![]() |
|
Mijn broertje had dat ook.
Sinds we erachter zijn gekomen dat hij de wc steeds verstopte moest hij een mes meenemen naar de wc en ja in stukken hakken. Vies ja, maar wel effectief. Het was zijn speciale poepmes. Maar sinds een hafl jaartje ongeveer heeft hij er geen last meer van. mischien gaat het over met d ejaren?
||
Citaat:
maar ik heb er nooit van gehoord, sorrie als het een btje spottend oid overkwam.. ![]() Misn moet je nog een keer gaan, vragen of er nog meer dingen zijn dan alleen een dieet.. Misn heeft hij idd pillen die het minder maken, of een ander dieet.. (aangezien een poepmes me toch wel een btje onsmakelijk lijkt, sorrie ![]() suc6 ermee ![]()
|
ja een poepmes was inderdaad wel onsmakelijk ja, kwam hij dit ding even staan afwassen
![]() En dat is natuurlijk ook niet echt handig als je bij andere mensen bent. hm, ik denk ook inderdaad nog eens langs de dokter gaan. o, en laxeerpillen kan je beter niet nemen. dan zou je die je hele leven moeten nemen en dat is echt heel slecht voor je darmen. Een vriend van me had een ziekte, en moest ook ongeveer 2 jaar lang laxeerpillen slakken, hij had geen darmen meer over.
|
idd nog een keer naar de dokter gaan. bij sommige mensen helpt iets nou een maal wel en bij een ander niet.
Werkt 't niet? dan moet d'r iets anders worden gevonden! Niet zomaar al opgeven!! En mss is het handig om dit stukje uit te printen ofzo en aan je vriend te geven, want als ik het zo lees komt 't echt heel serieus op me over en vink het heel zielig voor je, omdat je je er zo voor schaamt enzo (terwijl je er niets aan kan doen!) En ik neem aan dat je vriend van je houdt dus dan kan ie vast ook wel hebben dat je een probleempje hebt! Denk maar wat jij zou doen als hij je dit vertelde, dan zou jij hem waarschijnlijk toch ook willen helpen?
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja, 't is echt vervelend... Een vriendin wilde een keer samen met mij op vakantie, in zo'n huisje, drie weken lang. Heb ik af gezegd omdat ik niet durfde... Maar goed, ik zal nog eens naar de dokter gaan om wat tips te krijgen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoe kan een wc verstopt raken door iets anders dan teveel wcpapier? Ik schijn altijd veel te gebruiken, heb al heel wat veroorzaakt, en vroeger had ik zelfs smetvrees, dan moest de hele wcbril vol met stukjes wcpapier anders wou ik er niet opzitten en had ik hele rituelen.
Ben er ook niet echt trots op, maar wat dat precies met jou is weet ik niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'k Wist niet dat er zulke rare dingen bestonden. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou het ook haast niet kunnen geloven, maar je bent niet de enige met dit probleem. Ik heb wel 's ergens anders op internet gelezen dat iemand precies hetzelfde probleem heeft. Die had het ook echt elke keer.
Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen. Laxeermiddelen is niet echt een oplossing lijkt mij. Ik zou zeggen probeer meerdere keren door te spoelen, zoals iemand anders ook al zei hierboven... En mocht je evt. ook last hebben van constipatie, dan zou ik allereerst daar wat aan proberen te doen. |
![]() |
|
Nee, bij ons bleek het gewoon aan de riolering in de grond te liggen. Ik heb dit namelijk ook gehad.
Er bleek een gat ergens halverwege de buis te zitten en als ik dus weer eens had zitten draaien wilde die nog wel eens blijven hangen (ik zeg het nu stom maar ik kan er nu wel om lachen). Gevolg: WC verstopt. Ik ben nu zelf op het andere uiterste. Zonder laxeer of iets chronisch aan de dunne........
|
![]() |
Hmm, tussendoor doorspoelen zal niet gaan, dat was ook het eerste wat mijn huisarts de vorige keer zei. Maar ja.. hmm... het is een geheel zeg maar
![]() Inmiddels heb ik buikgriep, dus heb ik er nu weinig last van - behalve van de buikgriep natuurlijk. Maar goed, ik heb wat op internet gezocht en lees vooral dat aangeraden wordt geen donkere groenten te eten (geen brocoli, spinazie, andijvie etc) en witbrood, bananen ook te vermijden. Bruinbrood is wel goed, koffie natuurlijk ook - maar dat drink ik niet. En verder stond er niet echt meer bij. Van eigen ervaring weet ik dat melk producten helemaal niet goed aanslaan bij mij, dus melk producten moet ik ook zien te vermijden. Maar ja, dit heb ik al eerder geprobeerd -> geen verandering... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreemde-wc-angst overwinnen.. Verwijderd | 45 | 21-08-2011 14:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
ook problemen met stoelgang Verwijderd | 9 | 01-02-2011 08:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misselijk meisje ect..met veel problemen.. waarschijnlijk zwanger. xschatje16 | 37 | 23-12-2010 00:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen bij het plassen DT | 2 | 04-04-2006 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |