![]() |
|
Verwijderd
|
m'n schoonmoeder heeft dus een erge variant, geen aanvallen, geen verbetering, gewoon constante verslechtering. Ze kan niet meer lopen, bijna niet meer dingen vastpakken en is vrijwel de hele dag heeel erg moe.
Medicijnen kunnen trouwens niets 'stilleggen' alleen vertragen... oh ja, je hart is ook een spier... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
precies het is niet noodzakelijk en het gebeurt dan ook zeer zelden. de medicijnen ertegen worden steeds beter maar iedere patient reageert anders op bepaalde medicijnen maar ook op bepaalde dinge in omgeving de meeste kunnen heeeeeeel slecht tegen kou, maar in warm land gaat het beter dit kan ook andersom gelden het komt trouwens veel vaker voor bij vrouwen als bij mannen. En bij sommige die goed reageren op medicijnen kan het inderdaad HELEMAAL stop gelegd worden zodat de situatie niet verslechterd dat is bij de persoon die ik ken ook het geval ik ken ook nog iemand anders met hetzelfde maar bij haar gaat het nog langzaam wat slechter het is gewoon bij iedereen die het heeft anders ook hebben de meeste veel baat bij regelmatig rusten s'middags slapen enz enz
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 20:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, het gaat dus alleen maar bergafwaarts met d'r.. je maakt mij niet wijs dat het erger is de enige ochtend niet te kunnen bewegen en daarna weer wel.. Zij heeft de zekerheid nooit meer te kunnen lopen.... |
![]() |
|
![]() |
hey andijvie, jij hebt het er ook heel erg moeilijk mee hoor ik, nou ik ook mn moeder heeft het, maar alles gaat nog wel goed met haar maar toch het idee en als ze pijn heeft daar kan ik niet tegen ik wil er ook niet aam denken aan hoe het later moet, al doe ik dat gewoon veel te vaak!!!
hey andijvie als je er met me over wil praten zet er dan ff iets neer. dikke kus en strekte iedereen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ze kan haar val niet breken dus logisch .... naja......... het zuigt dat is alles wat ik erover kan zeggen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me er echt wel kut onder jah... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mag je commercieel werk schrijven met MS Word Home/Student Licentie? Verwijderd | 5 | 26-04-2010 21:40 | |
Software & Hardware |
MS Office Verwijderd | 18 | 05-03-2007 18:59 | |
Software & Hardware |
MS Word traag mar87 | 6 | 30-03-2006 20:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat zijn de beginkenmerken van MS bassgirl | 16 | 16-05-2004 15:01 | |
Muziek |
Tip: Ms. John Soda NERD | 2 | 15-05-2003 14:52 | |
Software & Hardware |
[MS Outlook] mailtje verwijderen zonder die te selecteren Tofke_H | 8 | 12-07-2002 12:26 |