Oud 27-10-2002, 18:29
Verwijderd
hoi allemaal,

ik wil even iets laten weten want ik kom er niet echt uit
het zit zo:

ik heb 6 maanden met een meisje gehad. na die 6 maanden heb ik het dus uitgemaakt. volgens mij heeft ze er neit eens zoveel verdriet aan gehad want we zaten eigenlijk een beetje in een sleur. dit is dus een half jaar geleden gebeurt. na dat ik het heb uitgemaakt hebben we contact blijven houden (via msn en soms op feesten). Nou is ons contact de laaste maand weer ene beetje beter geworden een paar keer langsgeweest cd brengen enz. Je ken dat wel. Nu zijn we beetje closer weer zeg maar.

Ik kom week geleden op msn. wij beetje praten enz zegt ze dat ze het toch wel gezellig heeft gevonden enzo die 6 maanden. Nou heb ik er over zitten denken (niet echt bewust gewoon beetje nutteloos weet je wel) en ik zit er over te twijfelen om opnieuw met haar te beginnen. Elkaar meer te zien enzo Ik weet dat ze me nog wel leuk vind, maar ik weet niet hoe ik dit moet gaan aanpakken

iemand tips??
pls want ik denk er iets te veel over
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 18:31
Angie_
Angie_ is offline
Kansloos

NOOIT WEER IETS MET JE EX BEGINNEN

dank u
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 18:34
Loezzel
Loezzel is offline
Ga eerst voor jezelf na waarom het is uitgeraakt?
Je zegt dat jullie in een sleur zaten.
Nu heb je elkaar een tijd niet gezien, dus nu is alles weer even spannend.
Het is je ex en jullie vinden elkaar stiekem weer een beetje leuk denken jullie.
Ben je niet bang dat als jullie weer een tijdje met elkaar gaan jullie relatie weer in een sleur belandt?
Ga dat eerst voor jezelf na en maak daarna de keuze of je het de moeite waard vindt het te proberen of niet...
Succes!
Oud 27-10-2002, 18:37
Verwijderd
nog meer goede tips???

Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 08:59
Tox
Tox is offline
Waarom is het de vorige keer uitgegaan? (dan is de situatie duidelijker)
Oud 28-10-2002, 11:26
Verwijderd
Die opmerking: Nooit wat met je ex beginnen slaat nergens op!

Ik denk dat het gevoel voor een ex altijd heel speciaal blijft. Ik weet niet of dit je eerste echte ex was, maar dan blijft het gevoel zeker lang hangen... Als jij meer voor dat meisje voelt dan is het belangrijk dat je het gewoon nog een kere probeert, zodat je later nooit geen spijt krijgt!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:59
Verwijderd
Weer een kanttekening: je zegt dat je het uitgemaakt hebt, omdat jullie in een sleur zaten. Het is normaal dat de verliefdheid na een bepaalde periode overgaat. Wat dan overblijft, is echte liefde en die was er blijkbaar niet of nauwelijks.

Jullie hebben elkaar nu een tijd niet meer gezien, dus lijkt het allemaal weer 'nieuw' en spannend, maar ik vrees dat je weer in diezelfde sleur terecht zult komen.

Denk er dus eerst even goed over na, misschien is het beter gewoon vrienden te blijven.

Citaat:
Goes15 schreef:
Als jij meer voor dat meisje voelt dan is het belangrijk dat je het gewoon nog een kere probeert, zodat je later nooit geen spijt krijgt!
Je kan altijd spijt krijgen, ook als je het weer probeert. Belangrijk is te accepteren dat je nou eenmaal menselijk bent en vergissingen bij het leven horen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
niet doen. (ik ga nu zelf proberen deze raad eens in uitvoering te brengen )
Oud 28-10-2002, 12:58
snowgirly
snowgirly is offline
hmmzz....ik zit ook beetje met een probleem...
ik had paar maanden geleden een relatie en dat is uitgegaan, ik had er niet meer zo zin in.
daarna een relatie gehad van 3 maanden ofsow...maar nu ga ik weer veel met me ex om voor die relatie van 3 maanden.
ik denk tegenwoordig veel aan hem, maar ik weet nou niet of het liefde is.
ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is gewoon, maar het kan ook zijn dat ik zijn liefde beetje mis.
ikbedoel dus, is het liefde of gewoon het missen van zijn lichamelijke aandacht.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:03
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
snowgirly schreef:
hmmzz....ik zit ook beetje met een probleem...
ik had paar maanden geleden een relatie en dat is uitgegaan, ik had er niet meer zo zin in.
daarna een relatie gehad van 3 maanden ofsow...maar nu ga ik weer veel met me ex om voor die relatie van 3 maanden.
ik denk tegenwoordig veel aan hem, maar ik weet nou niet of het liefde is.
ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is gewoon, maar het kan ook zijn dat ik zijn liefde beetje mis.
ikbedoel dus, is het liefde of gewoon het missen van zijn lichamelijke aandacht.
Ik denk de aandacht die je mist.
Geloof me. Als jij zo lang met iemand hebt gezeten is het 'nieuwe' er op den duur af. En als het dan uit gaat dan is dat niet vreemd. Maar na een tijdje mis je het toch. Want het was zo 'gewoon' geworden dat die dingen gedaan werden. Dus je mist nu gewoon zijn aandacht. En dat merk je al aan een zin.

*ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is*

Dat mis je dus blijkbaar nu. (niet dat je nieuwe vriendje niet lief is. Maar je mist dus hoe hij tegen je deed)
Oud 28-10-2002, 15:35
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Weer een kanttekening: je zegt dat je het uitgemaakt hebt, omdat jullie in een sleur zaten. Het is normaal dat de verliefdheid na een bepaalde periode overgaat. Wat dan overblijft, is echte liefde en die was er blijkbaar niet of nauwelijks.

het is dus een beteje anders (najah) ik weet het het is ene beetje zielig, maar we hadden het in het begin even geheim gehouden watn zij had n et een ex enzo...

...maar we hebben elkaar alleen maar door de weeks na school gezien en jah, dan kom je toch wel in een sleur.

maar ik denk dat ik er uit ben en gewoon vrienden blijf en verder niks probeer want misschien verpest ik het daar alleen maar weer mee

iig bedankt voor de replys
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:36
snowgirly
snowgirly is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ik denk de aandacht die je mist.
Geloof me. Als jij zo lang met iemand hebt gezeten is het 'nieuwe' er op den duur af. En als het dan uit gaat dan is dat niet vreemd. Maar na een tijdje mis je het toch. Want het was zo 'gewoon' geworden dat die dingen gedaan werden. Dus je mist nu gewoon zijn aandacht. En dat merk je al aan een zin.

*ik vind hem nog steeds leuk omdat ie zooooo lief is*

Dat mis je dus blijkbaar nu. (niet dat je nieuwe vriendje niet lief is. Maar je mist dus hoe hij tegen je deed)

tja ik kom er ook op uit dat dat het is...
de ene keer denk: ik wil wel weer een relatie met hem
maar aan de andere kant: ik geniet nu van het vrije leven en nergens te hoeven denken enzo, gewoon leuke dingen doen met vriendinnen en vrienden. et gaat denk toch weer uit na een tijdje denk ik nu al.

ik denk dat we maar gewoon elkaar wel moet blijven zien en beetje elkaar lichamelijk contact geven ofsow... maar verder niets.
wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:47
Tox
Tox is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
niet doen. (ik ga nu zelf proberen deze raad eens in uitvoering te brengen )
Ik zou niet direct zeggen, ligt er aan waarom het de vorige keren uitging en ben je niet bang dat het niet weer zo zal lopen. Maar als ze echt leuk zalk als ik als ik jou was er nog maar eens over na denken, want misschien laat je de meid van je leven wel glippen.
Oud 29-10-2002, 18:52
lake bodom
lake bodom is offline
kansloos weekniet...

twas bij ons ook eerst maandje uitgeweest, maar toen weer aan, want we vonden elkaar te leuk...
en net ook 2 dagen uit, maar ging nergens om, dus is t weer goed... hou gewoon teveel van hem... en hij ook van mij gelukkig
we hebben best vaak ruzie, maar gaat altijd nergens om, en meestal is daarna extra goed...

maarja kweetniet hoe t bij jullie zit, of je wel echt verliefd op haar bent... als je het niet cker weet, zouk er nog eve mee wachten.. en kijken hoe t loopt...
maar als je haar echt leuk vind, kan je t toch wel weer proberen.. tenminste als zij jou ook nog leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:02
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Kansloos

dank u
kan je ook iets normaler je mening uiten?
trouwens, dat hoeft niet altijd kansloos te zijn.
Elke situatie is anders,het is niet omdat het bij jou of bij een ander is foutgelopen dat het nergens zou lukken.

triple-x; als het alleen maar af was om de sleur, en jullie elkaar dus niets verkeerd deden en elkaar ergens toch nog graag zagen (zien) kan je mss wel opnieuw proberen,en er was variatie in brengen?
Veel speciale dingen met h'r doen ofzo?
Je moet er wel voor zorgen dat je er dan 100% achter staat,dat je er terug mee samen gaat, want vanaf één van de twee er niet volledig achter staat,of er twijfels bij heeft,zit het niet allemaal snor.

kus x K.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:20
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Goes15 schreef:
Die opmerking: Nooit wat met je ex beginnen slaat nergens op!

Ik denk dat het gevoel voor een ex altijd heel speciaal blijft. Ik weet niet of dit je eerste echte ex was, maar dan blijft het gevoel zeker lang hangen... Als jij meer voor dat meisje voelt dan is het belangrijk dat je het gewoon nog een kere probeert, zodat je later nooit geen spijt krijgt!
yupzz.. ben het helemaal met je eenS!!!
Zelf heb ik het meegemaakt... de 2e keer heeft jammer genoeg niet lang mogen duren... maar toch.
Je moet zorgen dat je niet spijt krijgt.. en zo te lezen... geef je veel om haar.. en wil je haar toch weer terug...
ik zou het erop wagen!
Oud 31-10-2002, 20:41
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Kansloos

dank u
NIET MEE EENS!
Oud 03-11-2002, 07:31
U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Kansloos

dank u
Wat een bullschit..
Ik had anderhalfjaar verkering met een jongen.
Ik heb het toen uitgemaakt, en 2,5 maand later waren we weer samen.
En dat is inmiddels al een half jaar geleden. En ik ben heel gelukkig met hem.

En inderdaad, ex vriendjes zijn toch vaak nog heel erg speciaal omdat je er toch leuke dingen mee hebt gedaan (Neem ik aan).

Maar in ieder geval, je kunt er met haar over praten ofzo. Denk er wel goed over na, want ik weet niet waarom jullie verkering toen is uitgegaan, maar daar zal gegarendeerd een reden voor zijn geweest. Let dus op dat het niet weer om die reden uitgaat.
Oud 03-11-2002, 07:34
Verwijderd
Citaat:
triple-X schreef:
maar ik denk dat ik er uit ben en gewoon vrienden blijf en verder niks probeer want misschien verpest ik het daar alleen maar weer mee
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 10:01
Optima
Optima is offline
ik heb ook gevoelens voor mijn ex

maar meer in de zin van wurg/haat/moordneigingen gevoelens
en eerlijk=eerlijk hij waarschijnlijk ook bij mij
Oud 04-11-2002, 11:21
Esmée
Esmée is offline
Eerst goed voor jezelf nagaan of je echt HAAR mist, of gewoon het gevoel erachter, het idee in een relatie te zitten. Deze twee dingen heb ik ook wel eens door elkaar gehaald.
En idd goed bedenken waarom het destijds is uitgegaan, en of het niet zo weer uit zou kunnen gaan.
Oud 04-11-2002, 11:31
Verwijderd
Als een meisje het uitmaakt en ze staat een week later op de stoep dan zou ik haar dus echt niet meer terug willen, ik ben geen speel bal, uit zelf respect doe je zoiets niet.
Maar bij jou is de relatie zo niet.

Maar veel succes en hou ons op de hoogte.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 15:25
sicilion
sicilion is offline
Damn opzich zou ik bestwel mijn ex terugwillen maar ik weet dat het weer ontzettende pijn gaat doen dus ik laat het niet gebeuren ......

Oud 04-11-2002, 19:34
ElectronicWings
ElectronicWings is offline
Exen vormen altijd een groot probleem. De enige ex voor wie ik ooit meer voelde dan vriendschap, lust of slechts (hevige) verliefdheid zit ook nog steeds in mijn hoofd. Maar ik weet uit ervaring wat voor ontiegelijke klootzak hij is. Hij zou denk ik best wel weer wat willen. En ik weet dat ik altijd wat voor hem zal blijven voelen, alleen ben ik nu verstandiger dan destijds en geef ik hier niet aan toe... Nu hebben we gewoon een vriendschap, dat is veilig.

Een relatie met je ex is nooit helemaal zuiver als je het mij vraagt. Vaak zijn er dingen gebeurt in jullie relatie en is die daarom beeindigd. Alleen als je die ex later weer spreekt en er bevriend mee raakt kan hij of zij weer opeens al die charme hebben waar je in het begin voor viel. Dat is het verraderlijke. Al is je ex nog zo'n lief ding, het is eens misgelopen... dat blijft een feit. En nu zeg ik niet dat het daarom slecht is er weer wat mee te beginnen, risico's maken het leven levenswaardig nietwaar? Maar je loopt niet alleen het risico dat het weer misloopt (want eerlijk, daar kom je een tweede keer ook wel weer overheen), maar ook om je ex voorgoed kwijt te raken.
Als jullie vriendschap net weer opgebloeid is, jullie weer redelijk normaal met elkaar om kunnen gaan en jullie weer om elkaar kunnen geven als in vriendschap (en dat meer zou kunnen worden...), dan moet je je wel even realiseren dat als een nieuwe relatie ook stukloopt, je dat allemaal kwijt bent! Dan is er geen vriendschap meer... dan is er slechts nog pijn.

Relaties met exen zijn zelfs nog verraderlijker dan die met goede vrienden... en dat maakt ze aantrekkelijk om aan te gaan... maar realiseer je dan wel waar je aan begint en hoeveel je op die persoon geeft en of dat het allemaal wel waard is...

Liefs, Wingetje
*ik wil niet alwetend overkomen ofzo, maar dit is gewoon even mijn point of view*
Oud 04-11-2002, 19:48
Gup
Gup is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Kansloos

dank u

half jaar verkering gehad, toen een jaar zijn 'ex' geweest, nu alweer anderhalf jaar met hem samen...

hoop dat dat genoeg zegt...
Oud 05-11-2002, 22:33
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Gup schreef:
half jaar verkering gehad, toen een jaar zijn 'ex' geweest, nu alweer anderhalf jaar met hem samen...

hoop dat dat genoeg zegt...
doet het zker
Oud 06-11-2002, 15:45
mickael
mickael is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik heb ook gevoelens voor mijn ex

maar meer in de zin van wurg/haat/moordneigingen gevoelens
en eerlijk=eerlijk hij waarschijnlijk ook bij mij
Valt reuze mee Jeanne... als ik je tegenkom zou ik je niet eens aankijken maar wurggevoelens... nee

Ik gun je geen blik meer waardig en heb een leven opgebouwt waar jij niet eens ik kan passen. Blij toe trouwens...

Maarja de sex was goed.. laten we het daar maar op houden hè....
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 16:49
Verwijderd
wat een reacties allemaal!!! thnx!!

k heb er over naged8 en k w8 nog even tot we toch wat closer worden en ik toch zeker weet dat ik neit afgeslagen wordt

nog bedankt heh!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
mickael schreef:
Valt reuze mee Jeanne... als ik je tegenkom zou ik je niet eens aankijken maar wurggevoelens... nee

Ik gun je geen blik meer waardig en heb een leven opgebouwt waar jij niet eens ik kan passen. Blij toe trouwens...

Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:14
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
mickael schreef:

dus das je ex? optima?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:20
luckyleo
luckyleo is offline
He, zo iets soort situatie zat ik ook een paar maanden terug. De verleiding is groot om weer terug te gaan naar je ex, want het geeft wel een vertrouwd gevoel. Ik heb het niet gedaan. Gewoon minder contact gehouden en dan gaat het vanzelf wel weer over. Na een tijdje krijg je beide wel nieuwe liefdes en komt terug naar je ex niet meer ter sprake.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 19:56
Optima
Optima is offline
Citaat:
General Fault schreef:
dus das je ex? optima?
nogal traag van begrip nietwaar?
Oud 06-11-2002, 20:12
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
sicilion schreef:
Damn opzich zou ik bestwel mijn ex terugwillen maar ik weet dat het weer ontzettende pijn gaat doen dus ik laat het niet gebeuren ......

ik in de war let hier maar niet op
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten