Oud 15-10-2002, 11:55
luk@z
luk@z is offline
'k snap mezelf nie meer Heb een half jaartje iets van een relatie gehad, tis nu ongeveer 4 maand uit. Alleen... Ik mis 'r zo erg.. D'r zijn echt momenten da'k zo terug verlang naar de tijd met haar.. zoals nu.. 'k zit nu al haar brieven en mailtjes (diek allemaal bewaard heb )te lezen en ik kom maar tot één gedachte.. ik kan niet zonder haar. Alleen, 1 probleempje: ze wil mij niet meer, niet in de zin van een relatie. Alleen dat hoor ik dus ongeveer 1x per week, terwijl ze ongeveer om de 2 weken bij me terug wil. En dan loop ik dus weer te twijfelen
Ech wat men 'vaag' pleegt te noemen. Zin in een stoplicht relatie heeft ik niet, maar ik zou 't aan de andere kant liever willen dan helemaal nix

*schreeuwt om hulp*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 12:03
Stainleszs
Stainleszs is offline
Ja dit is dus een bare kut situatie, waar ik zelf ook in heb gezeten. En ik ge je nu iets vertellen wat je eigenlijk niet wil horen een advis dat je eigenlijk helemaal niet wil opvolgen, maar dat is het contact met haar verbreken. Ik weet het, dat kost enorm veel moeite en doet enorm veel pijn, maar anders kom je nooit over haar heen. Das gewoon uit het oog uit het hart. En als je der een keer niet meer ziet dan duurt het nog wel een paar maandjes voordat je er echt overheen bent hoor ( als je dan al helemaal over echte liefde heenkomt, maar het doet dan in ieder geval geen pijn meer ). Maar het belangrijkste is om al het contact te verbreken msn,sms,tel,irl. Op deze manier krijgen je hersenen geen nieuwe invloeden en beelden van haar die je nog verliefder maken. En dan kun je je weer gaan richten op andere meissies. Geloof me ECHT DOEN stoppen met contact, gewoon hard zijn voor jezelf.

De mzzls Stainleszs
Oud 15-10-2002, 12:06
luk@z
luk@z is offline
tsja, da's helemaal waar.. sterker nog, vant weekend he'k t geprobeerd.. verteld da'k niet meer wou, haar voorlopig niet wil zien. Later die dag nog gebeld met 'r (kon t niet laten..) eerste wat ze vroeg: 'lieverd.. meende je dat?' Ik zat zo vanne' op 't moment wel, maar eigelijk niet' en nog zo'n probleempje, ik heb haar ooit beloofd haar nooit in de steek te laten, what er ook happens
Oud 15-10-2002, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Stainleszs schreef:
Ja dit is dus een bare kut situatie, waar ik zelf ook in heb gezeten. En ik ge je nu iets vertellen wat je eigenlijk niet wil horen een advis dat je eigenlijk helemaal niet wil opvolgen, maar dat is het contact met haar verbreken. Ik weet het, dat kost enorm veel moeite en doet enorm veel pijn, maar anders kom je nooit over haar heen. Das gewoon uit het oog uit het hart. En als je der een keer niet meer ziet dan duurt het nog wel een paar maandjes voordat je er echt overheen bent hoor ( als je dan al helemaal over echte liefde heenkomt, maar het doet dan in ieder geval geen pijn meer ). Maar het belangrijkste is om al het contact te verbreken msn,sms,tel,irl. Op deze manier krijgen je hersenen geen nieuwe invloeden en beelden van haar die je nog verliefder maken. En dan kun je je weer gaan richten op andere meissies. Geloof me ECHT DOEN stoppen met contact, gewoon hard zijn voor jezelf.

De mzzls Stainleszs
*helemaal mee eens*
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 12:33
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
luk@z schreef:
tsja, da's helemaal waar.. sterker nog, vant weekend he'k t geprobeerd.. verteld da'k niet meer wou, haar voorlopig niet wil zien. Later die dag nog gebeld met 'r (kon t niet laten..) eerste wat ze vroeg: 'lieverd.. meende je dat?' Ik zat zo vanne' op 't moment wel, maar eigelijk niet' en nog zo'n probleempje, ik heb haar ooit beloofd haar nooit in de steek te laten, what er ook happens
Ja maar zei laat jou toch in de steek door niet verder te gaan, besseft ze niet dat ze jou heel veel pijn der meej doet door jullie contact op deze manier aan te houden. Spreek der noges der over, en zeg ja ik meen het wel. Het moet of weer echt iets worden tussen ons of ik wil je niet meer zien omdat ik nog teveel om je geef, en dit niet aankan. Das volgens mij echt de beste keuze hier.
Oud 15-10-2002, 14:17
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Waarom is het uitgegaan?
Oud 15-10-2002, 16:30
luk@z
luk@z is offline
stukje leeftijd, we schelen 5 jaar afstand, uurtje rijden met auto (nahja, wat is nu een uurtje...) Tsja, da's t enige... Maar het kwam 'r op neer dat als ze iemand nodig had, ze diegene meteen moest kunnen zien enzo, dus zoekt ze 't maar dichterbij.. Vervolgens heeft ze alleen maar verkeerde vriendjes gehad, voor 4 of 5 dagen Maar om eerlijk te zijn, t zal wel aan de pubertijd liggen (no offense to all pubers out there )
Oud 15-10-2002, 17:55
Loezzel
Loezzel is offline
Jij hebt haar beloofd nooit in de steek te laten, maar als zij het uitmaakt, moet ze niet van je gaan verlangen dat je elke keer als ze nog maar met dr vingers knipt bij dr terug komt.
Mij lijkt het ook het beste wanneer je alle contact met haar verbreekt. De eerste tijd is dat pijnlijk en moeilijk en vraag je je zelf af waarom je jezelf zo kwelt, maar na een tijdje gaat het over en zul je in zien dat ze met je gespeeld heeft...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten