Oud 05-03-2002, 08:35
T_Robson
T_Robson is offline
Roda doet het dit seizoen minder dan anders, vooral omdat we geen scorende aanvallers hebben. Maar dat probleem wordt waarschijnlijk opgelost door Sergio en Christiano volgend seizoen . Met het spel zelf zit het wel goed.
Maar wat ik van jullie wil weten is:
op welke plaats staan ze na 34 wedstrijden?
Gaan ze degraderen?
Of wordt het nog de middenmoot?

Wat ik ook wilde weten is:
-Wie moeten er weg en
-Wie moeten er komen
-Wie is de beste van Roda
-Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien.

[Dit bericht is aangepast door T_Robson (05-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 08:59
DannyH
DannyH is offline
gooi ze allemaal op de brandstapel zijn we daar ook van af
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 14:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DannyH schreef:
ja en jullie ook dan is MVV weer nr.1
Oud 05-03-2002, 14:27
Krugdinho
Krugdinho is offline

Wat ik ook wilde weten is:
-Wie moeten er weg en lachambre zafarin tsjoutan vd leur rudge
-Wie moeten er komen van gobbel emeran broerse
-Wie is de beste van Roda anestasio
-Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien. oneens

[Dit bericht is aangepast door Zaagmanz (05-03-2002).]
Oud 05-03-2002, 16:00
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
roda gaat elfde eindigen ofzo

moeten weg: vd luer, berglund
moeten komen: sergio en cristiano
de beste: luijpers (door de goal tegen milan )
berglund miskoop: yep
Oud 05-03-2002, 16:10
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
roda gaat elfde eindigen ofzo

moeten weg: vd luer, berglund
moeten komen: sergio en cristiano
de beste: luijpers (door de goal tegen milan )
berglund miskoop: yep

Berglund is geen miskoop, alleen heeft ie zichzelf nog niet kunnen bewijzen!!

Forza Roda
Forza West 5
Oud 05-03-2002, 16:21
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Finntroll schreef:

Berglund is geen miskoop, alleen heeft ie zichzelf nog niet kunnen bewijzen!!
volgens mij wel, en heeft hij toen hij de kans gekregen heeft het verpest
Oud 05-03-2002, 19:37
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
DannyH schreef:
Jullie zien we wel op de laatste speeldag.
Oud 05-03-2002, 21:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
-Wie moeten er weg? Lachambre, Vandenbroeck, Van Dijk, Berglund, Kalac, Zafarin.
-Wie moeten er komen? Sergio en Cristiano zijn goede aankopen, verder Van der Luer er ELKE wedstrijd inzetten! En een links back.
-Wie is de beste van Roda? Regillio Vrede, Mark Luypers, Gerrie Senden, Bernard Tchoutang, Tom Soetaers, Kevin Van Dessel, Yannis Anastasiou, Fatih Sonkaya, Humfrey Rudge, Bas Roorda, dat zijn nog de betere spelers.
-Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien. Mwah...
Oud 05-03-2002, 22:17
Nena21
Nena21 is offline
Ik denk...hmm 12e ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 14:49
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
-Wie moeten er weg? Lachambre, Vandenbroeck, Van Dijk, Berglund, Kalac, Zafarin.
-Wie moeten er komen? Sergio en Cristiano zijn goede aankopen, verder Van der Luer er ELKE wedstrijd inzetten! En een links back.
-Wie is de beste van Roda? Regillio Vrede, Mark Luypers, Gerrie Senden, Bernard Tchoutang, Tom Soetaers, Kevin Van Dessel, Yannis Anastasiou, Fatih Sonkaya, Humfrey Rudge, Bas Roorda, dat zijn nog de betere spelers.
-Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien. Mwah...
Hm. Vandenbroeck & Berglund horen zeker nog thuis bij ons in Kerkrade. Net als spiderman Kalac.

Het hoofdstuk Van der Luer is voor ons supporters nu eigenlijk wel afgelopen. Eric voegt niet meer dat extra's toe aan de ploeg. Hij mag rustig in de technische staf komen of hij rot maar lekker op naar die pierenclub van jullie. Mag ie een jaartje uitspelen bij zijn geboortestad.

En een goede linksback zoeken is moeilijk. Zeer moeilijk. Van Haaren was de beste bij Roda op die positie.

Maar wees gerust - Roda zal terugkomen. En hoe.

Roda is tenminste de enige club die de Limburgse naam hoog houdt.
Oud 06-03-2002, 15:54
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Hm. Vandenbroeck & Berglund horen zeker nog thuis bij ons in Kerkrade. Net als spiderman Kalac.

Het hoofdstuk Van der Luer is voor ons supporters nu eigenlijk wel afgelopen. Eric voegt niet meer dat extra's toe aan de ploeg. Hij mag rustig in de technische staf komen of hij rot maar lekker op naar die pierenclub van jullie. Mag ie een jaartje uitspelen bij zijn geboortestad.

En een goede linksback zoeken is moeilijk. Zeer moeilijk. Van Haaren was de beste bij Roda op die positie.

Maar wees gerust - Roda zal terugkomen. En hoe.

Roda is tenminste de enige club die de Limburgse naam hoog houdt.

Hey Gonzo, waar woon je dan ergens in Kerkrade (gewoon ff nieuwsgierig)?
Oud 06-03-2002, 16:16
Kirk22
Kirk22 is offline
Roda moet maar lekker in de Belgische competitie gaan voetballen. Is voor iedereen een betere oplossing.
Oud 06-03-2002, 16:17
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Finntroll schreef:

Hey Gonzo, waar woon je dan ergens in Kerkrade (gewoon ff nieuwsgierig)?
Bleijerheide.
Oud 06-03-2002, 16:18
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Roda moet maar lekker in de Belgische competitie gaan voetballen. Is voor iedereen een betere oplossing.

Volgens mij kun je beter van dit forum opzouten. Is voor iedereen een betere oplossing.

Oud 06-03-2002, 17:22
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Bleijerheide.

Ahz, 'Holz' hier
Oud 06-03-2002, 17:23
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Als jij dan in Turkije gaat wonen!!!!
Oud 06-03-2002, 19:51
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
Als jij dan in Turkije gaat wonen!!!!

Wat heb ik met Turkije te maken?

- Roda: de spelers zijn toch allemaal Belg. De voorzitter word helemaal niet serieus genomen in Nederland en de sponsors weten niet wat ze met Roda aanmoeten.

-Het Publiek: hier worden ze toch nooit kampioen, daar hebben ze best een kans. Het publiek is meestal Limburgs en die willen toch niet bij Nederland horen.

-De Nederlanders: 99.99% vd voetballiefhebbers schijt op Roda (de rest is fan van roda).

-De Belgen: Roda betekend een enorme kwaliteitsinjectie voor de Belgische competitie, die echt geen pepernoot waard is.

Toch?

Vertel me ff dan wie er NIET gebaat is bij een overgang van Roda naar de Belgische competitie.

------------------
Vidi Vici Veni - Ik zag, overwon en kwam.

[Dit bericht is aangepast door Kirk22 (06-03-2002).]
Oud 06-03-2002, 23:10
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

- Roda: de spelers zijn toch allemaal Belg. De voorzitter word helemaal niet serieus genomen in Nederland en de sponsors weten niet wat ze met Roda aanmoeten.

Niet serieus genomen? Je doelt op dat overtrokken stukje in dat blad?
Sponsors?!?Zit toch wel snor dach t ik zo!!

-Het Publiek: hier worden ze toch nooit kampioen, daar hebben ze best een kans. Het publiek is meestal Limburgs en die willen toch niet bij Nederland horen.

Willen wij niet bij Nederland horen?!?!

-De Nederlanders: 99.99% vd voetballiefhebbers schijt op Roda (de rest is fan van roda).

Die zogenaamde 'voetballiefhebbers' hebben alleen maar oog voor de grote 3. Denk je nou echt dat ze wel oog hebben voor de rest van de eredivisie? Zoals AZ, Willem 2, Nec etc etc? Dacht het niet!!

-De Belgen: Roda betekend een enorme kwaliteitsinjectie voor de Belgische competitie, die echt geen pepernoot waard is.

Toch?

Dus?!?!?!

Vertel me ff dan wie er NIET gebaat is bij een overgang van Roda naar de Belgische competitie.

Is hetzelfde als ik zou zeggen, wie is er niet begaat als Willem 2 in Duitsland gaat meespelen. Dat slaat namelijk ook nergens op!!

Heb het idee dat je niet van hiet komt, anders zou je nooit zulke onzin zeggen!!!

Oud 06-03-2002, 23:20
Kirk22
Kirk22 is offline
Gast, zorg ff dat je text niet in mijn text komt te staan.

Ik kom 'wel van hier'. Ik heb het niet over een blad en vind Roda meer Belgisch dan Nederlands.

Die Duitsland - WII vergelijking slaat mank, omdat ik net heb uigelegd wat Roda en Belgie met elkaar hebben, dat heeft WII niet met Duitsland.
Verder heb ik wel eens het idee dat limburgsers het niet zo op NL hebben.
Ik vind alleen Limburgs onverstaanbaar, maar verder zijn het prima mensen.
Oud 07-03-2002, 00:22
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Ik kom 'wel van hier'. Ik heb het niet over een blad en vind Roda meer Belgisch dan Nederlands.

Die Duitsland - WII vergelijking slaat mank, omdat ik net heb uigelegd wat Roda en Belgie met elkaar hebben, dat heeft WII niet met Duitsland.

Moet Roda omdat ze volgens jou een 'goede' band hebben met België dan in de Belgische compititie gaan spelen?!?!Hoop toch dat die opmerking sarcastisch bedoelt was!!

En ik heb eerder het idee dat sommige mensen wat tegen Limburgers hebben, maar ja dat zal vast aan mij liggen.
Oud 07-03-2002, 08:18
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik schijt niet op roda!
en zoveel belgen heeft ut niet
soetarst lachambre vandebrouck en van dessel
Oud 07-03-2002, 10:11
Rodajc
Rodajc is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Toch?

Wat jij beweert slaat helemaal nergens op. Het zijn simpelweg geen argumenten. Ik kan ook zo wild wat roepen over Willem II, en dan zeggen: 'ga hier maares op in'. En ik kan dat, ja, want ik woon/studeer in Tilburg, en weet er wel wat vanaf. Bijvoorbeeld dat bij jullie ook een aantal belgen spelen (bijvoorbeeld De Vlieger, Caluwé..)
Dat wij Belgische spelers zoeken is niet vreemd. We zitten er dichtbij in de buurt, ze zijn betaalbaar, zijn in veel gevallen (soetaers, peeters, van houdt) goede spelers, en hebben dezelfde mentaliteit. Niets mis mee dacht ik.
Ik zou niet weten waarom onze voorzitter niet serieus zou wordne genomen. Dat zou dan dom zijn, immers; ondanks vele, véle tegenwerkingen heeft hij er toch mooi voor gezorgd dat wij nu in een van de mooiste stadions van Nederland (móóier dan Willem II).
Sponsors die niet weten wat ze met ons aanmoeten? Totaal loos argument, gaat nergens over. Ik dacht toch dat een wedstrijd in San Siro een mooie reclame is. Wij hebben meer sponsors dan jullie (denk aan Eneco en essent, maar nog wel meer).
Wordt Willem II ooit kampioen?? En wat bied jullie publiek nu?! Jullie worden uitgelachen door Matthijssen!! Die heeft het over een bioscooppubliek, en dat is pas triest! Wij mogen dan soms Limburgse songs zingen (zoals elke club in zijn/haar dialect zingt), maar wij zingen tenminste!! Voor jou niet verstaanbaar? Er valt tenminste wat te verstaan, jullie zingen helemaal niet.
Er schijt helemaal niemand op Roda. Misschien Willem II, uit frustratie, omdat ze al 10 jaar in Tilburg niet van ons hebben kunnen winnen. Misschien komt het door die nederlaag van vorige week, ik weet het niet. Het zal wel jalozie zijn uit Tilbrug, omdat Roda wél een structurele subtopper is, en Willem II dat slechts incidenteel is; dat zal het wel zijn.
Mijns inziens is de Be;gische competitie helemaal niet zoveel zwakker dan de Nederlandse. Dat kun je braaf en stoer blijven volhouden, maar dat is niet meer zo. Clubs als Genk, Club Brugge, Luik en Anderlecht zouden zonder moeite in de nederlandse top meespelen, geen probleem.
En wat jou betreft, je zult wel gefrustreerd zijn ofzo. Je argumenten slaan in ieder geval nergens op. Zo kan ik ook zijken over Willem II, maar dat doe ik niet, daar voel
ík me te goed/groot voor. Jou vind ik slechts een triest mannetje, die maar wat meelult met wat hij om zich heenhoort. Beetje jammer voor een Tilburger..

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 10:48
Rodajc
Rodajc is offline
Gaan ze degraderen? Duhuh, tuurlijk niet.
Of wordt het nog de middenmoot? dat zal t wel zijn

-Wie moeten er weg?
Vrede (krijgt Rudge een kans), Lachambre (alsie dan toch geen kans krijgt), één keeper (maakt me niet uit wie), Vandenbroeck, Nygaard.
-Wie moeten er komen?
Een fatsoenlijke linksback, een creatieve middenvelder en sergio&christiano
-Wie is de beste van Roda?
Gregoor van Dijk/Mark Luijpers
-Stelling: Berglund is een miskoop, hij heeft nog niks laten zien.
Absoluut oneens, die man moet een faire kans krijgen alsie fit is.

Opstelling voor volgend jaar
Kalac

Sonkaya Rudge Luijpers Hermans

Van Dijk

Christiano Sergio Soetaers

Berglund Anastasiou

*watertand*

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 11:43
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

Jouw stukje is dus in zijn geheel nogal belachelijk.

Waarop baseer jij het feit dat men Roda JC liever opgerot ziet? Heb je een bron voor die 99,99%?

Over onze geldschieter Nol Hendriks heb ik ook alleen maar goede woorden. Hij haalt genoeg interessante sponsors naar Kerkrade. En tevens heeft hij van het Parkstad Limburg Stadion een multicomplex gemaakt. Zo zit er oa. een broodjeszaak, megavideotheek, fitnessruimte en zijn er plannen voor een megabioscoop en discotheek. Zie ik mensen in Tilburg niet nadoen.

En dan dat gezeik over onze Belgische aankopen. Het bewijst zich wel steeds weer dat die aankopen niet mis waren. Ik bedoel: Waar is Bob Peters? Juist - bij misschien wel de vierde club van Nederland qua begroting. Waar is Peter van Houdt? Juist - die heeft Mönchengladbach terug de Bundesliga ingeschoten.

Ik durf zelfs te zeggen dat Roda de afgelopen vijf jaar ontzettend veel produkten voor het Nederlandse voetbal heeft grootgebracht. Als mensen zoals Babangida, De Kock, Van Haaren, Van Galen & Huiberts nog in Kerkrade voetbalden zaten we nu waarschijnlijk al als vaste subtopper.

Afijn - Ik heb vertrouwen erin dat het bestuur en Hendriks volgend seizoen verse aankopen doen. Gelukkig hebben we al Christiano & Sergio. Het begin voor de terugkeer naar Europees is er.

Oud 07-03-2002, 11:48
Rodajc
Rodajc is offline
Gonzo, toch vind ik dat Nolie af en toe doordraaft. Zoals weer in VI. Dat schaadt de club, en moet hij niet doen, Hij moet doen waar hij goed in is, en dat is bestuurslid technische zaken zijn. Hij moet zich niet bemoeien met de trainer.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 12:12
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Rodajc schreef:
Gonzo, toch vind ik dat Nolie af en toe doordraaft. Zoals weer in VI. Dat schaadt de club, en moet hij niet doen, Hij moet doen waar hij goed in is, en dat is bestuurslid technische zaken zijn. Hij moet zich niet bemoeien met de trainer.
Ok Ok. Maar je moet niet vergeten dat Nol de club groot heeft gemaakt. Anders zaten we nu met dezelfde problemen als die grijze muizen in Sittard.

Maar je hebt gelijk. Ook het bestuur kan ik af en toe afschieten. Hoe zij met hun trouwe aanhang af en toe omgaan is gewoon spijtig.

Oud 07-03-2002, 13:25
Rodajc
Rodajc is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Ok Ok. Maar je moet niet vergeten dat Nol de club groot heeft gemaakt. Anders zaten we nu met dezelfde problemen als die grijze muizen in Sittard.

Maar je hebt gelijk. Ook het bestuur kan ik af en toe afschieten. Hoe zij met hun trouwe aanhang af en toe omgaan is gewoon spijtig.

Dat weet ik. Probleem bij ons bestuur is vooral dat het vaak moeite heeft om zich aan haar taak te houden. Soort 'schoenmaker blijf bij je leest'-principe. Theo Pickée moet zich gewoon bezig houden met zijn voorzitterschap, daar is hij goed in. Nol is een zeer goed technisch bestuurslid. Over onze vrinden Marcel Michiels en Frank Rutten kan ik boeken volschrijven. Zij doen idd niet waar ze voor zijn. Ik ben blij met ons supportershome, maar aan zaken als bijvoorbeeld de omloop is eigenlijk nog steeds niets gedaan, en dat is spijtig. Ik begrijp dat ik geduld moet hebben, en zie dat er aan het stadion gewerkt wordt (met name oost wordt grooooot, joh!! Dat wordt een vette discotheek denk ik ) om maar te zwijgen als met een jaar of 2 echt alles af is. Dan hebben we echt het mooiste stadion van Nederland
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:09
Finntroll
Finntroll is offline
Fijn om hier eens wat Roda fans te zien!!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten