Oud 08-10-2002, 20:41
Vejito
Vejito is offline
Intel is vastberaden van plan om op 14 november aanstaande de 3GHz versie van haar Pentium 4 processor uit te brengen, om zo aan de voorspellingen van ruim een jaar geleden van een paar directeuren gestand te doen. Hierdoor zijn ook nieuwe prijsverlagingen naderbij gekomen, aangezien elke introductie van een nieuwe processor gepaard gaat met prijsdalingen van de bestaande modellen. Deze prijsverlaging zal in ieder geval gelden voor de kerstperiode. Vooralsnog wilde een woordvoerder van Intel de releasedatum van de 3GHz-processor ontkennen noch bevestigen. Intel zal met de introductie en de prijsverlagingen weer een harde tik richting de concurrentie uitdelen:
Bron:

reacties.
Advertentie
Oud 08-10-2002, 21:10
Verwijderd
Uhm, ja?
Oud 09-10-2002, 17:06
de postbode
de postbode is offline
tsja, goed nieuws? wij als scholieren zullen er geen bal aan hebben, hoogstens dat de low-end piv's goedkoper zullen worden. verder vindt ik deze proc niet echt een topic waard. ben veel meer geintereseerd in de hypertred (moeilijk woord ) piv's die gaan komen (kan uit de bron niet opmaken dat deze 3 (,06) dat ookal heeft.

-de postbode-
Oud 09-10-2002, 20:35
Koen
Koen is offline
Citaat:
de postbode schreef:
ben veel meer geintereseerd in de hypertred (moeilijk woord )
Hyperthreading

Verder vind ik dit bericht niet écht nieuwswaarde hebben.

Kennelijk is het ineens een hype een aantal artikelen van T.net te rippen, hier te plakken en er 'reacties' onder te zetten. Daar ben ik niet echt van gedient, zo maak je je er wel erg makkelijk vanaf. Kom dan allerminst met iets van een stelling en doe dit niet 3 keer per dag.

Gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten