Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Owow ik zou het heel eng vinden als het mijn zus was, ik denk dat die jongen foute dingen aan het doen is. Maar ja misshcien dat jongens daar zo met meisjes omgaan, dat kan ook. Maar ja ik zou er wel eens goed met je zus over praten hoor!! Of als je haar niet meer spreek mail der een keertje ofzo. En idd zoals ookal gezegd wordt, zorg dat je weet waar ze verblijft enzo! Misschien is het wel een hele gewone jongen en is het niks om je zorgen over te maken, maar ik betwijfel het... Sterkte!
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het zeker wel riskant is wat ze van plan is. Als je haar niet kunt tegenhouden, zorg dan in elk geval dat je weet waar ze verblijft (voor zover mogelijk). Misschien zijn er wel instanties die te maken hebben met dit soort situaties of met vrouwen die gevangen worden gehouden in andere landen, probeer zoveel mogelijk informatie in te winnen en probeer erachter te komen hoeveel risico ze loopt en wat jullie moeten doen als er iets gebeurt of hoe jullie het kunnen voorkomen. Desnoods vraag je die informatie gewoon aan de ambassade van dat land of aan de politie (misschien verwijzen zij je wel door).
Overigens denk ik dat als ze niet gaat, jullie ook bedacht moeten zijn op repressailles van zijn kant, ik denk niet dat hij jullie zus zomaar met rust zal laten en hij weet nu wel waar jullie wonen. |
![]() |
|
![]() |
Jeetje wat een idiote situatie!!!
![]() ![]() ![]() Ik zou het ook echt niet vertrouwen hoor, echt niet! Ik denk dat je zus dus blind is van verliefdheid? Dan valt er weinig aan te doen..In zo'n situatie wil ze echt nergens naar luisteren..Wat hoe oud je ook bent...liefde maakt volgens mij altijd blind.. ![]() Ik snap echt dat je je zorgen maakt.. Misschien kan een van je ouders met haar meegaan desnoods? Ik ken een meisje die op vakantie was naar Turkije.. Daar had ze een jongen achter de bar leren kennen (een barjongen...niet te vertrouwen meestal toch ![]() ![]() Maar ja die kenden elkaar dus al..Maar dit is wel beetje eng! Veel succes! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja.. die gast is net een loverboy... die kopen eerst ook allemaal kadoos en dan kennen ze de hoer spelen..maar met buiterlanders is het weer zow van dat ze weer teruh naar hun eigen land gaan en dat je dan gelijk daar moet blijven.... (nix tegen buiterlanders ofzow maar het is zow) sterktee
![]() |
![]() |
|
![]() |
Spijtig dat ik het moet zeggen,
maar ik denk net hetzelfde als jij ... Als ze vertrekt, zie je ze niet meer terug! Of is ze toch getrouwd ofzo... ![]() Ik zou haar met een smoes proberen in het land te houden! En stoppen dat ze naar de Emiraten gaat! Maar natuurlijk zal ze ooit wel van plan zijn naar daar te gaan, en zal je ze op een bepaald ogenblik niet meer kunnen tegenhouden! Maar wat vinden je ouders er dan in godsnaam van?? Keuren die dat dan zomaar goed?? Dat mensen zich zo kunnen laten vangen, strange... Ik hoop dat ik dat nooit tegenkom! ![]() SUCCES, xxx
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, efkes naar de rest van het topic... Ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet haar goed te waarschuwen voor het een en ander en laat haar luisteren. En anders... koop nog een stel tickets naar dat land, zorg dat je familie er meteen een vakantietripje van maakt (of een paar goede vrienden van haar). Wat ook belangrijk is... zorg dat ze inziet hoe hij is. Als hij inderdaad streng reageert als ze iets doet dat hem niet zint, dan moet je dit aan haar duidelijk maken. Noteer de punten die hij haar heeft afgekeurt en vraag haar welke punten zij van hem heeft afgekeurd... of hij zich dus ook aan haar aanpast. Ga tevens na welke Godsdienst hij heeft en hoe streng gelovig hij hierin is en wat dit betekend ten opzichte van de vrouwen binnen die Godsdienst. Dit kan belangrijk zijn. (laat haar anders dit forum lezen, dan ziet ze misschien ook dat anderen zich zorgen maken over een dergelijke situatie)
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 18:57. |
![]() |
|
aij, gaat je zus daar alleen naartoe of met iemand anders.
misschien kan je wel praten met haar, maar misschien heeft je zus wel helemaal niet in de gaten met wat voor iemand ze te maken heeft. misschien kun je een smoes verzinnen om haar in nederland te houden. maar ik denk dat je het beste met een ander familielid kunt praten of met een goede vriendin van je zus. dan kunnen jullie haar overtuigen dat het niet echt slim is om naar die vriend toe te gaan.............misschien kent ze hem volgend jaar wat beter.!? ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
vriendin snijdt zichzelf ikbeniemand | 19 | 18-08-2014 08:03 | |
Psychologie |
HELP Wat moet ik nou??:( Salvia | 35 | 08-04-2004 21:26 | |
Psychologie |
Wat heeft mijn broer? Phylicia 14 | 51 | 02-07-2003 11:01 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |