Oud 18-10-2002, 12:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
ik meestal spijkerbroeken met faale p(v)lekken en meestal een vest met zo'n rits die boven en beneden open kan.

koop mn kleren meestal bij Leads

en soms hebben ze bij CoolCat ook wel wat moois
Oud 18-10-2002, 12:08
Verwijderd
Uhm... vanalles... wijde broeken of bootcut (strak boven, lopen vanaf de knie wijd uit)... Meestal strakke truitjes of vestjes ofzo... Koop ik overal, als het maar niet te duur is....
boeie.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:20
Boogie
Boogie is offline
---> Lifestyle
Oud 18-10-2002, 12:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb geen vaste winkel,mijn kleding komt werkelijk overal vandaan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:49
Blubje
Blubje is offline
mn kleding komt overal vandaan, van kinderafdeling h&m t/m wonderwoman, als t maar niet belachelijk duur is, dan vind ik t goed...
meestal wijdere broeken, met een strak shirtje en een vest, ik houuuuu van vesten hihi
mja ik heb ook 'gewone' broeken, en draag ook wel wijdere shirts en van die kangoeroezaktruien (?)
eigenlijk komt t er op neer dat ik heel veel verschillende kleding heb, die uit veeeeeel verschillende winkels komt
blaat
Oud 18-10-2002, 13:34
feline
feline is offline
Hmm mijn kleding is een soort combinatie van stijlvol, nonchalant, vrolijk, trendy ..

Spijkerbroeken koop ik meestal bij Zoe, een winkeltje in Haarlem die merken als Indian Rose, Replay en G-sus verkoopt. Andere broeken verschillen heel erg (Elka's, Benneton etc.) Maar broeken zijn moeilijk te vinden voor mij omdat ik een heel klein maatje heb, een xs van de Hennes is bijvoorbeeld al veel te groot.

Simpele basic truitjes en lieve dingetjes koop ik bij de H&M. Iets meer bijzondere truitjes bij Mango, Kookai, Sissi Boy en Elka's.

In de winter draag ik meestal simpele laarsjes. Het verschilt erg waar ik ze koop.

De winterjassen die ik nu draag zijn een zwarte lange met bordeauxrode binnenkant van G-sus (bij US Import gekocht) en een korte bruine met ingebouwde kraag met een groenige voering (Kookai).
Oud 18-10-2002, 13:43
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
ben ik de enige jongen die geintreseerd is in kleding???
Oud 18-10-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
opzich niet. maar ik heb als zovaak gereageerd in dit soort niet boeiende onorginele topcis.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:04
ruby soho
ruby soho is offline
eh kleren die k leuk vind en pas, niet een bepaalde stijl, combineer gewoon van alles met elkaar

koop t ook bijna overal; waterloopplein, h&m, spazio, de (zwarte) markt en eh ja
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
nee je bent gewoon de zoveelste met een onorigineel topic en de meiden zullen het vast wel aardig bedoelen?

zou kunnen ik weet het niet.........
Oud 18-10-2002, 14:27
Esmée
Esmée is offline
Benetton
America Today
Bijenkorf
Chill Out
Men at Work
Sting (heel soms)
en plaatselijke winkeltjes
Oud 18-10-2002, 14:31
MarilynManson
MarilynManson is offline
Waterlooplein *punt*
koop nie zoow vaak neue kleren,k hou teveel van mn geld whahaha
Oud 18-10-2002, 14:40
Verwijderd
wijde broekjes, bandshirtjes, longsleeves, hooded sweaters.. skateschoentjes..

Ehm..concerten, skatewinkels, winkeltjes die ik onderweg tegenkom en me gewoon wel grappig lijken, waterloopplein ..daar komt het ongeveer op neer?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:50
mood indigow
mood indigow is offline
vodden

op de vuilnisbelt gevonden
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:53
ZHAzha
ZHAzha is offline
men at work, zara, h&m, vero moda, ik kijk echt OVERAL.. dus ik heb niet echt een winkel waar ik ze allemaal koop..

Ik draag bijna altijd spijkerbroeken -> only, levi's, G-sus enz van spijkerbroeken wil ik altijd merk
En daarop strakke truitjes of vesten.. meestal bij de H&M of vero moda ofzow..
Oud 18-10-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
mood indigow schreef:
vodden

op de vuilnisbelt gevonden

je wast ze wel voor t dragen he?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:03
Verwijderd
Vroeger veel dure overhemden van merken als Polo Ralph Lauren, tegenwoordig niet meer. Ik moet meer op de centen letten. Ik koop graag bij de Bijenkorf of bij Steppin' Out.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 15:05
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
hip-hop shit...

britain
footlocker
visionz
12 street
Oud 18-10-2002, 15:12
Dwarfie
Dwarfie is offline
Veel koop ik bij een State of Art outlet. Dat is bijna altijd klassieke kleding.
Verder ga ik regelmatig bij de Bijenkorf, Piet Zoomers en Steppin' Out langs. Vooral die laatste is de laatste (en komende) tijd mijn favoriet. Het is allemaal iets minder prijzig maar wel de stijl die ik het mooiste vind.
Oud 18-10-2002, 15:14
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
van alles..sportief tot casual, maar toch herkennen mensen me wel vaak als bboy

haal het ook overal van H&M tot lacoste tot foot locker tot de markt tot 2e hands

Rat
Oud 18-10-2002, 15:35
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik loop eigenlijk overal wel binnen, gewoon rondsnuffelen. Ik draag vooral simpele t-shirts en rokjes in het zwart en dat is oevral wel te vinden, panties haa ik vaak bij speciale pantie-zaken en de V&D/bijenkorf/H&M
Oud 18-10-2002, 15:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
feline schreef:

Spijkerbroeken koop ik meestal bij Zoe, een winkeltje in Haarlem die merken als Indian Rose, Replay en G-sus verkoopt. Andere broeken verschillen heel erg (Elka's, Benneton etc.) Maar broeken zijn moeilijk te vinden voor mij omdat ik een heel klein maatje heb, een xs van de Hennes is bijvoorbeeld al veel te groot.
ik heb t zelfde probleem, ik heb maat 28 en in winkels als mango en h&m pas ik dus nix. Daarom loop ik vaak in ribbroeken want die pas ik tenminste, (ik heb nu maar 3 broeken waarvan 1 eigenlijk niet meer kan) , shirtjes enzo-vrij basic allemaal- uit allerlei winkels zoals de h&m.
Oud 18-10-2002, 16:16
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik heb geen vaste winkel,mijn kleding komt werkelijk overal vandaan.
Oud 18-10-2002, 16:19
shanli
shanli is offline
Ik koop mijn kleren zo'n beetje overal
Heb niet echt een vaste winkel.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:

America Today
Bijenkorf
Men at Work
Ik ook

Toevoeging:

Steppin' Out
Piet Zomers
Witteveen
New Port Blue

soms andere winkels als de RW store enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 16:24
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik draag niet echt 1 specifiek soort kleding. Waar ik het koop is ook totaal verschillend; van Black Planet tot Sting tot V&D...etc.
Oud 18-10-2002, 17:01
gizmo
gizmo is offline
Ik draag ech verschillende dingen (merken) door elkaar..

Moet wel zeggen dat de hennis kinderafdeling kewl is..
hehe.. ja ik ben klein
Oud 18-10-2002, 17:09
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Veel kleding komt uit de H&M/V&D en dat soort winkeltjes
Ik kom ook vaak in tweedehandszaakjes of op rommelmarkten
eeh verder af en toe waterloopplein,diabolo,roxy
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:20
Verwijderd
Ik draag vooral wijde (spijker)broeken, bandshirtjes/truien, vestjes etc....en owjah van die lievvige truitjes met wijd uitlopende mouwen en spiegeltjes enzow

Koop men kleren eig overal, maar vooral in Amsterdam en Leiden, daar hebben ze wel leuke winkeltjes en waterlooplein natuurlijk....en bij concerten koop ik soms de bandshirtjes
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 17:37
- Cadaveria -
- Cadaveria - is offline
wijde broeken, lange rokken of mini-rokjes
kleurige shirts met kewle prints, bandshirts, of gewoon aparte truitjes

ik koop ze in alternatieve winkeltjes, 2e-handswinkeltjes of in gewone alledaagse winkels als de v&d of c&a..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:24
Verwijderd
Ik draag alles. Werkelijk alles. Lange rokken, korte rokjes, wijde broeken, rechte broeken, opvallende kleren, nette kleren.. Over het algemeen zijn er maar erg weinig dingen die ik niet aan zou willen en/of winkels waar ik niet kom. Meestal combineer ik zwart met een fel kleurtje, hoewel ik soms afwijkende buien heb waarbij ik een week lang enkel in 't zwart loop of juist compleet gehuld in zuurstokroze rondhobbel, om maar even twee uitersten te nemen. De laatste tijd draag ik meer rokken dan broeken, en dan vooral net-boven-de-knie rokken, maar ik denk dat het binnenkort wel weer om zal slaan - zeker met de winter coming up.

Ik vind het leuk om op te vallen, dat wel. Maar dan niet op de manier dat mensen hun ogen dicht moeten knijpen omdat ik in een hevig fluoricerend 'iets' voorbij kom of door mijn hofd vol te schminken met zwarte eyeliner en mouwen van drie meter doorsnede aan te doen. Ik wil opvallen maar wel zo dat mensen kunnen zeggen 'Okay, het is niet mijn smaak, maar het springt er wel uit, en om eerlijk te zijn is het nog met stijl bij elkaar gezocht ook'. Althans, dat is de bedoeling.. Vaak lukt dat niet - stiekem heb ik nogal vaak dat ik geen zin heb om lang na te denken over wat ik aanheb en dus het eerste de beste uit de kast trek.

*slaat tekst op om 't in elk soortgelijk topic te kunnen posten*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:32
yvonnaah
yvonnaah is offline
pfff ik koop eik vanalles!!!
broeken: eerst droeg ik altijd wijde skatebroeken maar laatste tijd heb ik wel liever strakkere spijker/rib broeken die wa strak zittuh en onder wel wijd zijn
skoenen: eumzz eik altijd wel skateskoentjuhs
shirts/truien: das echt altijd verschillend! als het me maar mooi staat en fijn zit! maark vind het wel leuk als het wel iets anders is als een simpel(e) shirt/trui
sokken: altijd wel sportsokkuh van de hema ofzoow
sieraden: moetuh veel en felle kleurtjuhs hebbuh!!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wijde broeken, strakke broeken (maar dan geen spijkerstof, maar van dat gladde spul, anders zitten ze niet lekker ), driekwartsbroeken, lange rokken, korte rokjes, knierokjes, bandshirts, sweaters, bloesjes, felgekleurde shirtjes met allerlei onzin dr op.. *blah*

bij skate-winkels, "normale" winkels, gothic-winkels, 2e-hands-winkels, gewoon stijlvolle winkels waar ze veel kleurige dingetjes verkopen..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:52
Roos
Roos is offline
Bijenkorf
Tommy Store
plaatselijke Polo Jeans etc. winkels
Benetton, maar die zit ook in de Bij
Schoenenwinkel Assem

Cristalle (vlaardingen)
Scavare (vlaardingen)
schoenenwinkel Kempers (vlaardingen)

Dit zijn de favorieten, maar als ik echt de tijd neem, ga ik natuurlijk ook bij andere winkels kijken.
Oud 18-10-2002, 18:55
Verwijderd
Oja, oja, ik ben de schoenen vergeten! Ik draag kisten, altijd en overal. Voornamelijk omdat ik geen geld heb om New Rocks te kopen, eigenlijk, maar dat maakt niet uit, want waarschijnlijk lopen mijn kistjes toch veel beter. *knuffelt kist*

Ze zijn wel veel mooier dan kisten, dat wel.

Ik wil ook nog altijd van die heeele hoerige hoge veter-laarzen op plateauzolen hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
maaaasj!! wrom is u niet op msn? *zat de net zomaar tegen een persoon aan te lullen die als nick "paranoide" had en dus geen masj bleek te zijn*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
maaaasj!! wrom is u niet op msn? *zat de net zomaar tegen een persoon aan te lullen die als nick "paranoide" had en dus geen masj bleek te zijn*
Ik kom over een halfuurtje online Ik moet zo toch weg want m'n vader wil z'n mail kijken, en dan is het niet echt de moeite waard om een heel gesprek te beginnen..

..En die persoon ga ik zo schoppen, ik heb al alle rechten op 'paranoide'. Plagiaat, heet zoiets.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:11
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Oja, oja, ik ben de schoenen vergeten! Ik draag kisten, altijd en overal. Voornamelijk omdat ik geen geld heb om New Rocks te kopen, eigenlijk, maar dat maakt niet uit, want waarschijnlijk lopen mijn kistjes toch veel beter. *knuffelt kist*

Ik wil ook nog altijd van die heeele hoerige hoge veter-laarzen op plateauzolen hebben.
Je moest is weten hoe lekker new rocks lopen
mijne iig wel, veel beter dan kisten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik kom over een halfuurtje online Ik moet zo toch weg want m'n vader wil z'n mail kijken, en dan is het niet echt de moeite waard om een heel gesprek te beginnen..

..En die persoon ga ik zo schoppen, ik heb al alle rechten op 'paranoide'. Plagiaat, heet zoiets.
ik moet zo gaan oppassen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:15
SuuS
SuuS is offline
rokjes, broeken, blousjes, vanalles en nog wat. Als het maar een beetje stijlvol & 'collegelook' heeft... Dat vind ik echt helemaal super...! Enne tsjah waar koop ik mijn kleding? Meestal bij Herman Sans, Vero Moda, Only, American Today, Chill Out, Sting...enz
Oud 18-10-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
Je moest is weten hoe lekker new rocks lopen
mijne iig wel, veel beter dan kisten.
Jij hebt mijn kisten niet aangehad.
(Met andere woorden: Haal me nou niet uit m'n droomwereldje, jij stommerd! )

Sam: Ach meid, ik ben internetverslaafd, weet je nog. Dus ik zit hier nog tot een uur of drie, neem aan dat je dan wel trug bent?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:18
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Jij hebt mijn kisten niet aangehad.
(Met andere woorden: Haal me nou niet uit m'n droomwereldje, jij stommerd! )

Sam: Ach meid, ik ben internetverslaafd, weet je nog. Dus ik zit hier nog tot een uur of drie, neem aan dat je dan wel trug bent?
en nog een voordeel van new rocks, na een maandje voelen je kisten aan als badslippers, zo licht

*evil grin*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
en nog een voordeel van new rocks, na een maandje voelen je kisten aan als badslippers, zo licht

*evil grin*
Hehe
Ik heb New Rocks een keer aangehad, en toen probeerde ik er mee een trappetje af te lopen, was ik er af gevallen omdat die dingen zo zwaar zijn en ik dat niet door had, eerst

Maar met kisten heb je dan weer hetzelfde effect als je een maand later je dc. Martins uit de kast haalt, dus feitelijk telt dat argument van jou niet mee. *eviller grin*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:26
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

euhw.....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
euhw.....
..leuke ouders zijn 't, die hun kind tot drie uur 's nachts alleen laten.

*rent speciaal voor sam naar msn*

En ik heb het halve forum in m'n lijst staan, dus ik zeg bij deze dat niemand me aan moet spreken omdat ik toch na twee minuten weer weg ga. *kijkt arrogant*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:31
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Hehe
Ik heb New Rocks een keer aangehad, en toen probeerde ik er mee een trappetje af te lopen, was ik er af gevallen omdat die dingen zo zwaar zijn en ik dat niet door had, eerst

Maar met kisten heb je dan weer hetzelfde effect als je een maand later je dc. Martins uit de kast haalt, dus feitelijk telt dat argument van jou niet mee. *eviller grin*

jah, traplopen blijft lastig, verdomme kleine treden ook.

om maar even een keer ontopic te gaan:

wat: niet echt een stijl, ik besteed niet echt veel aandacht aan m'n kleren, als het maar niet te kleurig is .

waar: overal en nergens, ik koop 2x in het jaar kleding, en ik koop dan overal waar ze maar wat leuke kleding hebben.

Ik kom nu zeker wel over alsof ik eruit zie als een zwerver
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

*pakt zijn new rocks*

nanananananananananananana
Oud 18-10-2002, 19:53
a new noise
a new noise is offline
mooie simpele zwarte kistjes zijn mooi
new rocks zijn ontiegelijk kitsch (in de slechte zin van het woord)

maar dat moet jullie natuurlijk niet beletten tot het aanbidden van dit schoeisel
Oud 18-10-2002, 19:56
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
a new noise schreef:
mooie simpele zwarte kistjes zijn mooi
new rocks zijn ontiegelijk kitsch (in de slechte zin van het woord)

maar dat moet jullie natuurlijk niet beletten tot het aanbidden van dit schoeisel
uiteraard zal een hoogwaardig forumballetje als u mijn smaak niet beinvloedden nee.

maar in de winter zijn ze handy-dandy warm waterdicht en vooral lekker hoog en comfortabel.
Oud 18-10-2002, 19:56
punkyfish
punkyfish is offline
Kledingwinkels: H&M, Hema, Zeeman, V&D, Yankee Dump, Only/Vero Moda, heel soms Britain.
Schoenen: Britain, Downtown, Émotion.

Het moet dus gewoon goedkoop zijn, goed combineren brengt veel op.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten