![]() |
|
![]() |
Mjah, het is gemeten in volledige rust. het zit ook wel een beetje in de familie. men vader heeft een hele lage en men moeder een redelijk hoge...Zal het vanaacht in bed nog eens proberen
![]()
|
Hoogte van je hartslag hangt af van je activiteit die je gedana hebt je conditie, en cola (vanwege de cafeine) heeft er ook invloed op.
Mijn HF frequenties zijn, volledige rust 48, omslagpunt 190, en maximaal 230, en ja ik heb een redelijk goeide conditie, vandaar die 190
|
![]() |
Ik heb net m'n hardslag eens gemeten en heb 91 aanslagen per minuut ik heb nog nooit echt minder dan 80 gehad ik denk wel dat het normaal is t'is misschien omdag wij veel bewegen kweet het echt niet ik hoop maar dat het normaal is och ja ze hebben me er in het PMS nog nooit iets over gezegd dus ja zal wel zeker.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
![]() |
Hmm, men moeder heeft 120/min. , dus denk dat dat van mij helemaal niet hoog is
![]() ![]()
|
mijn hartslag is +/- 105 das redelijk hoog, ma da is omda ik PAT-syndroom heb en soms gaat mijn hartslag dan ineens van 105 naar 170 of zelfs 180 per minuut. gewoon zonder da ik iets gedaan heb!! dan voel ik mij 5 minuten alsof ik doodziek ben en dan gaat da na een tijdje vanzelf weer over ma toch!! nu moet ik af en toe ademhalingsoefeningen doen en mijn hartslag is in 2 maanden al 5 gezakt, ik moet da waarschijnlijk nog n paar maandjes doen en dan is mijn hartslag terug gestabiliseerd naar ongeveer 90, want vroeger had ik maar 70!!
dada, groetekes aan iedereen van de humaniora in dilsen (belgië) en ook aan al de rest!! xELSx |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De vuurproef Zut Alors! | 76 | 25-03-2005 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[fantasyverhaal] Drakenvuur Zut Alors! | 5 | 26-09-2004 18:59 | |
Lichaam & Gezondheid |