![]() |
||
Citaat:
Dit is dan ook een bekende tip die ik gaf (van het bad), die aangeraden wordt bij te kleine vagina... Het is niet omdat jij het niet kent dat het niet bestaat. offtopic : topic heet ONmaagden, niet onTmaagden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ennuh aan topicstarter ...heb je het inmiddels nog een keer geprobeerd? en zoals tupac zegt hoeveel vingers past wel... ??mischien eerst proberen met een dildo kijken of dat wel werkt... ![]()
||
![]() |
Citaat:
dat kost geld ![]() haha neej kijk. als je als je jezelf vingert er 3 inpassen en met je vriendje niet dan is het concentratie en evrtrouwdheid. want je bent noet bang vanjezelf dus is het vertrouwen veel groter als er zelf mah 1 inpast en bij je vriendje ook dan is die mishcien toch aan de kleine kant... offtop: omdat wij de enigste 2 zijn die smorgens om 10.11 nix te doen hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'In principe past elke penis in elke vagina'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
juist zon meisje kende vriend van mer van 19 zij is 13 hebben gewoon voor de grap ff geneukt. als ik met henm srad in ga koopt die xxl condooms hij zie eerste dag paste niet kwam ze volgende dag weer deed wel pijn mah paste wel (kijk kweet dat dit hoer is mah hoer gaat het nu f fniet om tgaat eromdat dat alles dus wel past) |
![]() |
||
Citaat:
er zullen ongetwijfeld meisje zijn waarbij het gewoon niet past... maar ik denk niet dat het vanzelf wel lukt met wat oefenen
||
![]() |
Citaat:
![]() kheb nog nooit een hond gezien die niet kon neuken ![]() kheb ook nog nooit ene hond zien neuken mahgoed dat ff offtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja soms zijn er vast ook hondjes bij wie het niet lukt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hehe kom we openen ff een nieuwe topicwie heeft er wel eens een neukende of een nie neuken kunnende hond gezien?? haha mah nu ff ontopic anderzs word koen en alicia boos ![]() ehm voor de meisjes wara het pijn doet alles al geprobeerd? douche? goed voorspel? glijmiddel? prober anders eerst een beetje alcohol te drinken om je meer te ontspanne |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Groeten Uw God |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij staan er in de 10 geboden heel andere dingen....
|
![]() |
paste 1 vinger in met moiete en toen was ik ontspannen maar meerdere vingers paste er niet in, hij heeftw el een grote dat wel maar ik denk ook niet echt ontspannen ben wanneer we het proberen want ht doet heel erg pijn en dan probeer ik mij te ontspannen en dan nog lukt het niet, maar iniedergeval van sommige adviezen heb ik nooit van gehoord bedankt alvast, bedankt ook he boer kameelowjaa enw e hebben het goede gaatje niet die urinegaatje maar vaginahet benedenste gaatje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"Benedenste" gaatje is dus ook nie t goeie gaatje...
||
![]() |
Citaat:
als je echt ongerust bent, ga eens naar een gaenycoloog, maar missch moet het gewoon nog wat uitrekken enz.. suc6 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |