Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik vind klef meer de hele tijd zoenen, de hele tijd tegen elkaar zeggen hoeveel je van elkaar houdt... (ik is heeeeeel klef, sorry ![]()
|
Klef zijn vind ik dat mensen de hele tijd aan elkaar gaan zitten te plukken enz...en dan vooral als je maar met zn 3en ben, en die 2 zitten de hele tijd kusjes te geven enz... Doen alsof je niet eens een minuut zonder elkaar kan of zonder een kusje kan.
Allemaal overdreven gedoe hoor. |
![]() |
|
Ik vind dat je pas klef bent als je in het openbaar alsmaar aan elkaar zit en niet van elkaar af kunt blijven. Dat je bij elkaar op schoot zit en maar blijft zoenen enzo. Gatver! Daar kan ik absoluut niet tegen.
Als je alleen met zn 2tjes bent, vind ik het iets heel anders. Dan is er niemand bij en ik zelf heb ook tijden nodig dat ik ff vastgehouden moet worden en meer dingen wil van mijn vriend ![]() Omdat ik zo'n hekel aan kleffe mensen heb, doe ik het ook niet. Ik "klef" alleen met mn vriend als er niemand bij is (niet dat we dan alleen maar kleffen, we doen natuurlijk ook nog een boel andere dingen). Ik snap ook niet dat kleffe mensen zich niet schamen, ik zou me echt ongemakkelijk voelen tegenover de andere mensen.... Maarjah, wie ben ik?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe klef zijn jullie? Verwijderd | 45 | 06-07-2007 19:43 | |
Liefde & Relatie |
kleffen Roodkopje | 28 | 06-03-2005 13:49 | |