Oud 17-03-2002, 11:34
hackmano
hackmano is offline
heb je alleen sex als je echt heel veel van iemand houd, of stel er komt een ongelooflijk
lekkere meid/jongen op vakantie en je bent net een dagje bij haar/hem je word 's avonds een beetje geil zou je dan met haar/hem naar bed gaan?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 11:47
Starrie
Starrie is offline
nee,
ik zou wel verder gaan dan zoenen waarschijnlijk. Maar met hem naar bed gaan dan. Nee dat niet.
Wat zou jij dan doen?
Oud 17-03-2002, 11:49
hackmano
hackmano is offline
Citaat:
Starrie schreef:
nee,
ik zou wel verder gaan dan zoenen waarschijnlijk. Maar met hem naar bed gaan dan. Nee dat niet.
Wat zou jij dan doen?
ik heb afgelope vakantie een meisje ontmoet en dat was echt een heel lief meisje maar ze woonde in denemarken naar 5 dagen samen hebben we uiteindelijk wel sex gehad dat was wel erg moeilijk voor mij later, want ik moest haar na een week verlaten en het was echt een schat van een meid ben erg bang dat het de ware was!!!

Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 11:54
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
hackmano schreef:
ik heb afgelope vakantie een meisje ontmoet en dat was echt een heel lief meisje maar ze woonde in denemarken naar 5 dagen samen hebben we uiteindelijk wel sex gehad dat was wel erg moeilijk voor mij later, want ik moest haar na een week verlaten en het was echt een schat van een meid ben erg bang dat het de ware was!!!

dit is wat anders als wat je eerst voorstelt.
je zei dat als je iemand een dagje kende en dat het dan geil wordt of je dan met hem/haar naar bed zou gaan.
Uit jou verhaal maak ik op dat jullie elkaar dus eigenlijk echt leuk vonden. Jullie hebben 5 dagen gewacht waarschijnlijk om elkaar te leren kennen enz.
dat vind ik wat anders dan na een dag met iemand naar bed gaan omdat het er geil aantoe gaat.
Misschien zou ik het anders ook wel doen. Ligt aan de situatie denk ik. Maar nooit na een dag nee...
Oud 18-03-2002, 09:22
Verwijderd
Ik ga alleen met iemand naar bed als ik echt verliefd ben/van hem hou(maybe een "haar" ).

Ik zou me heel schuldig voelen tegenover mezelf als ik me zou laten gebruiken voor sex (anderzijds zou ik iemand anders gebruiken voor sex en dat vinnik ook nie echt tof).

En ik vind sex niet iets dat je zomaar doet, je bent intiem met iemand en das niet iets dat je zomaar weggeeft.

Nahja nu denk ik er zo over, wie weet later niet. Maar op dit moment: zeker alleen met iemand van wie ik hou
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 11:52
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
hackmano schreef:
ik moest haar na een week verlaten en het was echt een schat van een meid ben erg bang dat het de ware was!!!
oops dat was dus je eerste?
nou daar ben le lekker mee
vinnik echt zonde dat je nu jezelf geeft voor een vakantie liefde... maarjaw ieder zijn meug...

sex zonder liefde voelt leeg... vinnik dan
Oud 18-03-2002, 16:20
Verwijderd
Hm, nou zou ik het niet doen, niet buiten een relatie. Maar tegen de tijd dat ik studeer zal ik vast wel een paar keer lol buiten relaties om hebben
Ik kan het wel, sex zonder liefde. 't Schijnt alleen zoveel beter te zijn met...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 17:11
JFK
JFK is offline
Waarom niet? Ik snap t probleem niet...
Oud 18-03-2002, 17:25
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Misschien, dat weet ik niet zo goed eigenlijk. Opzich lijkt sex zonder liefde me niet leuk, maar in een geil moment, kweenie
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten