![]() |
||
Citaat:
dit is wat anders als wat je eerst voorstelt. je zei dat als je iemand een dagje kende en dat het dan geil wordt of je dan met hem/haar naar bed zou gaan. Uit jou verhaal maak ik op dat jullie elkaar dus eigenlijk echt leuk vonden. Jullie hebben 5 dagen gewacht waarschijnlijk om elkaar te leren kennen enz. dat vind ik wat anders dan na een dag met iemand naar bed gaan omdat het er geil aantoe gaat. Misschien zou ik het anders ook wel doen. Ligt aan de situatie denk ik. Maar nooit na een dag nee...
|
Verwijderd
|
Ik ga alleen met iemand naar bed als ik echt verliefd ben/van hem hou(maybe een "haar"
![]() Ik zou me heel schuldig voelen tegenover mezelf als ik me zou laten gebruiken voor sex (anderzijds zou ik iemand anders gebruiken voor sex en dat vinnik ook nie echt tof). En ik vind sex niet iets dat je zomaar doet, je bent intiem met iemand en das niet iets dat je zomaar weggeeft. Nahja nu denk ik er zo over, wie weet later niet. Maar op dit moment: zeker alleen met iemand van wie ik hou |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou daar ben le lekker mee ![]() vinnik echt zonde dat je nu jezelf geeft voor een vakantie liefde... maarjaw ieder zijn meug... sex zonder liefde voelt leeg... vinnik dan
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Sex voor het huwelijk? Smobbo | 104 | 05-06-2005 22:17 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
De passie van liefde en seks Sol-v | 9 | 06-11-2002 18:56 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 | |
Seksualiteit |
Waarom wordt sex toch altijd aan liefde relateerd?? owlbeer | 32 | 05-08-2002 18:43 | |
Liefde & Relatie |
Als je vriend/vriendin sex en liefde niet aan elkaar kan koppelen... TMLWKY | 2 | 12-07-2002 15:21 |