Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmzz....ik zit ook beetje met een probleem...
ik had paar maanden geleden een relatie en dat is uitgegaan, ik had er niet meer zo zin in. daarna een relatie gehad van 3 maanden ofsow...maar nu ga ik weer veel met me ex om voor die relatie van 3 maanden. ik denk tegenwoordig veel aan hem, maar ik weet nou niet of het liefde is. ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is gewoon, maar het kan ook zijn dat ik zijn liefde beetje mis. ikbedoel dus, is het liefde of gewoon het missen van zijn lichamelijke aandacht. |
![]() |
||
Citaat:
Geloof me. Als jij zo lang met iemand hebt gezeten is het 'nieuwe' er op den duur af. En als het dan uit gaat dan is dat niet vreemd. Maar na een tijdje mis je het toch. Want het was zo 'gewoon' geworden dat die dingen gedaan werden. Dus je mist nu gewoon zijn aandacht. En dat merk je al aan een zin. *ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is* Dat mis je dus blijkbaar nu. (niet dat je nieuwe vriendje niet lief is. Maar je mist dus hoe hij tegen je deed)
||
Verwijderd
|
Citaat:
...maar we hebben elkaar alleen maar door de weeks na school gezien en jah, dan kom je toch wel in een sleur. maar ik denk dat ik er uit ben en gewoon vrienden blijf en verder niks probeer want misschien verpest ik het daar alleen maar weer mee iig bedankt voor de replys |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tja ik kom er ook op uit dat dat het is... de ene keer denk: ik wil wel weer een relatie met hem maar aan de andere kant: ik geniet nu van het vrije leven en nergens te hoeven denken enzo, gewoon leuke dingen doen met vriendinnen en vrienden. et gaat denk toch weer uit na een tijdje denk ik nu al. ik denk dat we maar gewoon elkaar wel moet blijven zien en beetje elkaar lichamelijk contact geven ofsow... maar verder niets. wat vinden jullie hiervan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
kansloos weekniet...
twas bij ons ook eerst maandje uitgeweest, maar toen weer aan, want we vonden elkaar te leuk... en net ook 2 dagen uit, maar ging nergens om, dus is t weer goed... hou gewoon teveel van hem... en hij ook van mij gelukkig ![]() we hebben best vaak ruzie, maar gaat altijd nergens om, en meestal is daarna extra goed... maarja kweetniet hoe t bij jullie zit, of je wel echt verliefd op haar bent... als je het niet cker weet, zouk er nog eve mee wachten.. en kijken hoe t loopt... maar als je haar echt leuk vind, kan je t toch wel weer proberen.. tenminste als zij jou ook nog leuk vind? |
![]() |
||
Citaat:
trouwens, dat hoeft niet altijd kansloos te zijn. Elke situatie is anders,het is niet omdat het bij jou of bij een ander is foutgelopen dat het nergens zou lukken. triple-x; als het alleen maar af was om de sleur, en jullie elkaar dus niets verkeerd deden en elkaar ergens toch nog graag zagen (zien) kan je mss wel opnieuw proberen,en er was variatie in brengen? Veel speciale dingen met h'r doen ofzo? Je moet er wel voor zorgen dat je er dan 100% achter staat,dat je er terug mee samen gaat, want vanaf één van de twee er niet volledig achter staat,of er twijfels bij heeft,zit het niet allemaal snor. kus x K. |
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik het meegemaakt... de 2e keer heeft jammer genoeg niet lang mogen duren... maar toch. Je moet zorgen dat je niet spijt krijgt.. en zo te lezen... geef je veel om haar.. en wil je haar toch weer terug... ik zou het erop wagen! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had anderhalfjaar verkering met een jongen. Ik heb het toen uitgemaakt, en 2,5 maand later waren we weer samen. En dat is inmiddels al een half jaar geleden. En ik ben heel gelukkig met hem. En inderdaad, ex vriendjes zijn toch vaak nog heel erg speciaal omdat je er toch leuke dingen mee hebt gedaan (Neem ik aan). Maar in ieder geval, je kunt er met haar over praten ofzo. Denk er wel goed over na, want ik weet niet waarom jullie verkering toen is uitgegaan, maar daar zal gegarendeerd een reden voor zijn geweest. Let dus op dat het niet weer om die reden uitgaat.
|
Eerst goed voor jezelf nagaan of je echt HAAR mist, of gewoon het gevoel erachter, het idee in een relatie te zitten. Deze twee dingen heb ik ook wel eens door elkaar gehaald.
En idd goed bedenken waarom het destijds is uitgegaan, en of het niet zo weer uit zou kunnen gaan.
|
![]() |
Exen vormen altijd een groot probleem. De enige ex voor wie ik ooit meer voelde dan vriendschap, lust of slechts (hevige) verliefdheid zit ook nog steeds in mijn hoofd. Maar ik weet uit ervaring wat voor ontiegelijke klootzak hij is. Hij zou denk ik best wel weer wat willen. En ik weet dat ik altijd wat voor hem zal blijven voelen, alleen ben ik nu verstandiger dan destijds en geef ik hier niet aan toe... Nu hebben we gewoon een vriendschap, dat is veilig.
Een relatie met je ex is nooit helemaal zuiver als je het mij vraagt. Vaak zijn er dingen gebeurt in jullie relatie en is die daarom beeindigd. Alleen als je die ex later weer spreekt en er bevriend mee raakt kan hij of zij weer opeens al die charme hebben waar je in het begin voor viel. Dat is het verraderlijke. Al is je ex nog zo'n lief ding, het is eens misgelopen... dat blijft een feit. En nu zeg ik niet dat het daarom slecht is er weer wat mee te beginnen, risico's maken het leven levenswaardig nietwaar? Maar je loopt niet alleen het risico dat het weer misloopt (want eerlijk, daar kom je een tweede keer ook wel weer overheen), maar ook om je ex voorgoed kwijt te raken. Als jullie vriendschap net weer opgebloeid is, jullie weer redelijk normaal met elkaar om kunnen gaan en jullie weer om elkaar kunnen geven als in vriendschap (en dat meer zou kunnen worden...), dan moet je je wel even realiseren dat als een nieuwe relatie ook stukloopt, je dat allemaal kwijt bent! Dan is er geen vriendschap meer... dan is er slechts nog pijn. Relaties met exen zijn zelfs nog verraderlijker dan die met goede vrienden... en dat maakt ze aantrekkelijk om aan te gaan... maar realiseer je dan wel waar je aan begint en hoeveel je op die persoon geeft en of dat het allemaal wel waard is... Liefs, Wingetje *ik wil niet alwetend overkomen ofzo, maar dit is gewoon even mijn point of view*
||
Citaat:
Ik gun je geen blik meer waardig en heb een leven opgebouwt waar jij niet eens ik kan passen. Blij toe trouwens... Maarja de sex was goed.. laten we het daar maar op houden hè.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
He, zo iets soort situatie zat ik ook een paar maanden terug. De verleiding is groot om weer terug te gaan naar je ex, want het geeft wel een vertrouwd gevoel. Ik heb het niet gedaan. Gewoon minder contact gehouden en dan gaat het vanzelf wel weer over. Na een tijdje krijg je beide wel nieuwe liefdes en komt terug naar je ex niet meer ter sprake.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwak voor mijn ex Lovedrunk | 19 | 01-03-2012 17:14 | |
Liefde & Relatie |
Heb na andere relatie weer gevoelens voor mijn ex, wat moet ik doen? m- | 6 | 27-01-2011 17:27 | |
Liefde & Relatie |
oude liefde Verwijderd | 10 | 18-06-2009 15:09 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor ex maar heb vriend zara | 12 | 08-07-2006 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Ex - huidig vriendje? Avalon_Mae | 17 | 29-03-2005 11:55 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |