Oud 08-02-2002, 10:02
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
in nederland (en de hele westerse wereld)
roept men altijd hoe modern ze zijn en hoe weinig taboes hier zijn .. ook denkt men dat we erg ruimdenkend zijn..

maar ik vind dat dat echt niet zo is ,tv in azie heeft veel minder taboes , in africa is men veel vrijer in de sex (aids verspreid dr niet voor niks zo snel .. iedereen pakt iedereen .. naja de mannen ) .. in india zijn travestieten en transsexuelen een vrij normaal verschijnsel
en de hele kama sutra is (midden) oosters

waar wij taboes hebben op leeftijd , multigamie (is dit uberhaupt en bestaand woord ?) etc. etc. is dit in de niet westerse landen allemaal niet zo vreemd.
ook lijken buitenlandse mensen veel opener met hun kinderen en kenissen over sex te zijn (allemaal)

als je t goed bekijkt is de westerse wereld heel bekrompen en zal dat nog wel een tijdje blijven ..een echte sexuele revolutie is er nooit geweest hier ..

opinions ?
Oud 08-02-2002, 10:26
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
(aids verspreid dr niet voor niks zo snel .. iedereen pakt iedereen .. naja de mannen )
Denk dat dit meer te maken heeft met het feit dat ze daar geen condooms hebben. Als die hier nooit gebruikt zouden worden dan denk ik dat het hier net zo snel zou gaan.

En volgens mij word er vooral over nederland geroepen dat er zo weinig taboes zijn. En dit is ook zo in vergelijking met andere landen in het westen. Over de situatie aan de andere kant van de wereld kan ik weinig zeggen natuurlijk.
Oud 08-02-2002, 10:28
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
Ruben schreef:
Denk dat dit meer te maken heeft met het feit dat ze daar geen condooms hebben. Als die hier nooit gebruikt zouden worden dan denk ik dat het hier net zo snel zou gaan.

speelt ook mee , maar de sex is daar wel vrijer als hier (again vanuit mannen hun oogpunt)
Oud 08-02-2002, 10:39
Isa
Isa is offline
precies, ze zijn daar in die andere landen veel opener. en kijk eens waar het toe geleid heeft. welke landen zijn het beschaafdst en welvarendst en minst gewelddadig?
juist, die landen die wel normen en waarden hebben. wij dus.
dat soort extreme openheid over seks brengt alleen maar ellende.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 10:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
speelt ook mee , maar de sex is daar wel vrijer als hier (again vanuit mannen hun oogpunt)
Nee. Ze neuken d'r daar op los, maar juist condooms zijn onbespreekbaar. Bovendien hebben ze in afrika het bijgeloof dat je van je aids afraakt als je met een maagd neukt.

Ze zijn daar niet opener dan hier. De voorlichting in nederland is zo'n beetje het beste van de hele wereld.

Nederlanders zijn wel preuts. In bijvoorbeeld amerika wordt er hardop in de kantine over de 'fuck' van gisteravond gediscussieerd. Zul je hier niet snel zien.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 12:23
Zorkman
Zorkman is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
precies, ze zijn daar in die andere landen veel opener. en kijk eens waar het toe geleid heeft. welke landen zijn het beschaafdst en welvarendst en minst gewelddadig?
juist, die landen die wel normen en waarden hebben. wij dus.
dat soort extreme openheid over seks brengt alleen maar ellende.
die andere landen hebben ook normen en waarden mofo, en daarom zijn die nie slechter dan de onze
en het minst geweldadig? pff, da klopt nieens en da heeft totaal niks te maken me het onderwerp 'open over sex'
Oud 08-02-2002, 12:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
[miereneukmodus]
't is polygamie

[/miereneukmodus]

Mjah... ik weet het niet, over dat aids in Afrika zich veel sneller verspreid denk ik ook dat dat vooral ligt aan dat er minder condooms gebruikt worden.

In Azie zijn er over het algemeen wel minder taboes ja. Over de Kama Sutra en Tantra e.d.

[Dit bericht is aangepast door *Fallen_Tear* (08-02-2002).]
Oud 08-02-2002, 16:34
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Nederlanders zijn wel preuts. In bijvoorbeeld amerika wordt er hardop in de kantine over de 'fuck' van gisteravond gediscussieerd. Zul je hier niet snel zien.
hoe kom je hier in godsnaam bij?? spreek je uit eigen ervaring? ik heb een jaar in seattle gewoont en ik kan je vertellen dat dat zeker mijn ervaring niet is. integendeel zelfs. amerikanen zijn het meest preutse en hypocriete volkje ter wereld als het op sex aankomt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 17:18
Verwijderd
hallow......in afrika hebben ze geen goeie voorlichting en geen condooms en ze zijn zó arm dat ze gedwongen zijn geld te verdienen door prostitutie
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:01
antientje
antientje is offline
die afrikanen staan dichterbij de apen toch?? en die apen doen ook echt niet moeilijk over sex, dus de afrikanen ook niet. die apen trekken zichzelf ook gewoon af in de dierentuin enzo blehhh
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
antientje schreef:
die afrikanen staan dichterbij de apen toch?? en die apen doen ook echt niet moeilijk over sex, dus de afrikanen ook niet. die apen trekken zichzelf ook gewoon af in de dierentuin enzo blehhh
OMFG

Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:44
Sissi17
Sissi17 is offline
Citaat:
in india zijn travestieten en transsexuelen een vrij normaal verschijnsel
en de hele kama sutra is (midden) oosters[/B]
ff een vraagje: HOE KOM JE HIERBIJ???? India is ongeveer het preutste land op de hele aardbol... Toen ik er was in elk geval nog wel... Mannen hebben daar nog steeds vaak veel meer rechten dan vrouwen, hoewel het land steeds geemancipeerder wordt. Dat neemt echter niet weg dat nog steeds 50 % van de huwelijken zogenaamde 'arranged marriages' zijn (uithuwelijking) en dat vrouwen in traditionele indiase gezinnen pas mogen eten als de man en de kinderen dat gedaan hebben. Zelfs in bioscopen heb je mannen en vrouwenrijen om kaartjes te kopen... Niet echt een vrij land dus wat dat betreft... En besides: de kama sutra komt uit india, niet uit het midden oosten op zich. Wat wij van de kama sutra kennen is maar 10 % van het hele boek, de rest is verloren gegaan. Helaas gaat het deel dat over gebleven is (dat wat wij dus kennen als de kama sutra) vooral over sex en standjes... Terwijl dat waarschijnlijk niet eens de hoofdgedachte van het boek was....

Sorry, moest het ff kwijt.
Oud 08-02-2002, 20:02
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
antientje schreef:
Ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat Afrikanen dichter bij de apen staan, maar het is in ieder geval niet juist. Je kunt hooguit stellen dat de Afrikanen dichter bij de natuur staan dan wij westerlingen en daardoor misschien gemakkelijker met sex omgaan dan wij.
Oud 08-02-2002, 21:46
antientje
antientje is offline
dat bedoel ik ja, dat ze dichter bij de natuur staan. Maar Afrikanen staan dus wel dichter bij apen dan westerlingen (en ik bedoel dat niet racistisch). De mens is namelijk onstaan in Afrika. En de mens is ook ontstaan uit evolutie van een aap. dus
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 21:47
antientje
antientje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
OMFG

OMFG????
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 19:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kennedy schreef:
hoe kom je hier in godsnaam bij?? spreek je uit eigen ervaring?
Nee, vriend van me woont in L.A. Maar da's volgens de rest van de VS ook geen VS
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 04:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
[miereneukmodus]
't is polygamie

[/miereneukmodus]
[mierenneukmodus]
't is mierenneukmodus

[/mierenneukmodus]

[Dit bericht is aangepast door 'I'he Prophet (10-02-2002).]
Oud 11-02-2002, 21:42
soulless
soulless is offline
Citaat:
Sissi17 schreef:
ff een vraagje: HOE KOM JE HIERBIJ???? India is ongeveer het preutste land op de hele aardbol... Toen ik er was in elk geval nog wel... Mannen hebben daar nog steeds vaak veel meer rechten dan vrouwen, hoewel het land steeds geemancipeerder wordt. Dat neemt echter niet weg dat nog steeds 50 % van de huwelijken zogenaamde 'arranged marriages' zijn (uithuwelijking) en dat vrouwen in traditionele indiase gezinnen pas mogen eten als de man en de kinderen dat gedaan hebben. Zelfs in bioscopen heb je mannen en vrouwenrijen om kaartjes te kopen... Niet echt een vrij land dus wat dat betreft... En besides: de kama sutra komt uit india, niet uit het midden oosten op zich. Wat wij van de kama sutra kennen is maar 10 % van het hele boek, de rest is verloren gegaan. Helaas gaat het deel dat over gebleven is (dat wat wij dus kennen als de kama sutra) vooral over sex en standjes... Terwijl dat waarschijnlijk niet eens de hoofdgedachte van het boek was....

Sorry, moest het ff kwijt.
Er is een zeer belangrijk verschil tussen de originele boeddhistische/hindoeistische bevolking van India, en het andere deel, de moslims: Volgelingen van het op het moment meest barbaarse geloof (heeft de rol van Christendom netjes overgenomen).

Bekijk je oude hindoeistische tempels dan zijn deze werkelijk helemaal bedekt met uitbeeldingen van sex, in tegenstelling tot de islamitische gebouwen.

Jammer genoeg zijn deze oude hoogstaande culturen al lang uitgestorven. Een andere factor is dat de Britse kolonisators deze tempels en ruines angstvallig verborgen hielden voor het gewone publiek omdat het 'gevaarlijk voor de eer' bla bla zou zijn

Oud 12-02-2002, 00:35
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
in nederland (en de hele westerse wereld)
roept men altijd hoe modern ze zijn en hoe weinig taboes hier zijn .. ook denkt men dat we erg ruimdenkend zijn..

maar ik vind dat dat echt niet zo is ,tv in azie heeft veel minder taboes , in africa is men veel vrijer in de sex (aids verspreid dr niet voor niks zo snel .. iedereen pakt iedereen .. naja de mannen ) .. in india zijn travestieten en transsexuelen een vrij normaal verschijnsel
en de hele kama sutra is (midden) oosters

waar wij taboes hebben op leeftijd , multigamie (is dit uberhaupt en bestaand woord ?) etc. etc. is dit in de niet westerse landen allemaal niet zo vreemd.
ook lijken buitenlandse mensen veel opener met hun kinderen en kenissen over sex te zijn (allemaal)

als je t goed bekijkt is de westerse wereld heel bekrompen en zal dat nog wel een tijdje blijven ..een echte sexuele revolutie is er nooit geweest hier ..

opinions ?

Hengelo is in het oosten en gelukkig woon ik in Hengelo dr wordt hier toch een portie afgeneukt niet normaal...........

Oud 12-02-2002, 01:43
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Hengelo is in het oosten en gelukkig woon ik in Hengelo dr wordt hier toch een portie afgeneukt niet normaal...........

hier in roterdam (westside voor domme aapen) wordt door mij aleen alle smaatjes in de 50 km omtrek gesket. te erg
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 07:52
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
antientje schreef:
dat bedoel ik ja, dat ze dichter bij de natuur staan. Maar Afrikanen staan dus wel dichter bij apen dan westerlingen (en ik bedoel dat niet racistisch). De mens is namelijk onstaan in Afrika. En de mens is ook ontstaan uit evolutie van een aap. dus

dus? dus wat? dus je praat nog steeds een boel onzin ja.
Alstjeblieft he! En als je het niet eens racistisch bedoeld ben je eigelijk nóg dommer, sorry hoor, maar dat je dat serieus kan beweren...

Voor de rest denk ik dat wel of geen taboes ook erg afhankelijk is van de omgeving waarin je opgroeid, en dat zal in meer of mindere mate voor elk land op de wereld gelden. Je kunt niet alles over een kam scheren zo van: daar zijn ze preuts, of daar zijn het toch een stelletje ranshazenen iedereen vind weer wat anders omdat iedereen weer wat anders meegemaakt heeft.

Ikzelf vind Nederland geen preuts land anngezien je hier goed over sex, anticonceptie en de rest die erbij komt kijken kan praten. En dat hier op straat nou geen mensen lopen te verkondigen dat ze graag door 5 man in de kont geneukt willen worden, of dat ze een harem van 15 vrouw op willen bouwen, heeft naar mijn mening niet echt te maken met preutsheid.

[Dit bericht is aangepast door GiFkOnIJn (12-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:15
soulless
soulless is offline
Ehm maar et is zo wat ie zegt... De mens is in Afrika ontstaan, en paste zich aan aan de omgeving daar.

Nou, dan heb je zo'n groep leipos die naar het noorden trekt, en daar langzaam de vorm van de hoogblonde Viking aanneemt.

Het lijkt me geheel objectief gezien dan duidelijk dat Europeanen meer genetische ontwikkeling hebben dan Afrikanen.

Niet dat ik daar iets mee probeer te zeggen voor jullie PC zeikers, de ontwikkeling ligt namelijk op een vlak wat in een moderne maatschappij helemaal niks over kwaliteit zegt.
Oud 12-02-2002, 23:19
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
..een echte sexuele revolutie is er nooit geweest hier ..

opinions ?

we hebben de eerste golf (sexuele revolutie) gehad begin jaren 60 met de dolle mina's... abortus, demonstraties, baas in eigen buik...

en de tweede was in de jaren 70, maar dat de homosexuele revolutie...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten