Oud 14-02-2002, 21:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar er is bij de OS helemaal geen reclame, behalve bij de sporters zelf.

Is dit een goede zaak of niet?

de tering
Oud 14-02-2002, 21:55
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ze zijn nou gaan huilen over dat Nederlandse supporters reclame uitingen dragen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:16
Lollypopje
Lollypopje is offline
Ja, dat viel me ook al op! Tis wel ff wennen, vind ik, maar vind t wel goede zaak. De Olympic Oval krijgt er een veel rustiger karakter van
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ja ik vind het ook wel goed, maar het kost het IOC wel enorm veel geld. Ze bouwen wel een olympisch dorp, weet ik het hoeveel ijsbanen en die dingen moeten na de spelen weer verbouwd worden, omdat er dan geen 50.000 toeschouwers meer zitten.

de tering
Oud 19-02-2002, 13:00
Tofke_H
Tofke_H is offline
Het IOC heeft enkele sponsers die jaarlijks heel veel geld in hun organisatie steken, oa Coca Cola, met deze link kan je die sponsers allemaal bekijken. Het is dus niet zo dat de OS zonder sponsers zit. Het is wel zo dat andere reclame borden ed weg moeten. Natuurlijk proberen de andere zoveel mogelijk in de kijker te lopen want de OS worden wereldwijd gevolgd. En enkele seconde in beeld is weer zoveel extra reclame.

De NOS heeft enkele dagen geleden het hier ook over gehad. Dat er speciale mensen rondlopen die reclame weg halen. En dat de NLers een nota ontvangen hadden dat ze hun reclame moesten weg doen.

[Dit bericht is aangepast door Tofke_H (19-02-2002).]
Oud 23-02-2002, 20:19
Kirk22
Kirk22 is offline
kijk eens een NFL, NBA, NHL of MLB wedstrijd: geen lelijke shirtsponsors, geen lelijke reclameborden, geen andere shit die niet op het veld thuishoort.
Maar raar genoeg zijn de NFL en de MLB wel de rijkste bonden ter wereld, van die andere bonden weet ik het niet, maar die lopen ook wel lekker.

Daar kan het omdat er veel mensen kijken, en dus reclamezendtijd enorm veel geld opleverd, net als bij de OS.

Het bevalt me wel.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten