![]() |
|
in een halfdronken bui ben ik een keer te ver gegaan met mijn beste vrienden . en daar heb ik echt gruwelijk veel spijt van gehad. het kan leuk zijn denk ik, als iedereen er met de volle 100% bij is, zodat je elkaar achteraf nog recht in de ogen kunt aankijken.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat we allemaal hebben gedaan? dat viel wel mee hoor. niet "het" ofzo (gelukkig)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En anders waren die meiden echt ontzetttend zielig! tttssssss, met zn tweeen een jongen! Kunnen ze er geen krijgen voor zich alleen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ja, met maar liefst minstens 2. Met mezelf en mijn moeder. Met mezelf toen ik me aan het rukken was en met mijn moeder toen ze zwanger was. En ook niet te vergeten: mijn oma's die ik moet zoenen op hun wangen als ik afscheid neem.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mn beste vriendin en ik zouden het eens gaan doen met een vriend van ons.
Maar toen het moment daar was, besloten we het toch niet door te zetten, omdat we bang waren dat de vriendschap nooit meer hetzelfde zou zijn. Onze vriendschap ging dus boven sex! Niet dat ik het niet zou willen proberen... Maar ik ben niet van plan om er een gewoonte van te maken... :-(
|
![]() |
absurdmoncher< knap dat jullie toch maar niet gedaan hebben.
want is toch iets spannend en kan toch fijn zijn. maar snap dat de vriendschap veel belangrijker is! Nee goed van jullie. Maar vertel hoe eens hoe hadden jullie dat ooit zo eens besproken. En wat haden jullie graag met ze drieen gedaan? groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(en gek op sex). We waren uitgegaan op zaterdagavond en na een boel alcohol waren we melig en toen zeiden we dat we een triootje gingen doen. Dat was niet echt serieus bedoeld. Maar de volgende dag stond hij echt voor de deur! ![]() Toen waren we allemaal zenuwachtig aan het kloten en op een gegeven moment zijn we wel in bed beland, alleen ik weet niet meer precies wat daaraan vooraf ging. We waren een beetje aan het "spelen", elkaar omgooien enzo... er was toch niemand thuis. We hebben wel gezoend dat wil zeggen ik met die jongen en Morgan ook, maar niet met elkaar. Toen is Morgan hem gesmeerd en bleven we met zn 2-en achter. Dat vond ik ook verontrustend, en na een tijdje zijn we ook maar naar beneden gegaan. Wat we graag hadden willen doen? Tsja daar hadden we nog geen concreet beeld over gevormd, maar van die dingen die je ook wel es op tv ziet op vrijdagavond zijn wel grappig ![]() ![]() ![]() absurdmoncher
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ok, leuk dat jij beelden erbij had, ik was eigenlijk nooit echt van plan iets serieus te doen... Naja ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmmmzzz, Ziek eerst morgan en dan jy met hem op de bek... Bah... had ik niet van je ged8 :-S Heb je ook nog nooit verteld.... zo kom ik nog eens ergens 8ter absurdmoncher |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Psychologie |
vroeger sex met broer gehad Nobodyknows | 12 | 16-09-2011 16:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |