Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder is heel klein (1.55 ofzo) en verpleegkundige. Ze draagt vaak een spijkerbroek met een vest, trui of blousje oid. Niet echt heel hip ofzo, maar toch wel leuk.
Verder houdt ze van puzzelen en lezen enzo. Mijn vader was vroeger echt zo'n hippie en dat zie je nu ook nog wel: hij heeft best lang haar en een baard en qua ideeen zie ik het ook nog wel. Hij houdt veel van muziek, veel verschillende, maar soms hebben we bands die we allebei leuk vinden ![]() Kleding boeit hem niet zo, hij draagt eigenlijk altijd een spijkerbroek en een trui en aan pakken en stropdassen heeft ie een hekel. Op zich ben ik best teverden met mn ouders, alleen mn vader is vaak echt heel koppig, erg irritant. Met uitgaan en zulk soort dingen. Maar ik mag toch veel dingen doen die ik wil, daarin zijn ze vrij ruim. Mn zus en ik mochten bijv vegetarier worden toen we 4 en 6 waren, en dat zie ik veel ouders nog niet toestaan. En over kleding ed maken ze ook geen problemen. Verder ben ik vrij links opgevoed, ben ik ook erg blij mee en mn ouders hebben er wel voor gezorgd dat ik vrij ruimdenkend ben. In uiterlijk lijk ik veel op mn moeder, maar qua gedrag zie ik mezelf niet terug in 1 van mn ouders. Dat lijkt me ook niet echt waarschijnlijk dat je eigenschappen overneemt van je ouders. Maar al met al ben ik best tervreden ![]()
|
Laat ik zelf ook ff meedoen trouwens
![]() Mijn moeder is niet zo groot, prima figuur, blond (inmiddels niet meer geheel natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn vader is juist weer heel rustig. Wat dikker, niet echt dik, donkerbruin haar (grijs is inmiddels te zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pffff wat een verhalen ![]() Nou het moge nu allemaal wel duidelijk zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 13:46. |
![]() |
|
![]() |
moeder:
Ze is kleiner dan mij,1m54 ![]() ![]() En niet zo heel mager(60 kilo of zo),niet dun,niet dik. We begrijpen elkaar veel niet,ik kan niet met haar babbelen,want dan moet ik altijd huilen ![]() Ze is ook altijd aan 't zeuren over mijn kamer,die ik moet opruimen,over mij haar dat ik moet kammen,.... echt alles. Ik vind der niet echt super,maar ook niet echt vreselijk. vader: Mijn pappietjen,tja,hij is redelijk groot en redelijk dik.Hij heeft grijs haar,en is bijna kaal. Met hem kan ik meer lachen,maar met mijn mam ook,als ze weer een van haar idiote smoeletjes trekt ![]() Hij kleedt zich redelijk,minder erg dan mijn moeder ![]() Niet trendy,niet vreselijk ouderwets,gewoon,jah, de-kleding-voor-mannen-met-een-buikje-die-48-jaar-zijn,zoiets ![]() Ik lijk op geen een van de 2,meer op de zuster van mijn ma,wat ik dus totttaaaaaal niet vind. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk topic inderdaad
![]() Mm. M'n moeder. M'n moeder is klein, dun, en blond. Wel blond-uit-een-potje, maar dat maakt niet uit. Volgens haar. Ze is heel makkelijk te kwetsen, soms weet ik ook niet hoe ze het uithoudt met 'n vader, omdat hij nogal sarcastisch kan doen - waar ze dus niet tegen kan. Ze is spiritualistisch ingesteld en lichtelijk helderziend. Zij heeft me ook geinspireerd om met tarot te beginnen, waar ik haar best dankbaar voor ben. Wel is ze, net als m'n vader, erg prestatiegericht. Ze heeft een sterke wil, en iets als 'ik kan het niet' bestaat in haar ogen niet. Het was voor allebij m'n ouders dan ook een ramp toen ik bleef zitten. Verder doet ze haar best om met de 'jeugd' mee te lopen en 'in' te zijn, wat nogal triest overkomt als je het mij vraagt. Ze jat kleren van mij omdat ze denkt dat het 'in' is en wordt boos op me als ze ontdekt dat ze er mee voor schut loopt. Ze houdt heel veel van mijn broertje en mijn broertje houdt heel veel van haar, vandaar dat ze altijd lopen te plakken als ze samen zijn. Verder heeft ze een hekel aan muziek in alle vormen er van en houdt ze van wandelen, fietsen, op wandel- en fietsvakanties gaan, haar kennis over paddestoelen en kruiden in praktijk toepassen en boetseren. Bij m'n moeder heb ik vaak het gevoel dat zij het kind is en ik de ouder. M'n vader. M'n vader was dik, is door z'n enorme wilskracht 48 kilo afgevallen en is nu dus dun, heeft erg stoer krullend haar en deelt mijn muzieksmaak min of meer. Ik ben dan ook bezig systematisch zijn cd-collectie leeg te jatten. ![]() Hij heeft humor, iets wat ik van m'n moeder niet kan zeggen. Mijn eigen humor heb ik dan ook van hem, ook ik kan sarcasme waarderen. Zoals ik al eerder zei kan m'n moeder daar niet tegen. M'n vader is koppig. En m'n vader heeft een hekel aan m'n broertje. Ik denk dat ie jaloers is op dat m'n moeder meer tijd met m'n broertje doorbrengt dan met hemzelf. Mijn vader heeft enorm veel zelfdicipline, enorm veel wilskracht en enorm veel teer in z'n longen want hij rookt sinds z'n dertiende. Verder is m'n vader erg snel boos te krijgen. Op die momenten begint ie te schreeuwen en is ie niet voor rede vatbaar. Aangezien dat vaak gebeurt kan ik absoluut niet tegen geschreeuw. Als je me wil kwetsen kun je de ene gemene opmerking na de andere doen, ik weet overal wel een antwoord op, waarna je waarschijnlijk zelf huilend wegloopt. Maar als je tegen me begint te schreeuwen heb je veel kans dat ik zelf huilend wegren en je daarna nooit meer wil zien. Bij m'n vader heb ik vaak het gevoel dat ik het kleine domme meisje van drie ben, terwijl hij de grote alwetende vader is. Ik lijk het meest op mijn vader, qua uiterlijk en qua karakter. Ook ik ben koppig, snel jaloers, sarcastisch en met gewone woorden niet te beledigen. Ik ben sociaal en zelfstandig, net als hij. Het enige waarin ik niet op hem lijk is mijn absolute afwezigheid van zelfdicipline. Daarin val ik buiten de hele familie, eigenlijk. Iedereen hier heeft een volmaakte opleiding, universitair niveau. Ik niet. Ik doe 'maar' atheneum en ik ben blijven zitten. Ik ben niet kapitalistisch ingesteld en als ik straks zonder baan zit omdat ik 'net als iedereen' psycholoog wil worden dan zal het me niet veel uitmaken. Mijn ouders vinden het vernederend om 'laag bij de gronds' werk te doen, zoals achter de kassa bij een winkel, postbode of schoonmaker. Als ik geen baan zou hebben dan zou ik er geen problemen mee hebben als postbode of cassiere te werken. Mijn vader is joods. Mijn moeder is christelijk. Ik heb een niet nader te devineren godsdienst en een voorliefde voor joden. Mijn ouders probeerden me allebij christelijk op te voeden, me te leren dat ik altijd en overal wilskracht moet tonen, me altijd eerlijk en nooit jaloers te maken. Het enige wat ze is gelukt me bij te brengen is mijn jodenliefde. Ik weet wel waardoor het komt, hun eigen woorden over joden waren ongeveer het enige wat echt uit hun hart kwam. Alle andere dingen leerden ze me omdat het hoorde. Maar elke keer bij het nieuws (wat ik trouwens verplicht was ook te kijken, tot aan een jaar of twaalf) als er weer een aanslag op israel was, volgde een hele preek over hoe zielig en kansarm de joden toch waren en wat een eikels degenen die ze aanvalden. En zo denk ik nu zelf ook. Het liefst zou ik allebij mijn ouders na mijn achttiende niet meer zien. Ze oefenen te veel druk op me uit, met hun principes over school. Volgens hen is het normaal als je de hele dag aan je huiswerk zit als je de volgende dag een proefwerk hebt. Volgens hen ben je oerdom als je een acht staat voor wiskunde. 'Wiskunde is toch simpel!', ja, daarom sta ik ook een acht en geen vier. En ze maken me gek met hun meningsverschillen over m'n broertje. Jammer genoeg zal ik wel aan ze vast zitten, tenzij ik verhuis naar Australie. Maar dat zal ik niet doen, omdat ik vastbesloten ben in amsterdam te gaan wonen. Amsterdam of Rusland. Als ik naar Rusland ga dan gaan m'n ouders mee of komen ze me op z'n minst eens per maand opzoeken. Om niet te spreken van de rest van de familie. Ik heb VEEL familie in rusland. Als in amsterdam ga wonen dan komen ze nog vaker, aangezien Amsterdam op een halfuur afstand ligt. ![]() |
![]() |
|
