Oud 29-10-2002, 18:09
freaky me
freaky me is offline
Hoi daar!
wou even wat kwijt:

Nu,ik heb net een vriend gehad, 6 maand waren we samen.
twee weekjes geledne heeft ie het afgemaakt.
Nu, dit was eigenlijk al de 2de keer dat het gedaan was, maar de vorige twee keren zijn we terug bij elkaar gekomen, na een weekje al.
Nu zijn we niet terug samen, maar we kunnen het niet laten elkaar nog veel te zien en te kussen (en bijhorende...)

De reden dat het af was,tja,het lukte niet meer zo goed.
Hij is 19,ik 15. Hij studeerd rechten, heeft dus niet altijd veel tijd, en tijdens de examens heeft hij zelfs enooooooorm weinig tijd.
Hij mag ook veel meer dan mij,wat logisch is.
Ik begin nu wel meer en meer weg te gaan, en binnenkort mag ik het jeugdhuis binnen waar hij ook vrij vaak zit.
enfin,ik dwaal af.
Ik zie hem dus nog vrij veel,zoveel als hij vrije tijd heeft,
en als ik hem dan zie bij mij thuis of bij hem,kussen we enzo.
Maar het maakt me zo onzeker,want ik weet niet of hij dat doet omdat hij me nog graag ziet of puur omdat hij daar zin voor heeft.
Ik zie wel in zijn manier van kijken,en in zijn manier van mij kussen,dat hij mij nog een beetje graag ziet.
Maar dat zegt hij niet, mss omdat hij mij geen hoop wil geven,want samengaan wilt hij niet,dat lukte niet. en hij kon geen zekerheid geven dat het dan een 3de keer zou afzijn zei hij.

Nu ik weet niet wat ik ermee moet aanvangen,moet ik hem zeggen dat het zo niet kan?
want op deze manier kan ik hem niet vergeten natuurlijk.maar mss is dat wat hij wil.
Als ik hem erover aanspreek wilt hij er niet veel over kwijt, of omdat hij mij niet wil kwetsen,of omdat hij me geen hoop wil geven.
Hij zegt wel zoiets van "ik ze je nog graag genoeg om je steeds opnieuw te zien,en ik zie je nog steeds graag genoeg om door je kussen geraakt te zijn.
zoiets in de aard.

pff....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2002, 18:20
Gothic
Gothic is offline
als hij niet wil, dan wil hij niet, maar ik vind wel dat hij moet kiezen, of jou of niet jou, dus niet kussen enz met je. Want nu kan hij toch alles wat hij wil en heeft hij zijn vrijheid, dat is niet eerlijk voor jou...
Oud 29-10-2002, 19:12
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Gothic schreef:
als hij niet wil, dan wil hij niet, maar ik vind wel dat hij moet kiezen, of jou of niet jou, dus niet kussen enz met je. Want nu kan hij toch alles wat hij wil en heeft hij zijn vrijheid, dat is niet eerlijk voor jou...
ik weet het, maar langs de andere kant heb ik ook mijn vrijheid.
En ben bang dat als ik hem voor de keuze stel dat hij dan iets kiest dat mij weer kwetst, want het zou zo'n beetje hetzelfde zijn als terug afmaken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:04
Stoetel
Stoetel is offline
Mjah,ik denk dat je in de eerste plaats eens moet kijken wat jij nou net wil. Wil jij verder met de situatie zoals ze nu is of voel je er eigenlijk niets meer voor? Ik denk dat als je eerst dat gedaan hebt je er dan eens met hem over kan babbelen. Want ik denk dat als jij niet weet wat je wil en hij alleen van die wazige antwoorden geeft je niet verder geraakt met deze situatie.

Veel succes ermee iig!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten