Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat er toch om wat je zelf lekker vind zitten? Ik bedoel, je hoeft toch niet persé strakkere kleding gaan dragen omdat iemand anders (een jongen
![]() Ik draag meestal wel strak, maar niet zo strak alla ik kan je vetrolletjes enzo tellen ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
liefst iets straks en iets wijds...en dan liefst een wijde broek&een strakke trui/vest/shirt/ding, of een strak rokje met een wijde trui/shirt/vest/ding.
maar andere combi's zijn soms ook mooi.. het ligt aan het figuur en de manier waarop het gedragen wordt. en strak mag niet TE strak zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan geen wijde truien dragen, daar verzuip ik in. :/ Bovenkant is sowieso eigenlijk altijd aansluitend, broeken kunnen skatebroeken zijn, maar ook aansluitend. Liever aansluitend dus. (Als je 'aansluitend' heel veel zegt gaat het heel raar klinken. Maar beter dan strak. Dus. Hm.)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Dat ligt een beetje aan het figuur in de kleding.
Over het algemeen draag ik vaak een skatebroek,maar dan wel 1 die bij mn kont strak zit...anders krijg je zo'n mega-ass. Shirtjes en bloesjes zitten gewoon aansluitend. Voor de rest zitten mijn rokjes altijd strak en lopen ze wijd uit,of zitten helemaal strak. Ik hou niet van hele grote t-shirts/gigantische truieen etc. Veel mensen die zichzelf te dik vinden etc. gaan wijde kleren dragen,zodat het minder op zou vallen..maar 9 van de 10 keer lijken die mensen op een propje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
btw, propje ![]()
||
Citaat:
tis ook niet prettig om dan met een strak dingetje te lopen, kan ik je wel vertellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zeg ook niet dat iedereen in strakke kleding moet gaan lopen,ik maar zelfs als je 'mollig' bent or what so ever kan je gewoon mooie aansluitende kleding dragen,je hoeft er niet persé als een rollade bij te lopen,en toch hebben veel mensen dat idee,en grijpen ze naar die oversize broek enzo. En natuurlijk kan wijde kleding erg leuk staan,maar over het algemeen vind ik het nooit zo mooi... En dan bedoel ik niet alleen skater stylo,maar ook de hiphopmeisjes..in gigantische jogging broeken met daarover een 20 maten te groot football shirt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder heb ik er niets over te zeggen, ieder zijn mening, vrede op aarde, blijheid alom en bla ![]() (excuseert u mij ![]() |
![]() |
|
Ligt eraan..
Als je een strak truitje draagt, terwijl je de vetrollen ed kan zien, vind ik het niet echt mooi.. Mja, een strak truitje kan heel mooi staan, als het niet te hoerig ed is. Wijd kan ook heel mooi staan.. Ik vind allebei wel goed, maar heb meer strakke dan wijde truitjes.
||
Citaat:
![]() Trouwens loeistrak is niet mooi, aansluitend is idd een beter woord.
|
![]() |
Het ligt, zoals bij bijna alles, maar net aan het kledingstuk en het (type) meisje/vrouw. Ik vind het het mooist om een iets wijdere broek/rok(je) te combineren met een strak blousje/vestje/truitje, vooral omdat de 'vormen' zo beter uitkomen.
Zelf draag ik vooral wijde broeken, maar lang niet allemaal 'skatebroeken', ik vind sinds kort nette wijdere broeken met persvouw namelijk helemaal geweldig ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |