Oud 03-01-2002, 16:40
vosje16
vosje16 is offline
kheb een vraagje...Hoeveel dagen kun je maximaal ongesteld zijn? Normaal is dat 5 dagen denk ik hé? Maar kan het ook 4 of 6 dagen zijn ofzo? En komt dat vaak voor?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:07
MeCute1983
MeCute1983 is offline
maximum is dacht ik een week.. als het nog langer duurt zou ik ff naar de dokter gaan als ik jou was
Oud 03-01-2002, 17:08
vosje16
vosje16 is offline
een week? 7 dagen dus?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:29
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Na, vroeger was ik 9 dagen ongesteld. Maakt nix uit hoor, als het iets van 10 dagen kan duren. langer is denk ik niet goed.
whow zo lang zeg...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:37
Balance
Balance is offline
ik twee dagen erg en 2 of 3 dagen heel licht
Oud 03-01-2002, 18:43
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline

Ligt er aan hoe lang je het al bent.
Er is namelijk helemaal geen maximum!! Je lichaam moet er aan wennen om ongesteld te zijn en zich aan te passen en dus kan het de eerste 2-3 jaar nog heel onregelmatig zijn, het kan de ene keer 2 dagen en de andere keer 3 weken duren. Het gemiddelde is 6-7 dagen maar daar wijken de meeste vrouwen echt van af hoor!!
Oud 03-01-2002, 19:13
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Josh-Hartnett lover schreef:

Er is namelijk helemaal geen maximum!! Je lichaam moet er aan wennen om ongesteld te zijn en zich aan te passen en dus kan het de eerste 2-3 jaar nog heel onregelmatig zijn, het kan de ene keer 2 dagen en de andere keer 3 weken duren. Het gemiddelde is 6-7 dagen maar daar wijken de meeste vrouwen echt van af hoor!!
3 weken??? is dat toch niet wat lang?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 19:30
miss Elise
miss Elise is offline
ik ben altijd 6 of 7 dagen ongesteld
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:08
marlies
marlies is offline
Ik altijd 7 dagen
Oud 03-01-2002, 20:20
Snufje
Snufje is offline
Ruim een week, iets langer zelfs
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:25
Verwijderd
ikke 5 of 6 dagen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:32
Balance
Balance is offline
als je 7 dagen of langer ongesteld ben.. hoeveel dagen dan zwaar? lijkt me namelijk best wel kl*te... of zijn de laatste dagen allemaal maar heel licht ofzo?
Oud 03-01-2002, 20:46
Yolcu
Yolcu is offline
Een vriendin van me was het altijd 14 dagen achter elkaar; dat wil dus zeggen dat je het 2 weken bent, dan 2 weken niet, dan 2 weken wel. Ze was het wel regelmatig en wilde niet naar de dokter

Ik ben het meestal zo'n 5 dagen. 2 dagen heeel erg en 3 dagen minder. De laatste dag vrijwel nix.
Oud 03-01-2002, 21:11
vosje16
vosje16 is offline
ah ok thx voor jullie antwoorden! Want tis de eerste keer dat ik ongesteld ben (vijfde dag vandaag) en de 2 eerste was het heel erg en de drie laatste dagen viel het heel erg mee en ik vroeg me af of het bijna gedaan was want ik vind het echt kl*te. Dus normaalgezien is het morgen of overmorgen gedaan yes hmm binnen een maand weer snifsnif
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:47
*meissie*
*meissie* is offline
heel verschillend hor...
Oud 03-01-2002, 22:10
Deugenietje
Deugenietje is offline
Ik altijd 4 dagen ....
Oud 03-01-2002, 23:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
ah ok thx voor jullie antwoorden! Want tis de eerste keer dat ik ongesteld ben (vijfde dag vandaag) en de 2 eerste was het heel erg en de drie laatste dagen viel het heel erg mee en ik vroeg me af of het bijna gedaan was want ik vind het echt kl*te. Dus normaalgezien is het morgen of overmorgen gedaan yes hmm binnen een maand weer snifsnif
proberen zo snel mogelijk tampons te gebruiken, zou ik je aanraden...
't is echt zo veel fijner als maandverband!!!! (maar ja, meningen verschillen natuurlijk, maar ik vind het echt een superuitvinding!)
Oud 04-01-2002, 07:32
sofie3
sofie3 is offline
Inderdaad: meningen verschillen! Maandverband is even makkelijk als tampons, dus kies zelf waar je je het makkelijkst bij voelt!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:13
vosje16
vosje16 is offline
kzal toch es tampons proberen...heb nog een vraagje: Kan het dat het bv de eerste 2 dagen erg is dan 2dagen weinig en dan de laatste dagen weer erg is (ofzo) of als het erge over is blijft het weinig? (als je snapt wat ik bedoel...)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 15:08
white_angel
white_angel is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
kheb een vraagje...Hoeveel dagen kun je maximaal ongesteld zijn? Normaal is dat 5 dagen denk ik hé? Maar kan het ook 4 of 6 dagen zijn ofzo? En komt dat vaak voor?
de allereerste keer heb ik het negen dagen gehad , maar daarna ongeveer vijf dagen en heel soms maar 3 dagen wat natuurlijk zeer prettig is , maar dat verschilt van meisje tot meisje er staat niet echt een vaste regel op denk ik zo . alleen als het 10 dagen of langer duurt is er iets toch niet helemaal juist.

Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
kzal toch es tampons proberen...heb nog een vraagje: Kan het dat het bv de eerste 2 dagen erg is dan 2dagen weinig en dan de laatste dagen weer erg is (ofzo) of als het erge over is blijft het weinig? (als je snapt wat ik bedoel...)
kheb het nog nooit bij iemand gehoord, lijkt me ook erg onlogisch als je kijkt naar waarom je ongesteld bent...
is het zomaar een vraag of heb je dat zelf? want ik weet het ook alleen maar van hoe het bij mij en m'n vriendinnen is, dus misschien zijn er wel die dat hebben, kweet het niet, maar lijkt me nogal vreemd...

Oud 04-01-2002, 19:20
vosje16
vosje16 is offline
heb ik niet gehad maar ik vroeg het me gewoon af...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:46
jasmijn'84
jasmijn'84 is offline
ik heb het wel is dan ben ik na drie dagen niet meer ongesteld of nou ja heel kleinbeetje en dan de 5e dag is het als of het weer opnieuw begind. kan geen kwaad volgens de dokter dus als het is gebeurt hoef je je geen zorgen te maken!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:50
Verwijderd
drie/vier dagen...heel licht.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:48
ikalto
ikalto is offline
ik ben ongeveer 4 dagen...
maar ik ongeveer un jaar geleden...(ik ben nu bijna 2.5 jaar ongesteld) was ik eerst gewoon...en toen dat bijna afgelopen was...begon het zeg maar weer opnieuw.....ik was ongeveer 14 dagen ongesteld...
IRRITANT!
dus ut kan heel lang zijn...maar ook heel kort.....
Oud 08-01-2002, 14:56
ekki
ekki is offline
Citaat:
vosje16 schreef:
het went vanzelf. de eerste keer vond ik het ook vreselijk, nu valt het wel mee. maarja, ik heb ook geen buikpijn oid, dus ik mag niet klagen. *klopt dit af*
Oud 08-01-2002, 16:27
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ik ben altijd zes dagen (laatste licht) en dat kan wel met onderbreking, vriendin is van mij zelfs vierde dag tussendoor helemaal NIET dat is raar maar blijkbaar kan het wel?
Oud 08-01-2002, 16:30
Meisjevandemaan
Meisjevandemaan is offline
ik was eerst ook elke keer een dag of 10 ongesteld.. (irritant ja)
maar nu slik ik de pil dus alles s weer betuhr! (gelukkig)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:28
Stier17
Stier17 is offline
Citaat:
Josh-Hartnett lover schreef:

Er is namelijk helemaal geen maximum!! Je lichaam moet er aan wennen om ongesteld te zijn en zich aan te passen en dus kan het de eerste 2-3 jaar nog heel onregelmatig zijn, het kan de ene keer 2 dagen en de andere keer 3 weken duren.
Ik ben al dik 4 en half jaar ongesteld en het is nog steeds erg onregelmatig. Men zegt ook wel dat het ongeveer hetzelfde is als bij je moeder...Meestal ben is het de eerste twee dagen heel erg en dan 3 dagen heel licht.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten