsje zoiets gehad hebt kun je het beste wat zoetigs eten en dan kom je de rest van de dag wel weer door.
misschien een teken dat je wat meer moet slapen ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dit heb ik ook gehad toen ik flauw viel. Eerst werd alles zwart voor m'n ogen, ik wilde weglopen, maar kon dus echt niets meer zien en viel dus daarna flauw. Ik denk dat je net op tijd zat, maar dat je anders ook was flauwgevallen..
In principe hoef je hier niet mee naar de dokter, maar toch kan je even langs gaan als je het toch niet vertrouwd of als het vaker voorkomt.. Succes ermee! |
![]() |
|
Verwijderd
|
En gisteren was het zo ver:
Ik had het weer, maar deze keer viel ik echt flauw. Op de badkamer, alleen thuis. Ik heb uitgerekend dat ik er ongeveer tien minuten heb gelegen... meteen dokter gebeld natuurlijk... Ik moet ijzersuplementjes slikken (gewoon, van de kruidvat). Schijnt dat dat goed helpt... |
![]() |
|
Ik heb dit ook...en vindt het eigenlijk best leuk...alleen achteraf is dit fucking vreemd...
Gisteren, Ik begon te hoesten en stikte bijna (ja een hele erge verkoudheid) tot ik plots in de hoeken van mijn ogen fel wit begon de zien en het werd steeds erger...Ik heb toen snel naar het licht gegrepen (het was stikkedonker) en afgewacht tot het voorbij was...kvinnet zo een rush krijgen...ik voel me eigenlijk rustig op het moment ik zoiets heb
|
![]() |
Ik heb ook zo iets een paar keer per dag.
Voor mij gebeurt het alleen bij thuis en dan kan ik niets meer zien omdat alles wit wordt en ik ervaar dan lichte hoofdpijn,duurt meestal 20 seconden.Een keer ging ik automatisch rondjes draaien ik kon het niet stoppen totdat ik weer kon zien.Ik vind het allemaal nogal raar. Dit was mijn verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
ik begrijp er niks meer van drozax | 10 | 07-09-2013 20:54 | |
Psychologie |
ik kan de bomen niet meer zien door het bos.. Dafuq | 1 | 26-11-2012 01:10 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me behoorlijk rot, de jongen die ik leuk vond voelt niks meer voor mij.... meisje833 | 6 | 17-08-2004 21:51 | |
Software & Hardware |
[Browsers] IE laat geen plaatjes meer zien Verwijderd | 4 | 06-05-2004 20:53 | |
Liefde & Relatie |
beste vriend wil me niet meer zien the exploding boy | 7 | 29-06-2002 16:24 |