Mijn stiefmoeder is op zich redelijk net en yupperig opgegroeid, maar is meestal wel relaxt. Als ik een half uur te laat thuiskom, maakt het niet uit, dan heeft ze zoiets "ach, ik kwam vroeger ook wel eens te laat thuis"
![]() Mijn pa is heel strikt, maar niet vaak onrechtvaardig. Hij is zo strikt omdat hij voor zichzelf de stress van het leven wat wil verminderen, en door alles zo aan regeltjes te binden, heeft hij de macht over zijn leven (voor zover mogelijk) en lukt dat dus best wel. Verder is'ie eigenwijs, koppig, en ik ook. Dus ruzie komt ook nog wel eens voor hier, maar gelukkig zijn we na 10 minuten allebei al weer de hele ruzie vergeten ![]() Mijn moeder is gestorven toen ik 12 was, en ze was de perfecte aanvulling van mijn vader. Was hij boos, kalmeerde zij hem, en vice versa. Geweldig. Mijn moeder was op zich een rustig persoon, op zichzelf, helemaal wild van spelletjes als patience en arkanoid. Een onrustige huisvrouw zo af en toe, en boven alles een geweldige bron van inspiratie geweest voor me. En nog steeds. Reast in peace Leonie... ![]()
|
Goed topic
![]() Mijn moeder is 1.70, heeft nog steeds donkerbruin haar, normaal figuur. Ze is redelijk sportief, kleed zich daar ook naar; en aangezien ze hier niet werkt, trekt ze gewoon aan wat ze fijn vindt (broek met blousje/vestje). Heel nuchter persoon, van goede afkomst, maar absoluut helemaal zonder kapsones. Ze gaat ook altijd op de fiets ![]() ![]() ![]() Mijn vader is 2 meter (stoer he), heeft donkergrijs haar, is niet te dun, niet te dik. Hij werkt altijd heel serieus en ontzettend hard, en heeft daar ook plezier in; in het weekend en als hij thuiskomt kan hij zijn werk gelukkig wel redelijk goed van zich afzetten en ontspannen. Hij komt uit een groot en erg elitair gezin; gelukkig is hij een van de kinderen met de minste kapsones. Ook hij hecht waarde aan kwaliteit, maar ook aan kwantiteit. Als hij naar zijn ouders gaat is het altijd een wedstrijd wie van de kinderen het grootste cadeau meebrengt ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een vrij jonge moeder, ze is 42, heeft 3 kinderen en 1 daarvan ben ik. Ze is gescheiden en heeft de afgelopen 12 jaar alleen voor ons (haar kinderen) gezorgd. Als ze niet thuis is is ze sociaal, spontaan, gezellig en vrolijk, maar als ze thuis is lijkt haar humeur onder t nulpunt te zijn gevallen en daarmee weet ze 1 van mijn, nog thuiswonende, broers en mij behoorlijk mee aan te steken. T klinkt misschien raar maar ik weet verder niet veel van haar omdat ze van 9 tot half 6 aan t werk is en als ze een keer thuis is is ze bezig met van alles en nog wat, waar ik weinig tot niks mee te maken heb.
Haar kledingstijl is een beetje een mix van casual en "apart". T is best moeilijk uit te leggen, dus ik hou t maar hierbij ![]() Van mn vader kan ik niks vertellen omdat ik hem 2 jaar heb gekend en dat waren de eerste 2 jaar van mn leven dus daar weet ik niks meer van en om eerlijk te zijn vind ik het niet erg ook dat ik hem niet ken ![]()
|
mijn moeder (39):
Kleding Kleedt zich mee met mode...ziet er best wel jong uit voor 39 jaar ![]() uiterlijk: lang zwart haar bruine ogen best wel klein, 1.68 ossow heeft neuspiercing en dat wast zown beetje is indonesisch mijn vader (39): Kleding: tsja...gewoon normaal, spijkerbroek en een t-shirt of trui uiterlijk: kop kaal geschore ![]() blauwe ogen
|
![]() |
mn moeder..
ze is grijs. maar heeft een soort bruinrood geverfd haar. ze is klein, iets van 1m65 ofzo. Ze werk part-time als lerares maar eigenlijk is het wel fulltime ![]() mn vader... mijn vader wordt een beetje grijs, heeft kort haar, is aardig dik, en klein. als je hem zou zien zou je een grijns op je gezicht krijgen van zn vrolijke hoofd met bril ![]() ![]() ![]() ![]() en ik.. ik heb het chaotische slordige van mn moeder, het zorgzame, vervelende. en ik heb het irritante, sarrende, en de humor van mn vader. ook mn uiterlijk komt denk ik van mn vader, maar mn mond weer van mn moeder. ![]() ![]() ik denk dat ik van allebei veel houd, en ze toch erg vervelend vind.
|
mijn moeder is een beetje een type dat nog bij iedere leeftijd wil horen.
erg meegaand met tijd en gedachten. ze kan een kakblouse aanhebben en ook een Gothicjurk. openminded en meestal willen mijn vrienden dat mijn moeder ook aanwezig blijft op feestjes ![]() mijn vader is een shortminded zakenman die niks maar dan ook niks pikt wat enigzinds van de massa af is. verafschuwd halfnaakt mode mensen en alternatieven. heeft ook een pesthekel aan Gothics. familie van mijn vader zijn daarom ook allemaal arrogante geldwolven die nog steeds denken dat ze heel rijk zijn (hoewel ze falliet zijn gegaan rond 1970)
|
mn moeder:
ze heeft een normaal postuur (ik weet hier geen goed woord voor), ze houdt wel een beetje van aparte kleding (waarschijnlijk overgehouden aan haar jeugd als superhippie) met veel kleur e.d. Toch geeft ze niet bar veel om haar uiterlijk, vooral niet om haar haar (horrorkapsels) Ze is creatief en soms laat ze over zich heen lopen. Ze is niet erg verlegen, best chaotisch mijn vader: breed postuur (ik weet er nog steeds geen goed woord voor) kleedt zich normaal (goed) , houdt absoluut niet van pakken. Kleding moet voor hem vooral confortabel zitten. Hij hoeft niet veel te doen aan zn uiterlijk en ziet er wel verzorgt uit. Mn vader is aardig verlegen en blijft meestal aardig. Maar soms knapt hij een beetje uit zn vel en dan moet je vooral niet te dicht in zn buurt komen. Mn vader is best netjes Ik lijk het meeste van mn moeder,qua uiterlijk en innerlijk ; ik ben toch aardig creatief (ik vind het toch raar om dat van jezelf te zeggen) maar laat niet gauw over me heen lopen. Ik ben niet verlegen zoals mn vader, maar ik ben de grote chaoot van het gezin (en de familie en de rest)
|
Vader:
Is een 2e ik eigenlijk ![]() 1m80 ofzo. beetje dik (al vindt ie zelf van niet uiteraard) Compleet verslaafd aan alles wat met Frankrijk te maken heeft dus zit ie de helft van de tijd ook daar en anders zit ie op franse les, hockey, piano, gitaar en hij heeft nog een band ofzo. Heeft ontzettende droge humor waardoor mensen die bij mij zijn altijd helemaal in een deuk liggen, ikzelf kan me er nog wel aan ergeren af en toe. Kleding, is gewoon nette pakken door de weeks en in het weekend alles behalve dat. Ik woon alleen met hem en ik mag eigenlijk alles, hij vindt bijna alles goed en das ![]() Moeder: Net zo groot als ik, slank, bruin steil haar tot op schouders, helemaal into homeopathie en biologische dingen en doet daar ook veel cursussen voor. Ze is assistente bij haar vriend die homeopaat is. Mag heel veel van haar, is erg slim , heeft altijd enge oude ventjes achter zich aan ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn moeder:
heel mini, 1.50, donker haar uit een potje, c&a achtige mode voor die leeftijd ![]() ![]() mijn vader: ook klein 1.68 geloof ik, grijs haar in een fout kapsel... pantalons met strijkvouw en blousjes, houdt van hardlopen en wielrennen... moet veel werken en zie ik niet al te veel... heb wel veel ruzie gehad met hem in het verleden maar tis best een makkelijk persoon, laat zich alleeen veel te veel overlopen door mijn moeder...
|
mijn vader is een klein dik mannetje midden in zijn midlifecrisis die veel zwarte kleding draagt waaronder leren jassen en coltruien en strakke broeken. hij zit in een salsa band, doet percussie en zang en is over het algemeen een aardige vent met een paar eigenaardigheden zoals de incapabiliteit om vaste relaties te onderhouden met vrouwen. een lieve vent, maar nogal onbetrouwbaar.
|
![]() |
|
![]() |
mijn moeder is iets van 1.78 en ze heeft kort donker haar dat alle kanten op staat. ze is al best oud, bijna 53, maar toen er laatst wat vrienden van mij langskwamen dachten ze dat ze 45 was (vond ze kei leuk
![]() ![]() mijn vader is 2 meter, blond en anti pak-en-stropdas. hij heeft meestal een spijkerbroek en een of ander overhemd aan, niet echt speciaal. hij werkt in het onderwijs, hij is directeur van een basisschool. hij is de laatste jaren heeeeel ijdel geworden, dankzij hem staan er nu een zonnebank en een roei-apparaat bij ons thuis. hij heeft ook een racefiets en een mountainbike, met van die trainingsschema's en een strakke fietsbroek met zeem... best gek om een 48-jarige man met buikje op zo'n snalle fiets te zien in zo'n outfit... ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn moeder:
Ze is 40 jaar en 1.79 meter. Ze gaat om de zoveel weken naar de kapper voor een nieuw kleurtje. Ze werkt een jaar bij de AH als cassiere. Paar jaar daarvoor dat ze dat ook,maar was gestopt omdat m'n broertje nog zo jong was. Verder draagt ze altijd spijkerbroeken met truitjes of t-shirts. Ze heeft in haar kast een hele t-shirt verzameling. De muziek waarnaar ze luister is popmuziek van de jaren '70, maar koopt ook wel eens (dance)verzamelcd's van deze tijd. Haar hobby's zijn computeren en Nintendo-en. Ze houdt vooral van spelletjes zoals Mario en Zelda. mijn vader: Hij is 43 jaar en 1.77 meter,2 cm kleiner dan m'n moeder. Hij heeft kort donker bruin haar wat op sommige plekken al grijs wordt. Hij is actuaris en geeft soms ook les. Behalve als hij werkt, draagt hij ook alleen spijkerbroeken en simpele truien . Soms ook naar z'n werk, maar alleen als hij niet naar klanten moet. Zijn muzieksmaak is richting Pink Floyd en meer van zulk soort bands.
|
Ik weet niet waarom, maar ik begin bij mijn pa
Hij is echt wel een rustige man, maar ook wel met veel humor. Netjes, en dat zie je ook wel aan zijn kleren. hij besteedt wel veel tijd aan zijn werk, en das af en toe best wel jammer. hij luistert veel naar Joe Cocker (net als mijn moeder) en naar Bryan Adams. Verder niet zoveel te zeggen ![]() Mn ma Dat is totaal niet moeilijk, ik moet gewoon bijna helemaal mezelf omschrijven. Ik lijk echt zo gigantisch veel op haar, zowel innerlijk als uiterlijk. Men zegt ook altijd dat ik zo leuk op die 'ene foto sta', waar mijn moeder op staat toen ze jong was ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders.. *zucht* Moeilijk dit, want ik heb het gevoel dat ik hen net zo slecht ken als zij mij, maar toch.
Mijn moeder. Mijn moeder is chaotisch, dat omschrijft haar wel in 1 woord. Ze vergeet dingen door te geven, gaat weg zonder reden en vergeet rekeningen enz. te betalen. Ze heeft 't een hele tijd heel moeilijk gehad en is nog bezig om daar uit te komen. In de tijd dat het zo slecht met haar ging uitte ze al haar negatieve uitspattingen op mij, waardoor de verhouding tussen mij en haar nou niet echt je van het is. Qua stijl.. Ze is heel kunstzinnig, fotografe geweest en nu nog steeds bezig met schilderen enz. Soms kom ik thuis en is ze bezig om de muur in de kamer helemaal onder te gooien met verf, waarna ze een dag later de schilder laat komen om 't te witten. ![]() ![]() Mijn vader. Ik heb mijn vader jaren gehaat, omdat hij er nooit was. Als er 1 gezin was dat precies in de 'Wie is toch die man die op zondag het vlees snijdt'-reclame past, waren wij dat. Alleen was mijn vader er op zondag ook niet. En als hij er was, was hij er alleen lichamelijk, zijn gedachten zijn nonstop bij z'n werk.. Ik begrijp het ook wel, hij moet leiding geven over een paar honderd personen, en sinds een paar maanden heeft er weer iemand ontslag genomen, dus op het moment moet hij 2 full-time banen doen.. Hij houdt het lichamelijk meestal niet vol, op een avond zoals vandaag ligt hij al om 9 uur op bed, gewoon dood, kan niet meer op z'n benen staan en niet meer uit zijn ogen kijken. Door dit alles heeft hij nooit de moeizame situatie van mijn moeder, en de @#$%-situatie tussen mijn moeder en mij gemerkt. Dit neem ik hem eigenlijk kwalijk, omdat hij zijn ogen heeft gesloten voor zijn gezin. Hij vindt ons niet interessant genoeg, blijkbaar. Nu heb ik daar vrede mee, maar hij hoeft dus geen liefde te verwachten van mijn kant, ik ken 'm amper. Qua stijl.. Zijn kast hangt vol met pakken, waarvan ik het gevoel heb dat hij ze niet veel draagt, omdat hij 't totaal niet comfortable vindt zitten. Hij loopt meestal gewoon in een redelijk nette broek en een polo rond te banjeren. (Toch heeft hij ontzettend veel kleding, maar dat is te danken aan de verslaving van mijn moeder.. ![]() ![]() Jeuj, wat een positief verhaal. 'Tis allemaal niet zo negatief, hoor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmm Mijn ouders zijn eigenlijk heel modern kwa kleding!! IS wel anders geweest.. Me vader draagt tegewoordig ook hele mooie styl volle pakken. Dat is wel leuk. ook voor mij. Me moeder draagt ook bijna altijd wel haar eigen kleding style, maar is niet verkeerd!!
|
![]() |
Mijn moeder is ongeveer 1.75 m lang, heeft op zich wel een goed figuur. Ze kleedt zich vrij normaal, broek met blousje o.i.d. Ze is de laatste tijd wat gestresst, door wat problemen met het werk, maar 't is echt een lieve vrouw. Ze is wel de baas in huis, en kan ook best streng zijn, maar mijn broer en ik worden over het algemeen wel vrij gelaten in wat we doen/laten. Met mijn moeder kan ik goed shoppen
![]() Mijn vader is een rustige man, heeft al veel ellende achter de rug door gezondheidsproblemen en daardoor kijkt hij nou heel anders tegen dingen aan. Als ik me ergens gigantisch over op zit te fokken, doet hij net alsof het niets is (dat is het dan eigenlijk ook niet ![]() ![]() Meer weet ik even niet te zeggen ![]()
|
![]() |
leuk topic
![]() Mn moeder is ongeveer 1.70m en heeft een gewoon postuur (niet dik en niet dun dus). Ze heeft graag gewoon een spijkerbroek met een trui/tshirt erop aan, tot ergernis van mij ![]() Qua karakter is mn moeder best sterk, maar kan zich heel erg laten beinvloeden door anderen, bv op het werk, als ze (negatieve) opmerkingen krijgt van collega's. Mede hierdoor heeft ze nu een burn-out ( ![]() Ja, ik ben wel heel blij met m'n moeder eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Pff wat een verhalen..
Mams: 1.78 donkerbruin heel steil haar op kaaklengte. Slank figuur Draagt: kleding van Benetton, Bijenkorf etc. Netjes, maar niet stijf. Ze is een hele lieve moeder ![]() Paps: 1.95 ongeveer, zwartgrijze korte krullen, bril. vrij slank figuur Draagt: Dockers of een nette spijkerbroek met een overhemd/leuke trui, veel Tommy Hilfiger en Gant, of een mooi 2- of 3-delig pak, zwart, grijs, donkerblauw, met een gestreepte zijden das. Ziet er goed uit ![]()
|
M'n moeder is een heel zacht, lief mens. Ze is ietsje groter dan ik ben, donkere korte krullen en een normaal postuur. Qua kleding heel verschillend soms loopt ze in dr aller oudste kloffie, maar een andere keer weer in een nette persvouwbroek met een chique truitje. Qua karakter; ze zorgt voor veel mensen, tja wat ik al zei ze is liev
![]() M'n paps; m'n paps is echt koel, qua karakter lijken we heel veelop elkaar, en hij zal ook net zolang doorzeiken tot ie z'n gelijk krijgt, en als ie dat niet krijgt wrodt ie boos. M'n pa is lang, best wel gezet (maar niet dik) en grijs, qua kleding gewoon de normale mannen kleding, hij moet er netjes uitzien voor z'n werk en dat doet ie ook wel.
||
Citaat:
![]() ![]() mijn moeder heeft oowk een gothicjurk, en oowk van die kakblousjes enssow, en kan et noojt laten, om altijd ff komen kijken, en ff blijven op een feesje van mij, wat vrienden van mij nooit erg vinden ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn moeder is een hele leuke vrouw
![]() ![]() Ze is best sportief, fitnesst 1x in de week in de sportschool, en gaat ook iedere dag op de fitnessapparatuur die wij hier op zolder hebben staan Mijn vader is ook 44 jaar, 1.82 m. lang, vrij dun. Hij heeft zwart haar, wat al een beetje grijs begint te worden. Hij heeft een beetje een getinte huidskleur (maar is wel gewoon Nederlander). Mijn vader is echt de rust zelve. Hij praat niet veel, maakt zich nergens echt druk over. Behalve wanneer iemand iets doet waar hij het echt niet mee eens is, dan hoor je hem echt wel ![]() Ook hij is erg sportief, fitness, joggen etc. Ik zie mijn vader best veel; hij werkt van 7.00 tot 17.00 meestal, dus hij is best vroeg thuis. Zijn hond is zijn grooste passie. Hij traint met zijn hond, en is bezig met diploma's enzo, waardoor hij erg veel met hem bezig is. Daarnaast is hijook veel met computers bezig. Hij weet er erg veel vanaf, en ondanks dat het niet zijn werk is, vragen veel mensen aan hem of hij naar hun computer kan kijken als er iets mee is. Mijn vader is strenger als mijn moeder. Aangezien ik de oudste ben, en ook nog eens de enige dochter, is hij toch wat "zuiniger" op me, heb ik het idee. Hij vindt het volgens mij ook moeilijk om me los te laten. Het heeft ook vrij lang geduurd voordat ik bijvoorbeeld uit mocht. Mijn moeder is daar gelukkig wat soepeler in, waardoor ik, wanneer zij met hem gepraat heeft, toch wat meer mag. Vriendjes worden ook altijd door hem gekeurd (en meestal zijn ze niet goed genoeg ![]() Ach, ik ben best tevreden met ze. Ik kan met allebei goed overweg. Met mijn moeder kan ik echt kletsen en lachen. Met mijn vader kun je ook enorm lachen, alleen is hij een stuk rustiger dan ik, waardoor hij wel eens gek wordt van me ![]() |
![]() |
|
Mijn moeder is 47 en begint grijs te worden en gaat daarom regelmatig naar de kapper voor een kleurtje
![]() Mijn vader let niet zo heel erg op zijn kleding, behalve dat hij wel door heeft wanneer het in de was moet ![]()
|
Okey...
Mijn moeder: Mijn moeder is ongeveer 1.69m, en heeft een normaal postuur voor iemand van 44. Ze heeft bruin/rood kort haar (uit een potje, uiteraard ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn vader: Mijn vader is niet zo heel groot: 1.80m en heeft bruin (en ja: met een beetje grijs erdoorheen ![]() Mijn vader heeft een eigen bedrijf en is daar best druk mee, dus moet ook wel 's 's avonds werken, maar hij is niet vaak van huis weg. Hij kan soms héél sjaggie zijn, maarja, dat heeft iedereen wel 's. Verder is hij totaal niet sportief, maar is nu eindelijk weer lid geworden van de tennisclub (menn... wij zijn echt zo'n tennisfamilie ![]() ![]() Ik kan met beide ouders wel goed opschieten. Ik lijk denk ik qua karakter het meest op mijn moeder. En qua uiterlijk? tja, beetje een mixje tussen die twee ![]() Pffff....
|
Verwijderd
|
ma:
heeft geen geld voor kleding dus draagt jaren oude stretchbroeken en oude truien van mij (wel sneu, een ma die dr dochters kleding af draagt..) maar ziet dr toch wel goed uit hoor, geen sloeber ofzo. dr haar heeft ze ook nooit geld voor, dus heeft vaak een uitgegroeid blond kapsel. past op heel veel kinderen uit de buurt, allemaal buitenlands. zorgt voor veel mensen uit de buurt, zoals een vrouw met 3 jongen kinderen waarvan dr man net is overleden. wel lief, maar soms laat ze teveel over zich heen komen, altijd bezig met die kinderen en mensen. pikt ook veel van dr man... pa: werkt altijd dus is er alleen savonds en sweekends )niet echt raar ofzo, doen de meeste mannen) ligt savonds vaak te snurken op de bank. wel een leuke vriendelijke man die met iedereen altijd wel een praatje kan maken. ik restaurants-cafe´s-terrasjes altijd wel luidruchtig tegen obers...soort van populair doen... al best grijs, bijna 50 jaar. vaak gemeen tegen mn moeder, altijd ruzie maken of irritant doen. |
![]() |
|
ma:
41 en lijkt stuk jonger. is best wel dun en een kop kleiner als ik(ik ben 1.75) bruin haar halflang en krullend.. wat ze draagt?! weet ik niet echt.. gewoon normale kleren.. wel een btje met de mode mee.. maar ze hoeft niet perse merken ofzow. we gaan vaak samen kijken in leuke 2ehands winkels. ze draagt ook wel eens broeken met btje wijde pijpen. maar niet vaak want ze vind zich er te oud voor.. ze is druk met haar werk en huishouden(ze is eeerrrg netjes) ze is erg attent en staat altijd wel voor iemand klaar. als er iets met me is ziet ze dat ook meteen. ik erger me heel erg aan haar schoonmaak-tc en daar hebben we dus ook wel dikwijls ruzie over.. voor de rest kan ik erg goed met haar opschieten.. pa: 45 en lijkt net als em ma een stuk jonger. hij wordt ook altijd jonger geschat. ![]() niet echt groot.. kop groter als ik en normaal postuur.. klein bierbuikje, maar das wel liev. bruin haar en veeel krulletjes. is helemaal gek van muziek en houd van verschillende stijlen. hij heeft ongelovelijk veel cd's waar ik dikwijls jaloers op ben. zijn favoriete band is pinkfloyd. hij heeft da ook een grote patch 8terop z'm spijkerjas van pinkfloyd waar hij superblij mee is. zijn liefde voor muziek heb ik oowk wel van hem ge-erft. hij heeft droge humor en vertelt vaak grapjes waar ik niet om moet lachen. hij vind ze zelf wel heel vaak grappig en meestal moet ik dan lachen om die kop van hem.. ja opzich is iebest wel grappig eigenlijk... ![]() ik denk dat ik het meeste op me pa lijk.. maar heb oowk veel karaktereigenschappen van me moeder. (hmmz owkeej lekker duidelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder
Ze is 42 jaar, 1.70m lang, slank, heeft kort blond haar ,beetje in een wild kapsel, blauwe ogen. Draagt moderne kleding, maar niet bloot/uberstrak (gelukkig). Werkt als ziekenverzorgster met demente mensen, is een beetje terughoudend, maar kan ook erg gezellig en spraakzaam zijn. Houdt van leuke dingen doen, muziek; o.a. Queen, de Kast, Boyzone, en veel 'moderne' dingen die je zo nu en dan hoort, uit de top 40. Mijn vader Hij is 44 jaar, 1.74m lang, slank tot normaal postuur, kort bruin haar, bruine ogen. Draagt ook moderne kleren, gewoon leuke broeken met een shirt, trui of overhemd. Werkte tot voor kort op de DSM. Houdt van Queen en van modernere softrock. Verder ook weleens top 40. Ja, ze zijn wel OK. ![]() |
![]() |
|
mijn moeder(44):
mijn moeder is klein (max. 1.60m, net zogroot als ik dus) en wordt vaak jonger geschat dan ze is. ze heeft bruin redelijk kort haar, bruine ogen ennemm ziet er niet ouderwets uit! ze heeft vaak esprit kleding aan offumm iets met een coll ofzoow of kraag en ook wel leuke broeken (voor een moeder dan..) mijn moeder werkt redelijk veel vind ik (ze werkt bij de alpha) waarbij ze dus ook nog huishouden, koken, wassen en die dingen moet doen.. dus zoveel tijd voor zichzelf heeft ze nie.. mijn vader (45): mijn vader heeft een gemiddelde lengte (plus minus 1.80-1.85m ofzoow??) bruine ogen, heeeeel kort bruin haar met in het midden een kaal plekje ![]() ![]() ik lijk volgens iedereen echt superrrrrrr veel op mijn moeder van uiterlijk... ![]() van innerlijk lijk ik niet echt op iemand bij ons in de familie... |
![]() |
|
![]() |
Mn moeder,52.boedhistisch,3mm haar
![]() heel sociaal,maar zit heel erg met zichzelf in de knoop door haar geschiedenis(anorexia,uit huis getrapt,dood van mn vader etc.) Ik praat niet met dr,of najah niet écht,we botsen gewoon te erg. Ze gooit me praktisch elke week het huis uit,scheld me de huid vol,en vergeet het gewoon...ze vergeet het gewoon echt. Ik en mn broertje zijn alles voor dr ondanks het feit dat ze niet zo goed met me overweg kan..maar ze bedoelt het goed,ergens,maar zodra we 18 zijn en het huis uitzijn wil ze het huis verkopen en verhuizen naar tibet (jawel). Ze luisterd naar björk en lorena mckennith ![]() Ik lijk heel weinig op haar,ik heb haar creativiteit maar meer niet echt. Mn vader is 8 jaar geleden overleden,autoongeluk...volgens mijn moeder zelfmoord. Kan me niet zoveel meer van hem herrinderen,behalve dattie fan was van cindy lauper ![]() Een reclame bureau had,nederlands heeft gegeven op de havo,en altijd snoep afpakte in de les en het aan mij gaf,tot grote onvreugde van mijn moeder. Hij werd heel erg snel agressief,schopte gaten in de muren etc. Ik lijk heel erg op hem,en ik mis m. |
![]() |
|
mijn ouders zijn zoooooooooo cool!! en ze hebben best wel veel... en goede invloed op me!!
mijn moeder is echt harstikke hip, jammer genoeg heeft ze niet dezelfde maat als ik, want ze heeft zoooveel dingen die ik ook wel zou willen dragen... ach... maar het coolste van mijn moeder is, dat ondanks ze vet cool d'r uitziet altijd, en ook heel reg jong (terwijl ze best oud is) ze toch weinig om uiterlijk geeft. dan heeft ze gewinkeld en vet coole outfits gekocht, trekt ze toch gewoon d'r joggingbroek en t shirt aan 'omdat het lekker zit'! Ze trekt zich weinig aan van anderen en doet wat ze zelf leuk vind. ze heeft een bedrijfje maarmee ze regelmatig in de publiciteit komt, en doet daar alles voor. soms neem ik haar mee uit, dan gaan we naar paradiso of nighttown, dan gaat ze zo dansen als vroeger, dan heb ik echt de grootste lol!! ze raad me dikwijls boeken aan, die geweldig goed zijn, ze weet voor alles een oplossing en staat me met raad en daad bij, ik vertel haar alles... Ik ben echt heel trots op mijn moeder, ze is mijn beste vriendin. Wat ik zo vet vind is, als ik bijvoorbeeld een feestje geef, iedereen achteraf als eerste zegt: wat zijn jouw ouders cool!!! en dat zeggen ze dus ook over mijn vader. die in tegenstelling tot mijn moeder al zijn kleren bij de v en d en hema koopt... oh ja, ook nog bij de zeeman. toch ziet hij er altijd verzorgd uit, omdat zijn broeken van een heel duur merk moeten zijn, omdat de rest er niet in zijn maat is (groot). Hij is specialist in een ziekenhuis, en ik stel me bij mijn vader ercht de ideale dokter voor, een gezellige vertrouwde man met een kaal hoofd en een bol gezicht... Mijn vader maakt altijd stomme grapjes, hij lacht er zelf heel hard om, en dan schud zijn buik mee... hij is heel gezellig... hij heeft heel veel vreemde trekjes, waar ik steeds beter mee kan omgaan, hij is echt een lieverd, die altijd aanvoelt wanneer ik op zwart zaad zit, of wanneer ik me ongelukkig voel. hij lost het altijd op rare manieren op, meestal neemt ie me mee uit winkelen, ondertussen verteld ie me... ik snap niets van dochters, maar van winkelen klaar je wel op... heerlijk!! OH JA!! hij probeert zich verder nog weleens in me te verdiepen met kadootjes, hele maal fout, maar da's zo kjoetig!! was ik naar ibiza geweest, krijg ik een tijdschift met een grais cd, ibizatrance, helemaal fout, maar zo lief!! koopt ie verder nog een boek over gabber piet "je houdt toch van house? misschien vind je dit leuk om te lezen" AH!! ik hou echt van mijn ouders maar goed, mijn ouders geven mij zelfvertrouwen, ze staan altijd achter me, ik vertrouw ze in alles... ze zijn echt perfect ja... mijn ouders roelen
Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 21:24. |
![]() |
|
mijn moeder (57) heeft kort haar, ze verft het anders is ze grijs
![]() draagt qua kleding een combinatie van design en merken als esprit e.d. mijn vader is overleden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Psychologie |
praten met je ouders? weetweinig | 39 | 17-03-2008 18:28 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Lifestyle |
Altijd al dezelfde geweest? (Hoe reageren je ouders?) phensicske | 56 | 02-02-2004 10:37 | |
Psychologie |
Van je ouders kun je leren! dystopia | 18 | 24-11-2002 05:49 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |