Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet dat er op Fontys Hogeschool in Tilburg psychologie op het HBO wordt gegeven. Ik geloof dat dit maar 1 jaar duurt en dat je evt. met dat propedeutische jaar door kunt stromen naar de universiteit. Verder kun je na dat eerste (en enige dus) jaar naar een andere ' sociaal-getinte' opleiding doorstromen, zoals maatschappelijk werk en dienstverlening, sph, pedagogiek e.d...
Neem ff een kijkje op www.fontys.nl! Suc6! Greetz Guesst |
![]() |
|
Ik doe de opleiding "propedeuse toegepaste psychologie" hier in Eindhoven op de Fontys... het is een opleiding van 1 jaar en dan kan je tot een universiteit worden toegelaten om verder psychologie te gaan studeren alleen moet je dan bij de meeste universiteiten je wiskunde A op vwo niveau hebben, maar dat verschilt per Universiteit... nou goed. PTP is hier een onderdeel van de opleiding Personeel en Arbeid (P&A) dus misschien dat ze die opleiding wel bij die school daar bij jou hebben en dan moet je daar maar eens vragen of ze PTP daar hebben... PTP is ook een oriëntatiejaar dus mocht je zeggen van, mmmz, Psychologie is niks, dan kan je nog bij bv P&A het 2e jaar instromen enzo... dus nooit een weggegooid jaar... nou succes...
|
![]() |
|
![]() |
Hartstikke bedankt voor de adviezen. Ik weet wel dat je een jaar orienterende propedeuse voor gedrag en maatschappij kan volgen in Rotterdam, maar of je daarmee kan doorstromen naar de universiteit moet ik nog maar even navragen dan. Er staat alleen maar op internet dat dat een orienterend jaar is en dat je daar naar verschillende kanten op kunt,maar psychologie staat daar niet bij. Dus dat moet ik dan maar even navragen.
Bedankt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat is de beste manier om klinisch psycholoog te worden? Bamienator | 13 | 28-02-2015 11:51 | |
Studeren |
rechten,criminologie en psychologie mody | 1 | 15-12-2008 13:58 | |
Studeren |
Een dagje psychologie studeren universiteit | 4 | 27-11-2007 09:11 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Psychologie |
Opnieuw naar psycholoog.... Stepsje | 16 | 02-09-2005 22:09 | |
Algemene schoolzaken |
psychologie en filosofie Ciskaatje | 2 | 16-02-2003 02:43 |