Oud 18-10-2002, 06:50
ZHAzha
ZHAzha is offline
MAANDAG fietste ik van me werk naar huis.. het regende onwijs hard.. en op een gegeven moment keek ik naar mijn knie.. ik zag vogelstront een klein beetje maar.. dus ik veegde het weg met de mouw van me jas ..
Thuisgekomen heb ik die broek gelijk in de was gedaan.. maar toen ik hem schoon terug kreeg.. zat die vlek er nog in..
Nog een x gewassen.. maar nog steeds!

Het is een mijn lievelingsbroek.. en ik vind het dus sonde als die vlek erin blijft zitten.. dusss..

iemand wat tips?
Oud 18-10-2002, 08:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Even iets uitgebreider maken:

Als je zelf een vlekken probleem hebt kun je dat hier ook kwijt.
Handige tips ook trouwens.

Zo voorkomen we weer een hele lading nieuwe topics over een bepaalde vlek
Oud 18-10-2002, 09:23
Gwen.
Gwen. is offline
Als die vlek hoog zit kan je een rokje over je broek aan doen. En anders naar de stomerij brengen. Of een speciaal middeltje gebruiken maar soms word het dan alleen maar erger.
Oud 18-10-2002, 09:37
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
je hebt dacht ik bij het kruidvat ook van die middeltjes (ook tegen kauwgom e.d) misschien dat die ook helpen tegen vogelpoep (zefde hardnekkige troep? )
Oud 18-10-2002, 10:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
hmm vaag,vogelpoep gaat bij mij altijd uit mn kleren.
(ja,altijd.Het gebeurd me zo 2 keer per week dat ik onder word geshit)
Misschien moet je het er even met de hand uitwassen,en de vlek er zeg maar uitschrobben.
En anders even langs de stomerij gaan,om te vragen of hun een idee hebben hoe je die vlek er uit krijgt.
En anders inderdaad rokje er overheen dragen,of bij kleuren met textielstift/verf.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:33
Verwijderd
Ik dan, eerste dag op school, gewoon fale diesel broek aan, heb hem al 1,5 jaar dus hij wordt steeds mooier, zit er een teer vlek op. Grr nu heb ik hem maar weg gegooid.

Echt jammer want kan nu wel een nieuwe kopen maar moet ik weer lang wachten tot die weer echt heel mooi is.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:45
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik dan, eerste dag op school, gewoon fale diesel broek aan, heb hem al 1,5 jaar dus hij wordt steeds mooier, zit er een teer vlek op. Grr nu heb ik hem maar weg gegooid.

Echt jammer want kan nu wel een nieuwe kopen maar moet ik weer lang wachten tot die weer echt heel mooi is.
ja das echt balen.. deze was ook best wel duur en hij zit gewoon zo mooi en lekker..

maar wat ik ook denk is dat door de regen die vlek echt helemaal in het stof zit....
Mijn moeder gaat hem nog een x heel heet wassen en dan kijken offie er dan uit is zoniet dan maar op zoek naar middeltjes enzo..
Oud 18-10-2002, 13:03
Verwijderd
Ik heb nagellak (zwarte) op mijn nieuwe rode ribbroek gegooid... das pas lomp en het gaat er echt niet meer uit! na wat remover en wassen is de vlek wel gereduceerd tot tien procent van zijn originele grootte maar nog steeds

waaaaah
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
Ik heb nagellak (zwarte) op mijn nieuwe rode ribbroek gegooid... das pas lomp en het gaat er echt niet meer uit! na wat remover en wassen is de vlek wel gereduceerd tot tien procent van zijn originele grootte maar nog steeds

waaaaah

en ribstof is dan ook echt een kutstof om een vlek uit te halen
Als de plek op een niet al te rare plek zit,er een patch over heen naaien,of een vilten bloemtje op maken ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:56
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
en ribstof is dan ook echt een kutstof om een vlek uit te halen
Als de plek op een niet al te rare plek zit,er een patch over heen naaien,of een vilten bloemtje op maken ofzo?
dat is opzich ook een goed idee mijn mams heeft net mijn broek heel heet gewassen.. en het is wel verminderd maar de vlek zit er nog steeds
Oud 19-10-2002, 19:22
razkal
razkal is offline
Citaat:
Syphon schreef:

Schuurpapier doet wonderen.
Oud 23-10-2002, 11:18
~miZzs~
~miZzs~ is offline
ik heb inkt op me (spijker)broek hoe krijg ik dat er nou weer uit??
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:50
marlies
marlies is offline
Citaat:
~miZzs~ schreef:
ik heb inkt op me (spijker)broek hoe krijg ik dat er nou weer uit??
Misschien met inktwisser?
Oud 23-10-2002, 14:54
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

waaaaah
Als het goed is kan je nagellak erafkrabben,
heb je m laten drogen?
(vast niet, logisch )
Als nagellak is opgedroogd,
kan je t makkelijker eraf krabben..
(nouja, bij mij, had ook nagellak gemorst,
op een spijkerbroek, weet niet
of dat veel uitmaakt..)
Oud 23-10-2002, 16:07
jij
jij is offline
best ni te veel zelf meer wassen, maar binnen doen in de stomerij denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:09
~miZzs~
~miZzs~ is offline
Citaat:
marlies schreef:
Misschien met inktwisser?
nee lukt niet... tis inkt van een balpen. zo'n grote dikke streep
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:15
Sturmtiger
Sturmtiger is offline
ik zag de meest logische oplossing niet eens staan.

een gat er in knippen, en in de andere kant net zo'n gat. zodat de broek symetrisch blijft. voila
Oud 23-10-2002, 22:17
Evilqueen
Evilqueen is offline
Lastig! Ik heb ook vaak het probleem dat er vlekken op mn kleding zitten waarvan ik denk dat ze er never nooit meer uitgaan. Beste tip: niks aan doen en je mams erop los laten!

Ossengall (als het zo schrijft) werkt erg goed, alleen minder is dat het vrij gemisch spul is waardoor het een vale vlek op je kleding kan achterlaten. Het helpt wel bij het verwijderen van tipp-ex.

En biotex, je kleding daar in laten weken en de vlek er uitvegen.. daarna in de wasmachine.. klaar.

Helaas is tegen sommige vlekken niks te doen.. zo is mijn mooie lichtblauwe Diesel ook aan z'n einde gekomen .. die draag ik alleen nog maar met uitgaan, dan valt de vlek niet op.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
razkal schreef:
Schuurpapier doet wonderen.
Grrr heb hem al weg gegooid.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Evilqueen schreef:
Lastig! Ik heb ook vaak het probleem dat er vlekken op mn kleding zitten waarvan ik denk dat ze er never nooit meer uitgaan. Beste tip: niks aan doen en je mams erop los laten!

Ossengall (als het zo schrijft) werkt erg goed, alleen minder is dat het vrij gemisch spul is waardoor het een vale vlek op je kleding kan achterlaten. Het helpt wel bij het verwijderen van tipp-ex.

En biotex, je kleding daar in laten weken en de vlek er uitvegen.. daarna in de wasmachine.. klaar.

Helaas is tegen sommige vlekken niks te doen.. zo is mijn mooie lichtblauwe Diesel ook aan z'n einde gekomen .. die draag ik alleen nog maar met uitgaan, dan valt de vlek niet op.
ossengal!! jah dat moetik eens proberen..maar we hebben hem heel heet gewassen en tis wel wat minder..
Oud 25-10-2002, 18:18
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ik geef dit verhaal weer ff een nieuwe dimensie... als je m nou NOG iets viezer maakt heb je een superhippe broek! das hartstikke in! ik heb me dit jaar toch ranzige broeken gezien, net alsof erover heen ge-urineerd ( ) was....gheghe...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:38
GRRR
GRRR is offline
er over schijten is pas sexy en hip
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:19
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
GRRR schreef:
er over schijten is pas sexy en hip

Nouja opzich is het wel een vale broek.. met aan de bovenkant een beetje "vies".. mja die vlek zit bij me knie! en tis echt zo'n rondje
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten