|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het leven is niet alleen sex ofzow.... en hoe lang jij moet "wachten" hangt van je vriendin af....misschien wil ze het sowieso niet met jou doen... |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maarem ff denken, na 1 maand hij mij vingeren, na ong. 4 maand ik hem aftrekken. Na half jaar beffen/pijpen. Zijn nog wel maagd, die paar mislukte pogingen tellen we niet mee !! Ik ga dr niet verder op in
|
|
||
|
Citaat:
boeie of er veel of weinig tijd tussen zit, gewoon doen wanneer je t wil.. na bij mij, na 1.5 maand vingeren, en hand onder truitje, en daarzo kusjes geven en likken (ofzoiets) ![]() naja en nu na 2.5 maand is t uit, verder niks gebeurd.. maar misschien komt t nog goed tussen ons, we hebbe beetje erge ruzie gehad ![]() |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Euh... na een maand (4 weken dacht ik :confused
deden we het voor het eerst met elkaar... Hij had me daarvoor al wel gevingerd en gebeft... En gewoon strelen enzo...En ik durfde toen niet echt iets bij hem te doen Maar dat kon toen ook nie echt...dus.. nahja maakt ook niet uit...Naar een maand dus "all the way"
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je meent het toch niet dat je hem daarna nog wil???? |
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Gesprekken tussen vriend en ander SummerBeach15 | 63 | 31-07-2008 09:47 | |
| Games |
World of Warcraft Deel V Alpha_Omega | 500 | 14-12-2005 22:55 | |
| Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 21:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 15:12 | |
| Seksualiteit |
pedoseksualiteit: geaardheid, aandoening of perversiteit? Verwijderd | 69 | 11-03-2004 10:41 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Enquête Toekomst, Diabetes Type I. Ieke | 1 | 22-12-2002 16:25 | |