Oud 31-10-2002, 17:03
Blisss
Blisss is offline
Wat is volgens jullie de leukste studenstad in Nederland, waar je aan een universiteit kunt studeren? Amsterdam/ Utrecht/ Groningen/ Nijmegen/ Maastricht/ ..../ ..... ??
Advertentie
Oud 31-10-2002, 17:30
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik zou zeggen Amsterdam. Maar als je even zoekt dan kun je nog tig van dit soort topics over hetzelfde onderwerp vinden.
Oud 31-10-2002, 17:41
Blisss
Blisss is offline
Hmmz, heb de topics van de afgelopen tien dagen in S&S bekeken, maar kan niks dr over vinden. Kijk ik zo slecht ? Kun je anders ff een link kopïeren. Thanx
Oud 31-10-2002, 18:02
20marianne12
20marianne12 is offline
Volgens mij is uiteindelijk elke stad zo leuk als je het er zelf naar maakt. Natuurlijk zitten er wel verschillen in, maar ik ken mensen die studeren in Nijmegen, Groningen, Leiden, Amsterdam en allemaal vinden ze het even leuk. Alleen Amsterdam schijnt erg groot te zijn, dat lijkt mij een nadeel. Nijmegen, zoals heel vaak is gezegd is niet zo groot, wat natuurlijk veel voordelen heeft (maar aan elk voordeel zit een nadeel)...

Ik denk dat je gewoon op opendagen moet gaan kijken, en heen gaan waar jij het het gezelligste vindt lijken.

Ik vind dit wel een topci want ik weet ook nog niet precies naar welke stad ik wil. Wat ik wel zeker weet is ik wil op kamers! Nijmegen staat wel hoog bovenaan

Laatst gewijzigd op 31-10-2002 om 18:05.
Oud 31-10-2002, 18:07
Blisss
Blisss is offline
Haha, bedankt!! Volgende keer zal ik wel ff de zoekfunctie gebruiken voordat ik een dusdanige topic start Op dit moment heeft Groningen mijn voorkeur. Lijkt me een erg leuke stad!
Oud 31-10-2002, 18:50
Anne
Anne is offline
Utrecht!

Oud 01-11-2002, 14:32
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Utrecht!

Ik had het niet beter kunnen zeggen
Oud 01-11-2002, 14:43